Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Jovisst har jag tänkt igenom det må du tro.

Att det säljs i vanliga affärer gör det inte mer rätt.

Hade cigaretter tagits fram idag hade det aldrig varit lagligt.

Det hade inte alkohol heller, men nu är det som det är. Hur är det med detta överdrivna motionerande som ger människor alla möjliga skador? Ska man va tvungen att lova sluta springa maraton om man ska få menisken fixad?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har blivit åt helvete för slappt med barnuppfostran.

Ungarna lär sig inte längre att skilja på rätt och fel.

Tala med barnen för fan! Ska det vara så svårt?

Tål inte att höra en sån diskussion.

Har inga problem med att tala med barn. Frågan är om aga är ok. Kan man inte uppfostra barn utan att slå dom borde man fan inte föröka sej.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja det är väl där skon klämmer... 😑

Du behöver inte tala om vad saken gäller... men det är konstigt om du behövt vänta i åratal, om du upplever det så?

Hur är du som person? Ligger du på? Tar du över läkarens eventuella auktoritet och säger åt honom vad han ska göra

på plats och vilka remisser han ska skriva? Skriv annars en egenremiss. Dvs ett eget brev till det ställe du ska!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska man va tvungen att lova sluta springa maraton om man ska få menisken fixad?

Har man skadat menisken så att det krävs operation löser sig det automatiskt, eftersom man inte kan springa maraton då.

Man borde dra feta tagen i ett sädesfält. Typ

340196_f520.jpg

fast med hö.

Hehe. Det vore annorlunda.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns många teorier, att det är aliens eller nån form av svamp, eller kanske aliens som är nån form av svamp.

det är väl bevisat att det är folk med för mycket fritid som tar med sig spett, rep och plankor ut på fälten?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inga problem med att tala med barn. Frågan är om aga är ok. Kan man inte uppfostra barn utan att slå dom borde man fan inte föröka sej.

Frågan är också var man drar gränsen för aga.

Är det att hänga upp ungarna i en kätting på väggen upp och ned och slå dem på slumpmässiga tider med en spade i ett rum utan dörr utan att tända?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du behöver inte tala om vad saken gäller... men det är konstigt om du behövt vänta i åratal, om du upplever det så?

Hur är du som person? Ligger du på? Tar du över läkarens eventuella auktoritet och säger åt honom vad han ska göra

på plats och vilka remisser han ska skriva? Skriv annars en egenremiss. Dvs ett eget brev till det ställe du ska!

De va en doktor som skulle skicka en remiss till Ume.. Har väntat snart i ett år. Förra ställe ja va på hörde jag INGENTING efter en undersökning och det påtalade jag om oxå vid senaste undersökning.

Jo jag är dålig på att ligga på.. Det är väl det som e problemet..... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...