Pazo Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Var nere på stan å letade löpbraller för jag ville inte ha tights. Efter typ en timma råka jag hamn på löplabbet som dessutom råkade ha 50% rea på massa grejer. Slutar med att jag köper löpartights och löparshorts. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Var nere på stan å letade löpbraller för jag ville inte ha tights. Efter typ en timma råka jag hamn på löplabbet som dessutom råkade ha 50% rea på massa grejer. Slutar med att jag köper löpartights och löparshorts. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=ee925OTFBCA&feature=player_detailpage Ni kommer att brinna SÅ länge för att ni garvar åt det 😑 😆 Redigerat 5 september 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Och jag blev inte trådstartare den här gången heller. Vem blev det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Var nere på stan å letade löpbraller för jag ville inte ha tights. Efter typ en timma råka jag hamn på löplabbet som dessutom råkade ha 50% rea på massa grejer. Slutar med att jag köper löpartights och löparshorts. Harv du ett sånt dör paket som linford christe hade, dom kallade honom lunch box, eller är det mer typ barnportion? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Tänker bli invald i Svenska akademien när jag blir stor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 (redigerat) asså!.... 😆 TILL CHAE ASSÅ Redigerat 5 september 2011 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Nu är det snart ett sånt där program om universum på tv som jag måste se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Vem blev det. Oförtjänt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Harv du ett sånt dör paket som linford christe hade, dom kallade honom lunch box, eller är det mer typ barnportion? 😮 asså!.... 😆 TILL CHAE ASSÅ 🥰☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Harv du ett sånt dör paket som linford christe hade, dom kallade honom lunch box, eller är det mer typ barnportion? En stångkorv och två kulor alltså, om jag var otydlig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 "MÄH!" Nä, det var DU som bestämde fel plats... Orka Växjö liksom 😛 Nä, det var diskussionen i tråden där de flesta önskade Växjö - och sedan hade 0% av dem tid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 stånkkorv Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 tråden verkar ha bytt namn åxå. 😑 Och delad tråd också 🥰 Ja, inte är det 2010 fortfarande. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 stånkkorv Det skulle iofs se konstigt ut på pazo med ett sånt där jätteorgan iom att han inte är så lång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Nä, det var diskussionen i tråden där de flesta önskade Växjö - och sedan hade 0% av dem tid. Trams 😠😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Det skulle iofs se konstigt ut på pazo med ett sånt där jätteorgan iom att han inte är så lång. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ee925OTFBCA&feature=player_detailpage Ni kommer att brinna SÅ länge för att ni garvar åt det 😑 😆 http://www.youtube.com/watch?v=D_rE0RzrFY8&feature=related Sorry, såg den i fetured videos. av någon anledning finner jag autotunade klipp roliga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 (redigerat) Englund var kul i Spanarna på 90-talet 🙂 Men det var fånigt att cat fightas med Ranelid 😏 Redigerat 5 september 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Ni kommer att brinna SÅ länge för att ni garvar åt det 😑 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Englund var kul i Spanarna på 90-talet 🙂 Men det var fånigt att cat fightas med Ranelid 😏 Nej det var bra gjort! Det behövs lite action. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Men va f... 😳😆😄😆 Nej det var bra gjort! Det behövs lite action. Nej. Dels borde Englund varit den vettige och inte brytt sig om den där kulturführern och dels så han (Englund) för gammal för att tjafsa med småtjejer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Trodde inte jag skulle säga det. Men löpartights är fan assköna ju! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 De borde välja in Alexander Bard i akademin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 De borde välja in Alexander Bard i akademin. Alltså så får du och han slåss om platsen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Trodde inte jag skulle säga det. Men löpartights är fan assköna ju! 😄 http://www.youtube.com/watch?v=wXw6znXPfy4&feature=player_detailpage Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Nej. Dels borde Englund varit den vettige och inte brytt sig om den där kulturführern och dels så han (Englund) för gammal för att tjafsa med småtjejer. Det är inte så att du är lite konflikträdd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts