Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Men ooohh....

Nu börjar jag också märka sånt som killis snackade om med sina föräldrar...

Här är det dock inte så mkt utan främst äre om mat.

Varje gång jag äter så frågar pappa ALLTID "vad ska du äta, när ska du äta.. ska du bara äta dedär.. du vet att det finns (insert food here).. Du vill inte ha mer mat?" VARJE JÄVLA GÅNG... Och inte får man äta när man är hungrig heller ibland... Nu har jag typ "nyss" ätit frukost så jag är inte det minsta hungrig... men då ska vi tydligen äta nu!

Link to comment
Dela på andra sajter

Men ooohh....

Nu börjar jag också märka sånt som killis snackade om med sina föräldrar...

Här är det dock inte så mkt utan främst äre om mat.

Varje gång jag äter så frågar pappa ALLTID "vad ska du äta, när ska du äta.. ska du bara äta dedär.. du vet att det finns (insert food here).. Du vill inte ha mer mat?" VARJE JÄVLA GÅNG... Och inte får man äta när man är hungrig heller ibland... Nu har jag typ "nyss" ätit frukost så jag är inte det minsta hungrig... men då ska vi tydligen äta nu!

Ska du inte äta nåt nu då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Men ooohh....

Nu börjar jag också märka sånt som killis snackade om med sina föräldrar...

Här är det dock inte så mkt utan främst äre om mat.

Varje gång jag äter så frågar pappa ALLTID "vad ska du äta, när ska du äta.. ska du bara äta dedär.. du vet att det finns (insert food here).. Du vill inte ha mer mat?" VARJE JÄVLA GÅNG... Och inte får man äta när man är hungrig heller ibland... Nu har jag typ "nyss" ätit frukost så jag är inte det minsta hungrig... men då ska vi tydligen äta nu!

😄

De vill ju inte se sin son tyna bort p g a bristfälligt/oregelbundet födointag 😑

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

På torsdag kommer en utav mina bästa vänner hit och då blir det trackingprojekt i dagarna...öh...tre. Fan vad najs! 🥰

Vi brukar ses 1-2 ggr/år och den här gången gör vi en nytta-med-nöje-combo 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...