CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Det är inte så att du är lite konflikträdd? Nepp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=wXw6znXPfy4&feature=player_detailpage Hela den scenen är så jävla rolig! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Jag borde ta och se allt Jean-Pierre Jeunet har gjort för att kunna utveckla ett mer välgrundat förakt för alla hans fanboys (eller fangirls rättare sagt). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Det är bättre att göra bättre saker än att runka sin snopp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Nej de äre inte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 3 personer har ringt mig idag. måste vara rekord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 3 personer har ringt mig idag. måste vara rekord. Anledning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 3 personer har ringt mig idag. måste vara rekord. Fel nummer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Godkväll! E fan på gott humör idag! Har kirrat examensarbete till våren, på företaget där jag sommarjobbat. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 (redigerat) Godkväll! E fan på gott humör idag! Har kirrat examensarbete till våren, på företaget där jag sommarjobbat. 😄 Stort grattis! 😄 Förresten, läste bara ett sorts kontrainlägg menvahettere hade du och Louise någon typ av dispyt eller vad? 😕 edith: hej Redigerat 5 september 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Åh! Vad skönt. Adblockade 😄-smileyn precis och genast släppte huvudvärken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Anledning? först var det en jobbarkompis som lämnade tillbaks cykeln som han lånat, sen var det radiotjänst, sen var det farsan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Bildassociations-tråden är störtkul! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Godkväll! E fan på gott humör idag! Har kirrat examensarbete till våren, på företaget där jag sommarjobbat. 😄 Bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 (redigerat) Stort grattis! 😄 Förresten, läste bara ett sorts kontrainlägg menvahettere hade du och Louise någon typ av dispyt eller vad? 😕 edith: hej Tack Chae! 😄 Så får man visat framfötterna ännu mer och så får jag förhoppningsvis anställning och lever lycklig i alla mina dagar. Jo, det var väl ingen dispyt utan mest jag som gjorde en klumpig grej så hon blev lite besviken men fast var inte så märkvärdigt egentligen. Vi har det sjukt bra tillsammas, blir aldrig osams och är det något så pratar vi om det bara. 🥰 Redigerat 5 september 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 (redigerat) 🥰 Pico. 🥰 Redigerat 5 september 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Åh! Vad skönt. Adblockade 😄-smileyn precis och genast släppte huvudvärken. Fan va tråkig du e Dingis! Då får man väl börja posta sånna här då istället: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 VARFÖR tittar jag på Idol? 🤪😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Så jävla roligt hålla på med mattegrejer när man gör det i latex! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Åh! Vad skönt. Adblockade 😄-smileyn precis och genast släppte huvudvärken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Så jävla roligt hålla på med mattegrejer när man gör det i latex! Vad menas med det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Så jävla roligt hålla på med mattegrejer när man gör det i latex! Allt är roligt i latex! Världens kick varje gång man kompilerar, vilket man gör typ efter varje mening bara för att få se hur vackert det blir. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 (redigerat) Linuuuuuuuuus! 🥰 Hämnaren från Vimmerby. Skjutjärns-Limpan! Haha, var kom det där ifrån? 😄 Jag vet faktiskt inte 😳 http://www.youtube.com/watch?v=wXw6znXPfy4&feature=player_detailpage 😆 Några garv under ikappläsningen. 😄 Redigerat 5 september 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Tack Chae! 😄 Så får man visat framfötterna ännu mer och så får jag förhoppningsvis anställning och lever lycklig i alla mina dagar. Jo, det var väl ingen dispyt utan mest jag som gjorde en klumpig grej så hon blev lite besviken men fast var inte så märkvärdigt egentligen. Vi har det sjukt bra tillsammas, blir aldrig osams och är det något så pratar vi om det bara. 🥰 Va GOTT!! 😮🥰 Fan va tråkig du e Dingis! Då får man väl börja posta sånna här då istället: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Va GOTT!! 😮🥰 Japp. 🥰 Du och din tjej pratade på att flytta ihop snart (igen?) eller hur var det? 🙂 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 😆 Några garv under ikappläsningen. 😄 ☺️ Såja, lugn och fin nu 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 🥰 vubb!!! The Air Ballet of Mr. Squirrel and Bird är min favorit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Japp. 🥰 Du och din tjej pratade på att flytta ihop snart (igen?) eller hur var det? 🙂 xD Jesss, inte bara pratar, vi flyttar ihop (ja, igen) i oktober 🥰 Dessutom fixade vi en lägenhet här i huset så det är ju ganska soft ☺️ 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 The Air Ballet of Mr. Squirrel and Bird är min favorit. Jag har fortfarande Enter Cloudman som personlig favorit 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts