Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

I Sollefteå höll jag inte på få någon hjälp för att jag va skriven på en annan ort. Fast då skrev jag över mig till rätt ort. Men sedan efter undersökning så blev jag skickad till Sundsvall... för att titta på en jävla röntgenbild. Då skulle han skicka mig till Umeå.. 🤪

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

De va en doktor som skulle skicka en remiss till Ume.. Har väntat snart i ett år. Förra ställe ja va på hörde jag INGENTING efter en undersökning och det påtalade jag om oxå vid senaste undersökning.

Jo jag är dålig på att ligga på.. Det är väl det som e problemet..... :rolleyes:

Har du rejäla besvär? Annars kanske du skulle kunna se det som att det inte behövs åtgärdas eventuellt och du har låg prioritet, TROTS att du inte är gammal - för de är ju ofta eftersatta i vården tyvärr. När man inte hör nåt efter en undersökning så brukar det inte vara något fel.

Problemet borde inte vara att du inte ligger på, utan att läkaren borde skriva remissen (som han antagligen inte gjort)...

Link to comment
Dela på andra sajter

Frågan är också var man drar gränsen för aga.

Är det att hänga upp ungarna i en kätting på väggen upp och ned och slå dem på slumpmässiga tider med en spade i ett rum utan dörr utan att tända?

Man ska inte slå barn. Att man måste ta tag i barn ibland är självklart för alla realistiska människor. I detta ingår inte stryptag mm.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du rejäla besvär? Annars kanske du skulle kunna se det som att det inte behövs åtgärdas eventuellt och du har låg prioritet, TROTS att du inte är gammal - för de är ju ofta eftersatta i vården tyvärr. När man inte hör nåt efter en undersökning så brukar det inte vara något fel.

Problemet borde inte vara att du inte ligger på, utan att läkaren borde skriva remissen (som han antagligen inte gjort)...

Nä jag är nog lågprioriterad. Jag mår ju inte dåligt direkt men blir inte direkt bättre av behöva "vänta" hela tiden.

Han i Sundsvall sa att det måste göras en operation iallafall.

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Man ska inte slå barn. Att man måste ta tag i barn ibland är självklart för alla realistiska människor. I detta ingår inte stryptag mm.

Hur ser du på Örfilar? Dra i håret? Nupen i kinden? Dragen i örat? Slagen med galge över ryggraden? Pissad på?

Vad är ok?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem kom på den här idiotiska idén? Hur fick du reda på det?

funktionen har varit igång tidigare, men stängts av. Den kommer troligtvis stängas av igen.

jag fick reda på det eftersom grahnasmjölet råkade få till det tidigt på denna sidan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä jag är nog lågprioriterad. Jag mår ju inte dåligt direkt men blir inte direkt bättre av behöva "vänta" hela tiden.

Han i Sundsvall sa att det måste göras en operation iallafall.

Hmm. Får du resebidrag. Däruppe är det väl i avstånd som om jag skulle resa till Danmark, Norge resp Finland? ☺️

Kan det vara så att de vill låta självläkningen ha sin tid först?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...