Neosus Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Nä nu ska ja glutta på teve medans jag kan.. Heda! 😑
Fidden Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Är det så? Apropå det, jag har en gammal klasskompis (A-student) som drömmer om att en gång få mörda någon. Seriöst alltså. Hur ska man hantera det? passa dig, han kan vara bög!
Neosus Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 ursäkta, grahamsmjölet menar jag. eller grahn. han har tydligen inget mjöl som titel längre 😠 *fniss* ☺️
debatt Postat 8 september 2011 Trådstartare Postat 8 september 2011 Nä nu ska ja glutta på teve medans jag kan.. Heda! 😑 Ehh... Innan Radiotjänst kommer? 😕
Neosus Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Ehh... Innan Radiotjänst kommer? 😕 haha 😄 Nä nu e ja hos päronen. 😄
debatt Postat 8 september 2011 Trådstartare Postat 8 september 2011 haha 😄 Nä nu e ja hos päronen. 😄 Hälsa från mig! 😄
Fidden Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 haha 😄 Nä nu e ja hos päronen. 😄 om radiotjänst kommit där någon gång, kanske du egentligen är en tv-pejlare.
Neosus Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Och imorgon åker jag med kompisar till ö-vik för att kolla på Johnny Winter. Hoppas han e skärpt. heda 😑
Neosus Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 om radiotjänst kommit där någon gång, kanske du egentligen är en tv-pejlare. Jo när dom står vid dörren och säger "Har du hört att din hyresvärd har..." så vet jag DIREKT.. 😆 Nämen.. heda! 😑
SadamJR Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Hur ser du på Örfilar? Dra i håret? Nupen i kinden? Dragen i örat? Slagen med galge över ryggraden? Pissad på? Vad är ok? Tror att jag har gjort min ståndpunkt klar. Vad tycker du själv?
SadamJR Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Är det så? Apropå det, jag har en gammal klasskompis (A-student) som drömmer om att en gång få mörda någon. Seriöst alltså. Hur ska man hantera det? Du får väl ställa upp för din kompis.
Overkill Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 varför slogs wä och ww ihop men inte :angry? 😲
debatt Postat 8 september 2011 Trådstartare Postat 8 september 2011 om radiotjänst kommit där någon gång, kanske du egentligen är en tv-pejlare. Hur tänkte du nu?
debatt Postat 8 september 2011 Trådstartare Postat 8 september 2011 Du får väl ställa upp för din kompis. Nej, jag tänker inte bli dömd som medbrottsling. Men allvarligt talat, han sa det i ett offentligt sammanhang. Finns det nån man kan ringa? 112? Psyket? Nu är det iofs längesen och han är ju inte min "kompis", vi umgås inte, men han gick i min klass.
Memphis Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 (redigerat) Hej! Dagens mest spännande händelse var nog spårvagnskrocken som ni säkert läst om, och som skedde precis utanför min lägenhet. (!!) 😮 Jag var i skolan då dock, hade åkt in några timmar tidigare. Tog en bild på eländet: 20 lindrigt skadade, två allvarligt, en påkörd som hamnade under. 😕 Redigerat 8 september 2011 av Memphis
debatt Postat 8 september 2011 Trådstartare Postat 8 september 2011 Tror att jag har gjort min ståndpunkt klar. Vad tycker du själv? Att barn ska lära sig skilja på rätt och fel. Men att man inte ska behöva slå dem.
debatt Postat 8 september 2011 Trådstartare Postat 8 september 2011 Hej! Dagens mest spännande händelse var nog spårvagnskrocken som ni säkert läst om, och som skedde precis utanför min lägenhet. (!!) 😮 Jag var i skolan då dock, hade åkt in några timmar tidigare. Tog en bild på eländet: 20 lindrigt skadade, två allvarligt, en påkörd som hamnade under. 😕 Usch. En av de svårt skadade var ju just den som hamnade under vagnen. Den andre var den fastklämde föraren. Dock kan man befara whiplash-skador hos några kanske? Hoppas de är övergående. Jag såg en flicka bli överkörd av en spårvagn en gång. Men hon hade änglavakt som man säger.
debatt Postat 8 september 2011 Trådstartare Postat 8 september 2011 Nu ska jag se på tre kortfilmer. Va kul!
Memphis Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Usch. En av de svårt skadade var ju just den som hamnade under vagnen. Den andre var den fastklämde föraren. Dock kan man befara whiplash-skador hos några kanske? Hoppas de är övergående. Jag såg en flicka bli överkörd av en spårvagn en gång. Men hon hade änglavakt som man säger. Ja just det, en av förarna klämdes fast. Otäckt med sånna här olyckor. Det var kaos med spårvagntrafiken efter det, tog en timma att ta sig hem. Centralen->Buss->Redbergsplatsen->Spårvagn->Gamlestadstorget->Gå->SKF->Buss->Kviberg
debatt Postat 8 september 2011 Trådstartare Postat 8 september 2011 Det börjar kännas som om längsta är forums seriösaste avdelning numera. Ja just det, en av förarna klämdes fast. Otäckt med sånna här olyckor. Det var kaos med spårvagntrafiken efter det, tog en timma att ta sig hem. Centralen->Buss->Redbergsplatsen->Spårvagn->Gamlestadstorget->Gå->SKF->Buss->Kviberg Är det 7an? Vad konstigt det blev där!! 😮 Citerade två inlägg. Nu funkade det inte ens att skriva ett nytt inlägg. Hehe. God natt!
Memphis Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Är det 7an? Nej, jag föredrar 2:an.. Nämen vad menar du, vilken spårvagn som krockade eller vilken jag tar hem? Vet inte vilken som krockade, hem kan jag ta 7:an ja, även 11 och 6.
Pazo Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Tjenare Pazo! Vad händer till helgen? xbox imorgon. Avskedfest och spelning på lörda. Självdå?
Recommended Posts