Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

😕

Det är helt okej att inte förstå, Pazo 😑

Nu: kaffe!

Postat

Men ooohh....

Nu börjar jag också märka sånt som killis snackade om med sina föräldrar...

Här är det dock inte så mkt utan främst äre om mat.

Varje gång jag äter så frågar pappa ALLTID "vad ska du äta, när ska du äta.. ska du bara äta dedär.. du vet att det finns (insert food here).. Du vill inte ha mer mat?" VARJE JÄVLA GÅNG... Och inte får man äta när man är hungrig heller ibland... Nu har jag typ "nyss" ätit frukost så jag är inte det minsta hungrig... men då ska vi tydligen äta nu!

Postat

Men ooohh....

Varje gång jag äter så frågar pappa ALLTID "vad ska du äta, när ska du äta.. ska du bara äta dedär.. du vet att det finns (insert food here).. Du vill inte ha mer mat?" VARJE JÄVLA GÅNG... Och inte får man äta när man är hungrig heller ibland... Nu har jag typ "nyss" ätit frukost så jag är inte det minsta hungrig... men då ska vi tydligen äta nu!

Ska du inte äta nåt nu då?

Postat

Mitt knä pallade med en promenad här på morgonen men jag kände av det. Men blir det bara regn nu kommande vecka så blire ju lite ofrivillig vila ändå.

Postat (redigerat)

Men ooohh....

😄

De vill ju inte se sin son tyna bort p g a bristfälligt/oregelbundet födointag 😑

Redigerat av CHAE
Postat

På torsdag kommer en utav mina bästa vänner hit och då blir det trackingprojekt i dagarna...öh...tre. Fan vad najs! 🥰

Vi brukar ses 1-2 ggr/år och den här gången gör vi en nytta-med-nöje-combo 🙂

Postat

Meh vilket jevla tråkigt skitprogram.

Bajs! När blir det bra då?

Aldrig i heeela världshistorien skulle jag vilja säga.

Tråååååkigt!

😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.