SadamJR Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Vilken tråd? https://www.studio.se/index.php/topic/88031-true-talent-baettre-aen-idol/page__st__30
Dingbats Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 https://www.studio.se/index.php/topic/88031-true-talent-baettre-aen-idol/page__st__30 Men det var ju känt sen tidigare i en hörseltråd.
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Apropå hörsel... igår och idag har det inte varit något vidare... 😏 Vilar.
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Förut råkade jag skriva till Overkill i fel tråd, hamnade i den där Bildassocationstråden.
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Jag tror inte namnen försvinner på ett bra tag efter man loggat ur. Det verkar inte så iaf.
SadamJR Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Men det var ju känt sen tidigare i en hörseltråd. Det har jag missat. Dom där hörseltrådarna är inte så kul. Själv behöver jag inte outa mej, det tar ju du hand om.
SadamJR Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Förut råkade jag skriva till Overkill i fel tråd, hamnade i den där Bildassocationstråden. Kunde inte låta bli att associera till ditt lilla feltramp.
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Vad finns det alltid i ert kylskåp? Ja alltså, basvaror som ni absolut inte kan klara er utan I mitt finns det alltid: * mjölk * tropisk juice * ägg * div. grönsaker * senap * inlagd smörgåsgurka
SadamJR Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Vad finns det alltid i ert kylskåp? Ja alltså, basvaror som ni absolut inte kan klara er utan I mitt finns det alltid: * mjölk * tropisk juice * ägg * div. grönsaker * senap * inlagd smörgåsgurka
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 ge mig Okej, nästa Längsta-studiebesök blir då hos Sadam för att testa sig igenom hans ölsortiment. Fanvabravisägerså 😛
SadamJR Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Okej, nästa Längsta-studiebesök blir då hos Sadam för att testa sig igenom hans ölsortiment. Fanvabravisägerså 😛 Det är utsupet nu.
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Vad finns det alltid i ert kylskåp? Ja alltså, basvaror som ni absolut inte kan klara er utan I mitt finns det alltid: * mjölk * tropisk juice * ägg * div. grönsaker * senap * inlagd smörgåsgurka Är detta seriöst?? 😕 Jag brukar låta det gå så långt att det bara är nån död insekt kvar i princip, plus nån gammal gul citronflaska med grön kapsyl som gått ut förrförra året. Och köper jag sedan ovanstående i din lista så tycker jag att min kyl e full.
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Kunde inte låta bli att associera till ditt lilla feltramp. Sedan associerade CHAE i sin tur Dingbats inlägg till ett bög. 😳
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 De e ungefär som jag full alltså Hej Grahnus Mellitus! Jag menar delvis bara tt kylen är det skåp i mitt kök som brukar vara minst fullt. Skafferier är däremot mer fulla och även frysen normalt. Basvaror jag "inte kan" vara utan: RÅRIS HAVREMUST FULLKORNSPASTA BRÖD MARGARIN INGEFÄRA
CHAE Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 (redigerat) Är detta seriöst?? 😕 Jag brukar låta det gå så långt att det bara är nån död insekt kvar i princip, plus nån gammal gul citronflaska med grön kapsyl som gått ut förrförra året. Och köper jag sedan ovanstående i din lista så tycker jag att min kyl e full. Det är klart att det är seriöst. Fy fäään för att ha ett tomt kylskåp. Då skulle jag få panik 😮 Sedan associerade CHAE i sin tur Dingbats inlägg till ett bög. 😳 Hahaa nä, jag svarade på Sadams inlägg (garn-nystan) och tänkte "röda tråden" -> Pekka. Dingbats och jag måste ha postat typ samtidigt 🙂 Redigerat 7 september 2011 av CHAE
Dingbats Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 Basvaror jag "inte kan" vara utan: RÅRIS HAVREMUST FULLKORNSPASTA BRÖD MARGARIN INGEFÄRA Råris är oätligt. Havremust låter äckligt. Fullkornspasta går att äta men helst inte. Bröd är bra. Margarin med, så länge det inte är Bregott. Ingefära meh.
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Matvete är det äckligaste som finns. Det vet jag inte, är det Frebaco liten paket?
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Jag äter ju lätt mer färsk ingefära i vikt per år än lök i vikt per år. Ingefära har jag till nästan allt. I kött, kyckling, vegetariskt, på youghurt och fil.
Dingbats Postat 7 september 2011 Postat 7 september 2011 (redigerat) fel Redigerat 7 september 2011 av Dingbats
debatt Postat 7 september 2011 Trådstartare Postat 7 september 2011 Det är klart att det är seriöst. Fy fäään för att ha ett tomt kylskåp. Då skulle jag få panik 😮 Hahaa nä, jag svarade på Sadams inlägg (garn-nystan) och tänkte "röda tråden" -> Pekka. Dingbats och jag måste ha postat typ samtidigt 🙂 Vad har Pekka Heino med röda tråden att göra? Är det ett program? Då är du återigen tvungen att ändra bild i den tråden - man ska ju associera till föregående bild och sambandet kattägare <-> bög är nog svagt. ***************************** Full kyl har man ju i princip aldrig... 🙂
Recommended Posts