CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Kan inte heller sova. 😏 Tro fan; du har ju fått värsta endorfin-kicken av allt knullande 😛 Nu kommer du inte att kunna sova på c:a 6-7 dagar är jag rädd 😑
Micke H Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Tro fan; du har ju fått värsta endorfin-kicken av allt knullande 😛 Nu kommer du inte att kunna sova på c:a 6-7 dagar är jag rädd 😑 😛 Ska lägga ner det ett tag.
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Jag får cancer i huvudet när någon refererar till Hallelujah som "Shrek-låten". 😏 Nästa gång någon säger så be vederbörande dra åt helvete.
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 😛 Ska lägga ner det ett tag. Äsch. Kör på! Jag trodde f ö att du skulle ta illa upp på riktigt över det där inlägget eftersom att du kände dig wacko över det 😱
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 (redigerat) MEMPHY!!!! Upp och hoppa! sitt inte här och sov 😠 Redigerat 7 september 2011 av CHAE
Micke H Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Äsch. Kör på! Jag trodde f ö att du skulle ta illa upp på riktigt över det där inlägget eftersom att du kände dig wacko över det 😱 Nej, jag tar inte illa upp, det är ingen fara. Och nej, jag ska inte köra på. Jag börjar komma farligt nära att såra folk. Jag nöjer mig med weekend-girl nu och fokuserar på henne, och ser vart det leder. Det har handlat för mycket om sex ett tag nu.
Micke H Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Denna månad släpper mina tre favoritband varsin skiva - Dream Theater, Pain of Salvation och Opeth. Alla tre skivorna har läckt. Och det är fan så svårt att inte ladda ner dom. Men jag har lovat mig själv att inte göra det.
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Nej, jag tar inte illa upp, det är ingen fara. Och nej, jag ska inte köra på. Jag börjar komma farligt nära att såra folk. Jag nöjer mig med weekend-girl nu och fokuserar på henne, och ser vart det leder. Det har handlat för mycket om sex ett tag nu. Jag hajar hur du menar och "ja" det är onödigt att såra folk men ibland händer det och då måste man kunna fixa det också men man kan inte ansvar för folks reaktioner. Låter bra 🙂
Memphis Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 😊 Om ni fick väölja vilket instrument som helst att äga, vilket skulle det då vara? Själv skulle jag tycka att det vore ball med en theremin 🙂 (som i skolan.................... låt det sjunka in...... och sedan får ni skratta hur mycket ni vill 😛 ) 😆
Memphis Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 MEMPHY!!!! Upp och hoppa! sitt inte här och sov 😠 xD xD Ska sova nu, byeeaaaee!!1!!!1!!
Memphis Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Drack te me polkagris smak här för en stund sedan. Jag och du Grahn. Mot världen. 🥰
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Hallon te är såååå jefla gott! 🥰 Ooookeej http://www.youtube.com/watch?v=wXw6znXPfy4&feature=player_detailpage
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 xD xD Ska sova nu, byeeaaaee!!1!!!1!! G'natt gullet! 🥰 😎 😑 Drack te me polkagris smak här för en stund sedan. Jag och du Grahn. Mot världen. 🥰 Girl power! 😛
Pazo Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Ooookeej http://www.youtube.com/watch?v=wXw6znXPfy4&feature=player_detailpage 😆
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Jag hade valt en fin flygel, tror jag, CHAE.
Neosus Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Drack te me polkagris smak här för en stund sedan. Jag och du Grahn. Mot världen. 🥰 YEP!! 🥰 Girl power! 😛 ...eeeeh.... YEP!! 🥰
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Jag hade valt en fin flygel, tror jag, CHAE. Bösendorfer?
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Dags att försöka i nummer två. Godnatt! Nämen!! 😮 😛 Gonatt!
Neosus Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Gunatt på er! Kul att tjöta lite me er.. 😑 Skitkul... 😑
Recommended Posts