Pazo Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 Jag får inte heller vinballe! Håller nog med micke lite att kuken istället vill stå för typ allt xD
Pazo Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 Det är helt okej att inte förstå, Pazo 😑 Nu: kaffe! Blääää... inte gott!
Neosus Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 ...nämen vahettere... eeeh......ööhhmmm.....mmm......mmmmmm. 😑
Pazo Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 Men ooohh.... Nu börjar jag också märka sånt som killis snackade om med sina föräldrar... Här är det dock inte så mkt utan främst äre om mat. Varje gång jag äter så frågar pappa ALLTID "vad ska du äta, när ska du äta.. ska du bara äta dedär.. du vet att det finns (insert food here).. Du vill inte ha mer mat?" VARJE JÄVLA GÅNG... Och inte får man äta när man är hungrig heller ibland... Nu har jag typ "nyss" ätit frukost så jag är inte det minsta hungrig... men då ska vi tydligen äta nu!
Pazo Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 tror jag ska prova knäna idag. Jag använde ju ljumsken igår så, ja det tycker jag!
Fidden Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 Men ooohh.... Nu börjar jag också märka sånt som killis snackade om med sina föräldrar... Här är det dock inte så mkt utan främst äre om mat. Varje gång jag äter så frågar pappa ALLTID "vad ska du äta, när ska du äta.. ska du bara äta dedär.. du vet att det finns (insert food here).. Du vill inte ha mer mat?" VARJE JÄVLA GÅNG... Och inte får man äta när man är hungrig heller ibland... Nu har jag typ "nyss" ätit frukost så jag är inte det minsta hungrig... men då ska vi tydligen äta nu! Ska du inte äta nåt nu då?
Pico Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 Mitt knä pallade med en promenad här på morgonen men jag kände av det. Men blir det bara regn nu kommande vecka så blire ju lite ofrivillig vila ändå.
CHAE Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 (redigerat) Men ooohh.... Nu börjar jag också märka sånt som killis snackade om med sina föräldrar... Här är det dock inte så mkt utan främst äre om mat. Varje gång jag äter så frågar pappa ALLTID "vad ska du äta, när ska du äta.. ska du bara äta dedär.. du vet att det finns (insert food here).. Du vill inte ha mer mat?" VARJE JÄVLA GÅNG... Och inte får man äta när man är hungrig heller ibland... Nu har jag typ "nyss" ätit frukost så jag är inte det minsta hungrig... men då ska vi tydligen äta nu! 😄 De vill ju inte se sin son tyna bort p g a bristfälligt/oregelbundet födointag 😑 Redigerat 10 juli 2011 av CHAE
CHAE Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 På torsdag kommer en utav mina bästa vänner hit och då blir det trackingprojekt i dagarna...öh...tre. Fan vad najs! 🥰 Vi brukar ses 1-2 ggr/år och den här gången gör vi en nytta-med-nöje-combo 🙂
Memphis Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 "Min familjs galna Sabbatsår". Grahn, har du sett nått på det elle? 😄
Neosus Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 Meh vilket jevla tråkigt skitprogram. Bajs! När blir det bra då? Aldrig i heeela världshistorien skulle jag vilja säga. Tråååååkigt! 😆
Recommended Posts