Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Usch. En av de svårt skadade var ju just den som hamnade under vagnen. Den andre var den fastklämde föraren.

Dock kan man befara whiplash-skador hos några kanske? Hoppas de är övergående.

Jag såg en flicka bli överkörd av en spårvagn en gång.

Men hon hade änglavakt som man säger.

Det ska man väl ha i göteborg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

xbox imorgon. Avskedfest och spelning på lörda. Självdå?

Fan va gött då! 😄 Låter väldigt.. Uppsaligt. xD

Jo, Uddevalla imorn, ut på krogen me frugan, sen passa på och hälsa på min brorsa som flyttat ut, plugg och fika me vän på söndag.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Det ska man väl ha i göteborg.

Jo, även om GAIS är bättre.

Jo, Uddevalla imorn, ut på krogen me frugan, sen passa på och hälsa på min brorsa som flyttat ut, plugg och fika me vän på söndag.

Grattis!

När gifte ni er?

😲

Varför kommer alla meddelanden i samma ruta??????

JA

Ja undrade naturligtvis vilken vagn som krockade....

Nä, nu skiter jag i det här.

😆😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis!

När gifte ni er?

😲

Tack! 😄 xD

Varför kommer alla meddelanden i samma ruta??????

Antagligen en funktion för att reducera antalet inlägg i längsta. 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

God morgon.

Inatt vaknade jag vid tvåtiden av en helt otrolig jävla värk i öronen. Jag trodde först det var en del av drömmen, så det tog ett tag innan jag faktiskt steg up och tog ett par Alvedon. Men det tog en jävla tid för dom att börja verka, så medan jag väntade kollade jag på Vårdguidens hemsida, där dom tipsade om att ligga med huvudet högt när man sover. Så det gjorde jag, och då lyckades jag somna.

Idag så piper det lite lätt i vänster öra och det känns nästan som om det skulle kunna vara vaxpropp. Det känns som det ligger nåt där och skräpar. Hur kollar man sånt egentligen?

Link to comment
Dela på andra sajter

God morgon.

Inatt vaknade jag vid tvåtiden av en helt otrolig jävla värk i öronen. Jag trodde först det var en del av drömmen, så det tog ett tag innan jag faktiskt steg up och tog ett par Alvedon. Men det tog en jävla tid för dom att börja verka, så medan jag väntade kollade jag på Vårdguidens hemsida, där dom tipsade om att ligga med huvudet högt när man sover. Så det gjorde jag, och då lyckades jag somna.

Idag så piper det lite lätt i vänster öra och det känns nästan som om det skulle kunna vara vaxpropp. Det känns som det ligger nåt där och skräpar. Hur kollar man sånt egentligen?

Med hjälp av en doktor.

Link to comment
Dela på andra sajter

God morgon.

Inatt vaknade jag vid tvåtiden av en helt otrolig jävla värk i öronen. Jag trodde först det var en del av drömmen, så det tog ett tag innan jag faktiskt steg up och tog ett par Alvedon. Men det tog en jävla tid för dom att börja verka, så medan jag väntade kollade jag på Vårdguidens hemsida, där dom tipsade om att ligga med huvudet högt när man sover. Så det gjorde jag, och då lyckades jag somna.

Idag så piper det lite lätt i vänster öra och det känns nästan som om det skulle kunna vara vaxpropp. Det känns som det ligger nåt där och skräpar. Hur kollar man sånt egentligen?

Hade sådär en gång jag med (också när jag var förkyld). FY faaan vad ont det gjorde i öronen. För mig kom det ganska fort också, det liksom gick från 0 till 100 snabbt så jag fick panik typ. Men det gick över till slut i alla fall. Hoppas det blir bättre snart!

Link to comment
Dela på andra sajter

Löste Latex-problemet förresten. Fick ta bort det jag fick av dig:

\pagestyle{fancy}

\rhead{\vspace{-20mm} \small Sebastian Andersson, Statistik B, Uppsala universitet \vspace{10mm}}

\renewcommand{\headrulewidth}{0mm}

För det var det som gjorde att subsectionen som var först på en sida hamnade längst upp också (som jag visade). La in den här istället:

\pagestyle{myheadings}

\markright{John Smith\hfill On page styles\hfill}

Link to comment
Dela på andra sajter

Löste Latex-problemet förresten. Fick ta bort det jag fick av dig:

\pagestyle{fancy}

\rhead{\vspace{-20mm} \small Sebastian Andersson, Statistik B, Uppsala universitet \vspace{10mm}}

\renewcommand{\headrulewidth}{0mm}

För det var det som gjorde att subsectionen som var först på en sida hamnade längst upp också (som jag visade). La in den här istället:

\pagestyle{myheadings}

\markright{John Smith\hfill On page styles\hfill}

M-m-m-men... då är det ju inte FANCY längre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...