Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag borde ta och se allt Jean-Pierre Jeunet har gjort för att kunna utveckla ett mer välgrundat förakt för alla hans fanboys (eller fangirls rättare sagt).

Postat

Godkväll!

E fan på gott humör idag! Har kirrat examensarbete till våren, på företaget där jag sommarjobbat. 😄

Postat (redigerat)

Godkväll!

E fan på gott humör idag! Har kirrat examensarbete till våren, på företaget där jag sommarjobbat. 😄

Stort grattis! 😄

Förresten, läste bara ett sorts kontrainlägg menvahettere hade du och Louise någon typ av dispyt eller vad? 😕

edith: hej

Redigerat av CHAE
Postat

Anledning?

först var det en jobbarkompis som lämnade tillbaks cykeln som han lånat, sen var det radiotjänst, sen var det farsan.

Postat (redigerat)

Stort grattis! 😄

Förresten, läste bara ett sorts kontrainlägg menvahettere hade du och Louise någon typ av dispyt eller vad? 😕

edith: hej

Tack Chae! 😄 Så får man visat framfötterna ännu mer och så får jag förhoppningsvis anställning och lever lycklig i alla mina dagar.

Jo, det var väl ingen dispyt utan mest jag som gjorde en klumpig grej så hon blev lite besviken men fast var inte så märkvärdigt egentligen. Vi har det sjukt bra tillsammas, blir aldrig osams och är det något så pratar vi om det bara. 🥰

Redigerat av Memphis
Postat

Åh! Vad skönt. Adblockade 😄-smileyn precis och genast släppte huvudvärken.

Fan va tråkig du e Dingis! Då får man väl börja posta sånna här då istället:

very_happy_smiley_face_sticker-p217921057494781911qjcl_400_118687473.jpg

Postat

Så jävla roligt hålla på med mattegrejer när man gör det i latex!

Allt är roligt i latex! Världens kick varje gång man kompilerar, vilket man gör typ efter varje mening bara för att få se hur vackert det blir.

Postat

Tack Chae! 😄 Så får man visat framfötterna ännu mer och så får jag förhoppningsvis anställning och lever lycklig i alla mina dagar.

Jo, det var väl ingen dispyt utan mest jag som gjorde en klumpig grej så hon blev lite besviken men fast var inte så märkvärdigt egentligen. Vi har det sjukt bra tillsammas, blir aldrig osams och är det något så pratar vi om det bara. 🥰

Va GOTT!! 😮🥰

Fan va tråkig du e Dingis! Då får man väl börja posta sånna här då istället:

very_happy_smiley_face_sticker-p217921057494781911qjcl_400_118687473.jpg

glugg.gif

1239822286_93a89c2bec.jpg

Postat

Va GOTT!! 😮🥰

Japp. 🥰

Du och din tjej pratade på att flytta ihop snart (igen?) eller hur var det? 🙂

1239822286_93a89c2bec.jpg

xD

Postat

😆 Några garv under ikappläsningen. 😄

☺️

Såja, lugn och fin nu 😑

Postat

Japp. 🥰

Du och din tjej pratade på att flytta ihop snart (igen?) eller hur var det? 🙂

xD

Jesss, inte bara pratar, vi flyttar ihop (ja, igen) i oktober 🥰 Dessutom fixade vi en lägenhet här i huset så det är ju ganska soft ☺️

😛

Postat

The Air Ballet of Mr. Squirrel and Bird är min favorit.

Jag har fortfarande Enter Cloudman som personlig favorit 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.