CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Gonatt Grahn.. börjar också blir trött här så nu är det dags att göra den vackraste kvinnan i världen sällskap (inte för att hon lär märka det men ändå liksom 😑 ) G'natt Längsta!
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Hade väl valt Steinway & Son, tror jag. Men gillar även Yamaha och Bösendorfer.
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Ser ni på SVT nu - om kubanskan och hennes gudar?
Overkill Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Argh!!!!!!!!! ⚠️ På TV4-nyheterna såndär textremsa som rullar längst ner i bild stod det "Idrotts Sverige sörjer Stefan Liv".
Overkill Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Det här är rätt fult: http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/objektivitet-galler-inte-nar-israel-granskas_6449156.svd Alf Svensson skriver artikel om Israel som handlar mer om Sodastream. Sodastream ägs av Ian Wachtmeister. Ian Wachtmeiser gav 250 000 kronor till Alf Svenssons valkampanj till EU-parlamentet.
SadamJR Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Denna månad släpper mina tre favoritband varsin skiva - Dream Theater, Pain of Salvation och Opeth. Alla tre skivorna har läckt. Och det är fan så svårt att inte ladda ner dom. Men jag har lovat mig själv att inte göra det. Det är bra att du håller på dej.
SadamJR Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Argh!!!!!!!!! ⚠️ På TV4-nyheterna såndär textremsa som rullar längst ner i bild stod det "Idrotts Sverige sörjer Stefan Liv". Det borde vi ha här oxå.
SadamJR Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Nä, nu är det dax att ta itu med verkligheten, sådan den nu är.
Micke H Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Vad hände med facebooktickern egentligen? Det var en funktion dom råkade puscha ut för tidigt. Hann själv aldrig se den. 🙁
debatt Postat 8 september 2011 Trådstartare Postat 8 september 2011 Argh!!!!!!!!! ⚠️ På TV4-nyheterna såndär textremsa som rullar längst ner i bild stod det "Idrotts Sverige sörjer Stefan Liv". Du menar att du är irriterad över att det var en särskrivning "Idrotts Sverige" och därför kontrar du med en hopskrivning "såndär"? 😕
debatt Postat 8 september 2011 Trådstartare Postat 8 september 2011 Det borde vi ha här oxå. Ja, fast utan särskrivning då.
Overkill Postat 8 september 2011 Postat 8 september 2011 Du menar att du är irriterad över att det var en särskrivning "Idrotts Sverige" och därför kontrar du med en hopskrivning "såndär"? 😕 Touché. Fast "såndär" är ju ingenting jämfört med "Idrotts Sverige". Plus att det väl ändå får ses som en ihopskrivning som är accepterad, i still med framförallt.
debatt Postat 8 september 2011 Trådstartare Postat 8 september 2011 Touché. Fast "såndär" är ju ingenting jämfört med "Idrotts Sverige". Plus att det väl ändå får ses som en ihopskrivning som är accepterad, i still med framförallt. Jovisst, det kanman absolutsäga! 😊
debatt Postat 8 september 2011 Trådstartare Postat 8 september 2011 Capellini, tomater, sallad, fläder på g.
Recommended Posts