Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

MICKE!!!

..kom hit och knulla sönder min förbannade dator. 😠

Kan vara inkompatibla drivrutiner t.ex.

Samsung leker inte med Toshiba.

Pioneer förstår inte Acer o.s.v.

Taskigt när man har en tvåårig digitalkamera för att det inte finns någon ÄNNU senare drivrutin till den så man kan inte föra över bilder som man tänkt för det är ju därför man investerat i den där fina skrivaren också också bara för att så att...

😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Som du tyckte att jag skulle läsa för att den var så dålig? 😕

Tärningsspelaren ja. Den vart aldrig helt förbjuden men väldigt omskriven och kritiserad.Bra roman.

Värsta skit jag läst, men en gång i världen var man nästan tvungen att läsa den eftersom den var så omtalad. Kan man förbuda en bok för att den är dålig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan vara inkompatibla drivrutiner t.ex.

Samsung leker inte med Toshiba.

Pioneer förstår inte Acer o.s.v.

Taskigt när man har en tvåårig digitalkamera för att det inte finns någon ÄNNU senare drivrutin till den så man kan inte föra över bilder som man tänkt för det är ju därför man investerat i den där fina skrivaren också också bara för att så att...

😠

Ja, jag börjar tro att grafik-kortet spökar. Men jag brukar uppdatera drivrutinerna men ändå blir det bara en massa strul.

Nä nu går jag och lägger mig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag börjar tro att grafik-kortet spökar. Men jag brukar uppdatera drivrutinerna men ändå blir det bara en massa strul.

Nä nu går jag och lägger mig.

Jag har aldrig uppdaterat några drivrutiner. Hur gör man det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Värsta skit jag läst, men en gång i världen var man nästan tvungen att läsa den eftersom den var så omtalad. Kan man förbuda en bok för att den är dålig?

Jag tror jag tycker illa om den.

Man kan inte förbjuda böcker, tror jag.

Inte i Sverige i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter segt Grahn. När jag fått blåskärmar så har det berott på att jag installerat drivrutiner till prylar fel. Oftast att man pluggat in någon apparat INNAN man installerat drivisarna. Då blir det ibland sepé.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina tankar om detta är:

Jo jag ska nog skaffa en ny och fräschare hårddisk, ett annat grafik-kort och smälla in Win7 istället. OCH eventuellt uppdatera biosen. ELLER köpa en ny musikdator, typ Frost eller kanske en mac. Kan det bli stabilare då? Mja, möjligtvis i ett halvår men sedan börjar det strula igen. Hur jävla stabilt kommer det att vara? Dator som dator menar jag...

Man snurrar runt i en förbannad cirkel och alla pengar gå till teknik som inte håller måttet.

Tror fan att jag gör som guitarnilsson och köper mig en jävla portastudio.

Att få vara kreativ och skapa musik finns inte på min karta... 😏

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Låter segt Grahn. När jag fått blåskärmar så har det berott på att jag installerat drivrutiner till prylar fel. Oftast att man pluggat in någon apparat INNAN man installerat drivisarna. Då blir det ibland sepé.

Intressant tankegång. En del menar ju att vi i framtiden kan komma att frambringa cerebrala pareser genom vårt agerande. Om det har med växtförädlingen att göra som det hävdas vet jag inte.

Jag fick bläskärm när jag installerade mobilen och sedan även när jag installerade digitalkameran. Men det berodde inte på att jag installerade fel, utan på att märkena inte leker så bra med varandra sinsemellan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter segt Grahn. När jag fått blåskärmar så har det berott på att jag installerat drivrutiner till prylar fel. Oftast att man pluggat in någon apparat INNAN man installerat drivisarna. Då blir det ibland sepé.

Jag tror att hårddisken håller på att balla ur nu, det i kombination med att grafik-kortet strular.

Jag har inte haft besvär förr och använt samma prylar hela tiden.

Nä, jag vet inte vad man ska göra.

Köpa en mac?

Edit: Visserligen hade jag ett annat grafik-kort förr. Kanske ska smälla i det igen? 😕

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Intressant tankegång. En del menar ju att vi i framtiden kan komma att frambringa cerebrala pareser genom vårt agerande. Om det har med växtförädlingen att göra som det hävdas vet jag inte.

Jag fick bläskärm när jag installerade mobilen och sedan även när jag installerade digitalkameran. Men det berodde inte på att jag installerade fel, utan på att märkena inte leker så bra med varandra sinsemellan.

Okej. För jag är rätt säker på att det iaf i mina fall berodde på det. Eftersom jag en gång formaterade den datorn och gjorde om på rätt sett, därefter kom inga blåskärmar. PLus att det brukar stå på manual o sånt att man inte skall plugga i apparaten innan installeringen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...