Overkill Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Jo, men det känns lite som det är på nåder som de mer läroboksaktiga artiklarna får vara kvar i det skicket. Egentligen tycker jag att om man inte fattar någonting så får man skylla sig själv eller klicka på länkarna. Ja, alltså jag menar inte att det ska vara en lärobok. Men vad gäller typ allt annat än matte så vill man lära sig om något går man till wikipedia. Är väl mest att man är bortskämd med det så det är lite jobbigt när det inte finns någon lika bra uppslagsgrej (som man fattar) för matte.
Overkill Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Eeh, vadå? Om den inte ska byta rad någonstans kommer ju allt bara hamna på första raden som rätt fort går utanför pappret. Haha, ja det är ju så klart sant. Tänkte jag inte ens på. Det är ju så klart hyphenation jag vill stänga av.
Dingbats Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Ja, alltså jag menar inte att det ska vara en lärobok. Men vad gäller typ allt annat än matte så vill man lära sig om något går man till wikipedia. Är väl mest att man är bortskämd med det så det är lite jobbigt när det inte finns någon lika bra uppslagsgrej (som man fattar) för matte. Det är väl egentligen bara att det krävs mycket mer förkunskaper för att fatta de förklaringarna. Det vore ju fullständigt ohanterligt om alla matteartiklar skulle förklara allt från grunden så vem som helst som har godkänt i matte b kan förstå. Samma sak med fysik och sånt. Egentligen samma sak med alla ämnen, bara det att man har mycket mer gratis i samhälls- och kulturämnen och sånt.
Dingbats Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Haha, ja det är ju så klart sant. Tänkte jag inte ens på. Det är ju så klart hyphenation jag vill stänga av. Vet inte på rak arm, men snabb googling hittar det här. Men det kommer nog se jävligt fult ut på vissa ställen om du samtidigt vill behålla marginaljusteringen.
Overkill Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Vet inte på rak arm, men snabb googling hittar det här. Men det kommer nog se jävligt fult ut på vissa ställen om du samtidigt vill behålla marginaljusteringen. Ja, insåg det med så jag skiter nog i det.
Dingbats Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Jag brukar helt enkelt formulera om mig lite där det blir som fulast...
Micke H Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Är jag en dålig människa om jag ligger med någon annan innan det blivit helt seriöst mellan mig och tjejen jag träffade i helgen?
Dingbats Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Är jag en dålig människa om jag ligger med någon annan innan det blivit helt seriöst mellan mig och tjejen jag träffade i helgen? Låter som en jävligt onödig risk att ta.
SadamJR Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Är jag en dålig människa om jag ligger med någon annan innan det blivit helt seriöst mellan mig och tjejen jag träffade i helgen? Bara att du ställer frågan visar att du själv är tveksam till beteendet. Ingen bra idé alltså.
Micke H Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Bara att du ställer frågan visar att du själv är tveksam till beteendet. Ingen bra idé alltså. Jo, du har nog rätt. ^^ Fan också.
SadamJR Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Jo, du har nog rätt. ^^ Fan också. Du får väl göra som som majoriteten på längsta.
Micke H Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Nån gjorde en sån här av min status. 🥰 Jag känner mig hedrad... 😊
debatt Postat 6 september 2011 Trådstartare Postat 6 september 2011 Uttjatad låt oavsett. Jag har aldrig hört den.
debatt Postat 6 september 2011 Trådstartare Postat 6 september 2011 Däremot har jag hört Lene Lovich "My Lucky number"
SadamJR Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Däremot har jag hört Lene Lovich "My Lucky number" Hon gör reklam för nissan på tv nu. Hon är jäkligt snygg.
Dingbats Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Shit vad sugen jag blev nu på att plugga tyska helt plötsligt!!
CHAE Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Shit vad sugen jag blev nu på att plugga tyska helt plötsligt!! Bara sådär? va GOTT!! 😮 * * * Halloj goddagens Längsta! Vi har varit på IKEA hela dagen och vi köpte massor av grejer. He tröttsamt! Nu: kaffe och mat (i nämnd ordning) Vad gör ni?
Dingbats Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Lyssnar igenom ett blandband för att se om låtarna passar ihop. Måste nog korrigera lite på ett par ställen.
CHAE Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Lyssnar igenom ett blandband för att se om låtarna passar ihop. Måste nog korrigera lite på ett par ställen. Najs. Ett blandband-blandband eller en bland-CD?
Dingbats Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Najs. Ett blandband-blandband eller en bland-CD? CD, selvfølgelig. Det är en svår balans att inte göra en för monoton blandning och inte heller en som hoppar hit och dit hela tiden. Det behövs en del korta "klisterlåtar", men med för många såna blir det bara osnyggt.
Recommended Posts