Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Kan inte heller sova. 😏

Tro fan; du har ju fått värsta endorfin-kicken av allt knullande 😛 Nu kommer du inte att kunna sova på c:a 6-7 dagar är jag rädd 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

😛 Ska lägga ner det ett tag.

Äsch. Kör på!

Jag trodde f ö att du skulle ta illa upp på riktigt över det där inlägget eftersom att du kände dig wacko över det 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Äsch. Kör på!

Jag trodde f ö att du skulle ta illa upp på riktigt över det där inlägget eftersom att du kände dig wacko över det 😱

Nej, jag tar inte illa upp, det är ingen fara. Och nej, jag ska inte köra på. Jag börjar komma farligt nära att såra folk.

Jag nöjer mig med weekend-girl nu och fokuserar på henne, och ser vart det leder. Det har handlat för mycket om sex ett tag nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna månad släpper mina tre favoritband varsin skiva - Dream Theater, Pain of Salvation och Opeth. Alla tre skivorna har läckt. Och det är fan så svårt att inte ladda ner dom. Men jag har lovat mig själv att inte göra det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, jag tar inte illa upp, det är ingen fara. Och nej, jag ska inte köra på. Jag börjar komma farligt nära att såra folk.

Jag nöjer mig med weekend-girl nu och fokuserar på henne, och ser vart det leder. Det har handlat för mycket om sex ett tag nu.

Jag hajar hur du menar och "ja" det är onödigt att såra folk men ibland händer det och då måste man kunna fixa det också men man kan inte ansvar för folks reaktioner.

Låter bra 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

😊

Om ni fick väölja vilket instrument som helst att äga, vilket skulle det då vara?

Själv skulle jag tycka att det vore ball med en theremin 🙂 (som i skolan....................

låt det sjunka in......

och sedan får ni skratta hur mycket ni vill 😛 )

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

xD xD

Ska sova nu, byeeaaaee!!1!!!1!!

G'natt gullet! 🥰

😎

😑

Drack te me polkagris smak här för en stund sedan.

Jag och du Grahn. Mot världen. 🥰

Girl power! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...