Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Fidden: är det något ständigt återkommande weekendtema att dessa personer (fylle)slåss? I annat fall kanske det är läge att kontrollera så att de inte har ihjäl varandra på riktigt 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Fidden: är det något ständigt återkommande weekendtema att dessa personer (fylle)slåss? I annat fall kanske det är läge att kontrollera så att de inte har ihjäl varandra på riktigt 😑

De brukar vara osams, men idag är det värre än vanligt. Ang. att de kanske har ihjäl varandra, så kan man ju bara hoppas.

Link to comment
Dela på andra sajter

...det fräser i min panna. 😑

Du har solat för mycket 😑

Survey says: använd valfri solskyddsprodukt (typ lotion, paraply eller stor hatt).

Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo: jag såg att du hade en till profil på Google+ för Dance Kill Move. Ett tips är att vänta med den, för Google själva har tydligen sagt att dom inom en snar framtid ska lägga till speciella "sidor" ungefär som Facebook har för företag, band och liknande.

När vet jag dock icke. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Pazo: jag såg att du hade en till profil på Google+ för Dance Kill Move. Ett tips är att vänta med den, för Google själva har tydligen sagt att dom inom en snar framtid ska lägga till speciella "sidor" ungefär som Facebook har för företag, band och liknande.

När vet jag dock icke. 😛

Jo jag vet! Jag tog bort den. Kopplade om Google+ till en ny "ricardomail" som jag gjorde.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo jag vet! Jag tog bort den. Kopplade om Google+ till en ny "ricardomail" som jag gjorde.

Ah. Fast jag ser fortfarande Dance Kill Move? 😳 Den tar bara faslig tid att ladda, men kvar finns den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...