CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 (redigerat) Vad har Pekka Heino med röda tråden att göra? Är det ett program? Då är du återigen tvungen att ändra bild i den tråden - man ska ju associera till föregående bild och sambandet kattägare <-> bög är nog svagt. ***************************** Full kyl har man ju i princip aldrig... 🙂 Fan, vad du hänger upp dig på bög-prylen 😛 Jag tänker inte ändra någonting i alla fall. Och "ja" Röda tråden" var ett frågesportsprogram som gick i SVT för många år sedan. Bleh! edith: eller jo, jag får nog ta och greja om ytterst lite ser jag nu 😄 Redigerat 7 september 2011 av CHAE
Neosus Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Jag har en massa ägg Lätta, ost, messmör, mjölk, jordgubbssylt, honung, lingonsylt, lantbröd med dinkel, viltfond, tomatpuré... Fan jag måste snart handla. 😳
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Jag har en massa ägg Lätta, ost, messmör, mjölk, jordgubbssylt, honung, lingonsylt, lantbröd med dinkel, viltfond, tomatpuré... Fan jag måste snart handla. 😳 Inget av det köper jag, förutom mjölk och då säkert inte samma sort heller... 🙂
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Jag har en massa ägg Lätta, ost, messmör, mjölk, jordgubbssylt, honung, lingonsylt, lantbröd med dinkel, viltfond, tomatpuré... Fan jag måste snart handla. 😳 Messmör måste fan vara det äckligaste som finns alla kategorier 😮
Neosus Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Honung, lokalproducerat, fick jag efter en spelning.. 😊
Neosus Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Messmör måste fan vara det äckligaste som finns alla kategorier 😮 meh DU KAN VA!!! 😄
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Fan, vad du hänger upp dig på bög-prylen 😛 Jag tänker inte ändra någonting i alla fall. Och "ja" Röda tråden" var ett frågesportsprogram som gick i SVT för många år sedan. Bleh! edith: eller jo, jag får nog ta och greja om ytterst lite ser jag nu 😄 Men!! Så Pekka e kvar? 😕
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Honung, lokalproducerat, fick jag efter en spelning.. 😊 Jag gillar inte honung, sirap, farinsocker och sånt sött. Men jag VET att honung lindrar vid förkylning och då tar jag det ändå. Men det är inget jag äter som det är, ur burken, som Bamse.
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Honung, lokalproducerat, fick jag efter en spelning.. 😊 🥰 meh DU KAN VA!!! 😄 😑
Dingbats Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Inget av det köper jag, förutom mjölk och då säkert inte samma sort heller... 🙂 Mellanmjölk.
SadamJR Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Mellanmjölk. Sund att dom tog bort den där starkmjölken som fanns ett tag.
Pazo Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Jag har blivit erbjuden att donera mina fekalier under 10 dagar och få 300kr för det! 😄
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Sund att dom tog bort den där starkmjölken som fanns ett tag. Ja, det var sunt. Men den finns kvar.
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Mellanmjölk. Lättmjölk eller minimjölk.
Dingbats Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Jag har blivit erbjuden att donera mina fekalier under 10 dagar och få 300kr för det! 😄 Det var rätt dåligt betalt.
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Pekka är kvar. Ja, det är väl ingen som lär ge dig en varning även om du associerar till fel bild. 🙂
Dingbats Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Sund att dom tog bort den där starkmjölken som fanns ett tag. Elefantmjölk, borde de kalla den.
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Jag har blivit erbjuden att donera mina fekalier under 10 dagar och få 300kr för det! 😄 Jag donerade mitt piss under nån liknande period, men fick betala 300 kr! 😳
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Nu har det regnat i tre dygn här.
Neosus Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 (redigerat) Själv försöker jag donera min hjärna men ingen vill ha den.. Undrar varför? Redigerat 7 september 2011 av Neosus
Dingbats Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Nu har det regnat i tre dygn här. Det var inte mycket. Hur långt tillbaka räknar du då, sekelskiftet, Gustav Vasas kröning?
SadamJR Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Ja, det var sunt. Men den finns kvar. Synd menar jag, och jag har i alla fall inte sett till den på många år.
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Jag har en massa ägg Lätta, ost, messmör, mjölk, jordgubbssylt, honung, lingonsylt, lantbröd med dinkel, viltfond, tomatpuré... Fan jag måste snart handla. 😳 Vanligt messmör innebär en viss kräkreflexaktivering, men det fanns en gång en bra sort som hette SPORT messmör. 😕 Jordgubb- och lingonsylt hittar ibland hit och även ost, men oftast blåbärssylt. Lantbröd med dinkel funderade jag på att köpa nångång. Tomatpuré köpte jag 98... 😆 Lätta köper jag inte eftersom det är plast och har smak som Milda nästan. Viltfond vet jag inte vad det ska vara bra för... 😕 Honung har jag rinnande på flaska i nödfall, räcker väl till 2018. Lättviktig mjölk händer att jag köper.
SadamJR Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Jag har blivit erbjuden att donera mina fekalier under 10 dagar och få 300kr för det! 😄 Ska du alltså skita i en hink som du har hemma och sen bära med dom til vem det nu är som vill ha dom? Fy fan va äckligt.
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Det var inte mycket. Hur långt tillbaka räknar du då, sekelskiftet, Gustav Vasas kröning? Söndag eftermiddag den 4e september år 2011. Men det är mer som lätt inkontinens.
Neosus Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Viltfond kan man göra sås på. Jag brukar ha i renskav och viltskav. Skitgott.
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Ska du alltså skita i en hink som du har hemma och sen bära med dom til vem det nu är som vill ha dom? Fy fan va äckligt. Ja, men vem passar bättre för det än Pazo då? Och så som han måste ha bönat och bett om det. Nej allvarligt talat, det är väl för att ställa diagnos, antar jag. Själv fick jag två stor dunke att pissa i, för de misstänkte att jag pissade för lite. Men efter perioden visade det sig att jag hade pissat mer än dunken.
Neosus Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 (redigerat) Det finns andra fonder oxå. Kantarellfond kan man ha om man steker på fläskfilé och svamp. Skitgott. ...oj vad stor den blev. 😑 Redigerat 7 september 2011 av Neosus
Recommended Posts