CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Jag gjorde någonting dumt idag. Naturligtvis gjorde du det 😛 Nu har jag städat färdigt.
Neosus Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Tänk på barnen i Afrika. Tänk på mig i Sollefteå! 🙁 *synd om mig*
Neosus Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Jag håller på att Youtubar Logic Pro 9. Mac och Logic måste väl ändå vara det stabilaste som finns... I HELA världen. 😑
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Jag håller på att Youtubar Logic Pro 9. Mac och Logic måste väl ändå vara det stabilaste som finns... I HELA världen. 😑 Go get it då'rå 😑
Neosus Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Chae förresten.. Visst körde du Logic oxå? *minns inte*
Neosus Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Chae förresten.. Visst körde du Logic oxå? *minns inte* NäMENN.. om jag öppnar ögonen så ser jag. 🤪😱
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Chae förresten.. Visst körde du Logic oxå? *minns inte* Nej faktiskt inte 😮 Bråzzan gör det though.
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 (redigerat) NäMENN.. om jag öppnar ögonen så ser jag. 🤪😱 😄 edith: jag glömde också bort att jag hade det i min sign såatteeeh Redigerat 7 september 2011 av CHAE
Neosus Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Finns det verkligen någon dator med musikprogram som e stabilt? Man vill ju göra musik och inte vara tekniker hela jävla tiden. Jag blir så arg.
Neosus Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Nu rullar min dator smärtfritt iof fast nu har jag inga musikprogram installerade. 🤪 Stoppar jag in Cakewalk så börjar det strula igen. Det ger jag mig faan på. ....hmm. 😑
Overkill Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Jag gjorde någonting dumt idag. Har man sagt A får man säga B.
Overkill Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Igår när Sverige mötte San Marino och dom skulle visa hur lång tilläggstid det blev så stod det "Addictional Time" i grafiken.
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Finns det verkligen någon dator med musikprogram som e stabilt? Man vill ju göra musik och inte vara tekniker hela jävla tiden. Jag blir så arg. Ptja, min burk är tämligen stabil. Nu rullar min dator smärtfritt iof fast nu har jag inga musikprogram installerade. 🤪 Stoppar jag in Cakewalk så börjar det strula igen. Det ger jag mig faan på. ....hmm. 😑 Du ska aldrig förutsätta saker på det där viset 😠 Nu är du så god och installerar Cakewalk och kör, okej?! 😛 Igår när Sverige mötte San Marino och dom skulle visa hur lång tilläggstid det blev så stod det "Addictional Time" i grafiken. va GOTT!! 😮
SadamJR Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Har man sagt A får man säga B. Han har väl råkat sätta på nån random brud i en hiss eller nåt.
Dingbats Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Han har väl råkat sätta på nån random brud i en hiss eller nåt. Jag tror han glömde ange charset i CSS:en.
Neosus Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 PÅ fredag åker jag iväg och lyssnar på Jonny Winter! 🥰
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Jag måste duscha. Lyllos dom som inte kan duscha och slipper bry sig. Fallos
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Nu rullar min dator smärtfritt iof fast nu har jag inga musikprogram installerade. 🤪 Stoppar jag in Cakewalk så börjar det strula igen. Det ger jag mig faan på.....hmm. 😑 Köpversion?
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 PÅ fredag åker jag iväg och lyssnar på Jonny Winter! 🥰 Lever han? 😳 Hur bär han sig åt?
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 67, albino och fortfarande på turné!! 😮
Neosus Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Köpversion? Japp! Lever han? 😳 Hur bär han sig åt? Jo fast han hörs vara rätt så risig nu. När han är skärpt så spelar han riktigt bra så det är lite som att spela på lotto nu... 😱
Recommended Posts