Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Jo tack, det är lite bättre faktiskt. Är inte riktigt lika känslig längre, det är dock inte lika bra som det var innan. Är hyfsat känslig för vassa ljud fortfarande. Spårvagnsgnissel tex.

Nä, är mobilen som spökar. En teori är att distande ljudet uppstår pga av spårvagnsspåret som ligger alldeles utanför. Den höga spänningen i ledningarna. Ska ringa servicen imorn. Har nämligen inte problem annat än hemma, tror jag.

Ok. Det är alldeles för tidigt att säga var du hamnar, man kan tillåta rätt lång rehabiliteringstid när det gäller öron.

Var försiktig bara. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok. Det är alldeles för tidigt att säga var du hamnar, man kan tillåta rätt lång rehabiliteringstid när det gäller öron.

Var försiktig bara. 🙂

Tack debatt. Jo, jag är väldigt försiktig. På repningarna kör jag me dubbla hörsel skydd, både öronnproppar och hörselkåpor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart är det så, men kan ju inte låta bli att tycka händelsen är smått lustig. :rolleyes:☺️

Kom på att tänk om det är så att han medvetet lagt breven fel, som en outtalad protest för att lådorna är förvillande lika,

och på så sätt kan han skylla på att han postat räkningar (som aldrig dragits). Förutsätter att han inte har Internetbanken.

😮

Link to comment
Dela på andra sajter

😄☺️🥰

😊

Om ni fick väölja vilket instrument som helst att äga, vilket skulle det då vara?

Själv skulle jag tycka att det vore ball med en theremin 🙂 (som i skolan....................

låt det sjunka in......

och sedan får ni skratta hur mycket ni vill 😛 )

Link to comment
Dela på andra sajter

😊

Om ni fick väölja vilket instrument som helst att äga, vilket skulle det då vara?

Själv skulle jag tycka att det vore ball med en theremin 🙂 (som i skolan....................

låt det sjunka in......

och sedan får ni skratta hur mycket ni vill 😛 )

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...