debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Viltfond kan man göra sås på. Jag brukar ha i renskav och viltskav. Skitgott. Göra sås på? Kan man inte göra sås ändå? Samma sak med Kräm Fräsch. Skitkonstig helt onödig produkt. //Stenåldersfarfar
Neosus Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Göra sås på? Kan man inte göra sås ändå? Samma sak med Kräm Fräsch. Skitkonstig helt onödig produkt. //Stenåldersfarfar Nej det kan man inte... 😛
Neosus Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 (redigerat) Fan, ibland låter jag som värsta kocken när jag egentligen inte är det. 🤪 Redigerat 7 september 2011 av Neosus
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Ja, men vem passar bättre för det än Pazo då? Och så som han måste ha bönat och bett om det. Nej allvarligt talat, det är väl för att ställa diagnos, antar jag. Själv fick jag två stor dunke att pissa i, för de misstänkte att jag pissade för lite. Men efter perioden visade det sig att jag hade pissat mer än dunken. Var dunken förpreppad med saltsyra? Det finns andra fonder oxå. Kantarellfond kan man ha om man steker på fläskfilé och svamp. Skitgott. ...oj vad stor den blev. 😑 Stämmer! Älgkött är också gott 😑
Pazo Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Ska du alltså skita i en hink som du har hemma och sen bära med dom til vem det nu är som vill ha dom? Fy fan va äckligt. Nä, för jag tänker ju inte göra det!
Dingbats Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Nä, för jag tänker ju inte göra det! Du ska.
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 (redigerat) En svensk hockeymålvakt (Stefan Liv) som omkommit i en flygkrasch 🙁 Redigerat 7 september 2011 av CHAE
Dingbats Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 (redigerat) Kärlknöl Redigerat 7 september 2011 av Dingbats
Dingbats Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 En svensk hockeymålvakt (Stefan Liv) som omkommit i en flygkrasch 🙁 Då kan vi kalla honom för Stefan Död nu då.
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Då kan vi kalla honom för Stefan Död nu då. Yep'r 😑
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Var dunken förpreppad med saltsyra? Stämmer! Älgkött är också gott 😑 Ja, det tror jag. Ja. Nån gång per decennium.
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Jag har inte ätit någon kebab i år.
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Detta skulle jag välja om jag bara fick välja ett enda livsmedel att äta under ett helt år. Förutsatt att man fick vatten att dricka.
Dingbats Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Jag har inte ätit någon kebab i år. Jag har inte gjort något roligt på tre timmar.
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Jag har inte gjort något roligt på tre timmar. Jag har petat näsan under senaste timmen, det var roligt! 😐
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Nu ska jag strimla vitkål och koka pasta.
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 fy fan... mmm, a hell of a way to go 🙁 Vilken jävla dödsångest och panik de måste känt.
Micke H Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 (redigerat) Shit, jag har sett Stefan Liv i VM jävligt ofta känns det som, innan jag slutade följa hockey-VM. 🙁 MEMPHEDIT: Satvfel. Redigerat 7 september 2011 av Micke H
Overkill Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Jag har huvudvärk Jag måste duscha. Lyllos dom som inte kan duscha och slipper bry sig.
Recommended Posts