Dingbats Postat 5 september 2011 Postat 5 september 2011 Det finns ett par Hassanskivor jag inte har hört. Borde tanka dem. Och de andra också för att vara komplett.
Fidden Postat 5 september 2011 Postat 5 september 2011 Det finns ett par Hassanskivor jag inte har hört. Borde tanka dem. Och de andra också för att vara komplett. Vadå, så du ska tanka ett par hassanskivor plus alla andra skivor i hela världen? BRA PLAN!
Dingbats Postat 5 september 2011 Postat 5 september 2011 Vadå, så du ska tanka ett par hassanskivor plus alla andra skivor i hela världen? BRA PLAN! HAHAHAHAHAHAHA Hassan är roligare.
Fidden Postat 5 september 2011 Postat 5 september 2011 Vill hellre ha godis 😕 Det går ICKE, min unge man. Någon måtta får det vara på dumheterna! 😠
Overkill Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Dingis! I latex så använder jag mig nu av sections och subsections, men dock i stil med section*{} för att slippa numreringen. Om man sen sätter \numberwithin{equation}{section} (för att få ekvationsnumreringen till typ 1.1, 2.2, etc) så blir det 0.1 osv för att sektionerna inte numreras... Går det komma runt tror du?
Dingbats Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Dingis! I latex så använder jag mig nu av sections och subsections, men dock i stil med section*{} för att slippa numreringen. Om man sen sätter \numberwithin{equation}{section} (för att få ekvationsnumreringen till typ 1.1, 2.2, etc) så blir det 0.1 osv för att sektionerna inte numreras... Går det komma runt tror du? Hmm... Det borde gå att \renewcommand:a (eller liknande) \section så att den inte skriver ut siffror. Så att du kan skriva \section{} istf \section*{} men att siffrorna ändå inte syns.
Dingbats Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Hittade detta: \setcounter{secnumdepth}{-1} Skriv det i början av filen så ska det bli som du tänkt! Om du sen skriver \section{} utan asterisk.
Dingbats Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Fett sugen jag blev på att skriva latexdokument nu.
Micke H Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 Känns bra att ha tjejpolare som stannar förbi med Alvedon, C-vitamin och lite småmat så att jag klarar mig nu när jag är sjuk. 🥰
slejnard Postat 6 september 2011 Postat 6 september 2011 aloha longzteehz! ägnar mig åt cd-bränning åt en fabbro som spelar munspel. 🤪
Recommended Posts