Dingbats Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Vi ska släppa nästa 60 minutes of noise-skiva snart, fast vi inte har fått ihop till 60 minuter.
Overkill Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Vi ska släppa nästa 60 minutes of noise-skiva snart, fast vi inte har fått ihop till 60 minuter. Då får ni ju byta namn till 120 Minutes of Noise. För att få 60 min kan ni ju ha tystnad som refräng i en låt.
Dingbats Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Då får ni ju byta namn till 120 Minutes of Noise. För att få 60 min kan ni ju ha tystnad som refräng i en låt. Nja, typ 108 Minutes of Noise. Vi kan ju iofs padda ut det tomma med vitt brus.
SadamJR Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Jaså. Kanske kan kolla upp dem då. Han sjunger bättre på plattorna.
Dingbats Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Han sjunger bättre på plattorna. Det där är ju en cover.
Dingbats Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 i wrote you a letter on the flight home which evolved into a love poem Det är jävligt snygga rader!
SadamJR Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Läskpling. Tycker att dom påminner om dom förstärkta rabarbrarna.
Dingbats Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 ska jag eller ska jag inte gå på föreläsningen ikväll? det blir troligtvis helt meningslöst och jag får inte ut någonting av det alls, och poängen kan jag inte räkna in i någon examen hur jag än gör.
Overkill Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Är en integrand skiten man får som man sen ska integrera? Dvs hela uttrycket?
Dingbats Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Är en integrand skiten man får som man sen ska integrera? Dvs hela uttrycket? Ändelsen -and kommer från latinets -andus/a/um, som står för något som "bör göras". Carthago delenda est, Kartago bör förstöras. Amanda, "bör älskas".
Dingbats Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Wikipedia är kasst på matte. Din moster är kass på matte.
Overkill Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Din moster är kass på matte. Nja. Menade ur pedagogiskt syfte. Inte att det står fel.
Dingbats Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Nja. Menade ur pedagogiskt syfte. Inte att det står fel. Det är väl ganska lämpligt att ett uppslagsverk inte är upplagt som en lärobok.
Overkill Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Det är väl ganska lämpligt att ett uppslagsverk inte är upplagt som en lärobok. Men i mångt och mycket är wikipedia både och. Inte vad det gäller matte dock.
Overkill Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Hur gör man nya commands? Eller kanske inte är det jag vill ha, men vill stänga av linebreaks. Man verkar kunna skriva \nolinebreak men att det är just där det gäller. Vill att det ska gälla i hela dokumentet.
Overkill Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Hoppas det är lugnt att du blivit min privatlärare/frågelåda vad gäller latex.
Dingbats Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Men i mångt och mycket är wikipedia både och. Inte vad det gäller matte dock. Jo, men det känns lite som det är på nåder som de mer läroboksaktiga artiklarna får vara kvar i det skicket. Egentligen tycker jag att om man inte fattar någonting så får man skylla sig själv eller klicka på länkarna.
Dingbats Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Hur gör man nya commands? Eller kanske inte är det jag vill ha, men vill stänga av linebreaks. Man verkar kunna skriva \nolinebreak men att det är just där det gäller. Vill att det ska gälla i hela dokumentet. Eeh, vadå? Om den inte ska byta rad någonstans kommer ju allt bara hamna på första raden som rätt fort går utanför pappret.
Recommended Posts