Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Japp!

Jo fast han hörs vara rätt så risig nu. När han är skärpt så spelar han riktigt bra så det är lite som att spela på lotto nu... 😱

Tycker han e för djä___ bra, men ändå har jag bara en LP - som jag dessutom inte kan spela.

Fick veta av en att de flesta albinos dör innan 50.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han har väl råkat sätta på nån random brud i en hiss eller nåt.

Jag har alltid undrat hur det där helt randomiserade urvalet sker i praktiken.

Slår man tärning då, eller har man ögonbindel och pekar framför sig, eller...?

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Tärningspelaren (The Dice Man) är en bok publicerad 1971 av George Cockcroft, under pseudonymen Luke Rhinehart. Den handlar om hur psykiatrikern Luke Rhinehart börjar fatta alla sina beslut genom tärningsslag. Boken är känd för att vara kontroversiell, med ett starkt anti-psykiatriskt tema, och för sin skildring av livssynen under det tidiga 1970-talet. Boken har fått stark kritik på grund av dess lättsamma inställning till många kontroversiella frågor, t.ex. våldtäkt, mord och sexuell utlevnad. Den första upplagan hade undertiteln "Den här boken kan förändra ditt liv" på omslaget, och den blev snart en modern kultklassiker som tryckts i många upplagor. Boken blev inte en lika stor succé i hemlandet USA som i Storbritannien och Skandinavien.

Link to comment
Dela på andra sajter

MEMPHEDIT: Satvfel.

Va vill du egentligen. 😛

Memphis får försöka fördriva tiden tills vi möter Finland...

När sker detta?

runt 13h sömn 😑

Jag sover i snitt 6 timmar per natt. Alldeles för lite. 😑

Vad heter det när man har sovit kortare tid än det var tänkt?

xR

Ehh.. xD "Eftersova sig?" 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Har man sagt A får man säga B.

Oki. Till helgen ska jag kanske träffa weekend-girl igen. Så vad gjorde jag idag? Satte på en annan tjej.

Nej, ingenting är sagt mellan oss än, vi har bara träffats en gång, yadda yadda. Men jag känner mig rätt urusel för det iallafall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Han har väl råkat sätta på nån random brud i en hiss eller nåt.

Jag tror han glömde ange charset i CSS:en.

Skönt intryck jag ger här iallafall. Jag är en datornörd som vill sätta på allt med bröst.

Synd bara att det stämmer... 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...