Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Godkväll!

E fan på gott humör idag! Har kirrat examensarbete till våren, på företaget där jag sommarjobbat. 😄

Stort grattis! 😄

Förresten, läste bara ett sorts kontrainlägg menvahettere hade du och Louise någon typ av dispyt eller vad? 😕

edith: hej

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Stort grattis! 😄

Förresten, läste bara ett sorts kontrainlägg menvahettere hade du och Louise någon typ av dispyt eller vad? 😕

edith: hej

Tack Chae! 😄 Så får man visat framfötterna ännu mer och så får jag förhoppningsvis anställning och lever lycklig i alla mina dagar.

Jo, det var väl ingen dispyt utan mest jag som gjorde en klumpig grej så hon blev lite besviken men fast var inte så märkvärdigt egentligen. Vi har det sjukt bra tillsammas, blir aldrig osams och är det något så pratar vi om det bara. 🥰

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack Chae! 😄 Så får man visat framfötterna ännu mer och så får jag förhoppningsvis anställning och lever lycklig i alla mina dagar.

Jo, det var väl ingen dispyt utan mest jag som gjorde en klumpig grej så hon blev lite besviken men fast var inte så märkvärdigt egentligen. Vi har det sjukt bra tillsammas, blir aldrig osams och är det något så pratar vi om det bara. 🥰

Va GOTT!! 😮🥰

Fan va tråkig du e Dingis! Då får man väl börja posta sånna här då istället:

very_happy_smiley_face_sticker-p217921057494781911qjcl_400_118687473.jpg

glugg.gif

1239822286_93a89c2bec.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp. 🥰

Du och din tjej pratade på att flytta ihop snart (igen?) eller hur var det? 🙂

xD

Jesss, inte bara pratar, vi flyttar ihop (ja, igen) i oktober 🥰 Dessutom fixade vi en lägenhet här i huset så det är ju ganska soft ☺️

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...