Linus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Hämnaren från Vimmerby. Skjutjärns-Limpan!Haha, var kom det där ifrån? 😄 Nja, jag är hostig och förkyld. Resten av familjen också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Haha, var kom det där ifrån? 😄 Nja, jag är hostig och förkyld. Resten av familjen också. Jag vet faktiskt inte 😳 Aaaaw, stackars liten. Se det som karma; det var för att du failade i att styra upp Smålands-IRL:en 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 g'day! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 g'day! Eyyyy kompis! Tja mors läget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Eyyyy kompis! Tja mors läget? Yo! Är väl sådäer. själver?^^ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Yo! Är väl sådäer. själver?^^ Bara gött mos. Jag har bl a haft gitarr-spa i helgen och nu sitter jag och grejer med en jazzlåt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 det var för att du failade i att styra upp Smålands-IRL:en 😛 MÄH! Det var Småland som failade på forumiter som inte kunde komma 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Läget i viken då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 MÄH! Det var Småland som failade på forumiter som inte kunde komma 😛 "MÄH!" Nä, det var DU som bestämde fel plats... Orka Växjö liksom 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Läget i viken då? Det är regnigt men skapligt lugnt. Idag så stannade 3 tulltjänsterfordon samt en polisatrullbil här utanför på gatan och gjorde (förmodligen) ett tillslag i trappuppgången bredvid. En helt vanlig dag i Viken m a o 😛 F ö har jag semester nu (nästa vecka åker vi till Berlin). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Hej hej hej! 🥰 Är det så? Visserligen har forumet varit nere men det känns som om jag inte har hängt i längsta på aslänge 😳 Palla orka läsa ikapp 😉 ; ngt intressant som hänt (debatt brukar vara bra på att sammanfatta). Själv har jag semester nu och är jäääävligt nöjd med det. Micke fö' fäään, har du gått och skaffat tjej eller är det ngt på gång? 🥰 Ja, den har varit nere typ hela helgen vad jag har förstått? Det är snarare något på gång, kan man säga. Åkte till Malung och träffade en tjej nu i helgen och det gick över all förväntan. Nästa gång ska hon ner till mig i Stockholm. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Läget med dig, CHAE? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Tror knappt mina ögon, är jag verkligen inne på forumet nu eller drömmer jag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 *smyger omkring* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Ja, den har varit nere typ hela helgen vad jag har förstått? Det är snarare något på gång, kan man säga. Åkte till Malung och träffade en tjej nu i helgen och det gick över all förväntan. Nästa gång ska hon ner till mig i Stockholm. ☺️ Bra jobbat, bro! Läget med dig, CHAE? Alla tiders ☺️ Softar järnet, lirar musik och hänger med tjejen. Tror knappt mina ögon, är jag verkligen inne på forumet nu eller drömmer jag? va GOTT!! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Tror knappt mina ögon, är jag verkligen inne på forumet nu eller drömmer jag? Du drömmer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 😄 det funkar! tråden verkar ha bytt namn åxå. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 😄 det funkar! tråden verkar ha bytt namn åxå. 😑 En kaffe på det 😑☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 En kaffe på det 😑☺️ DET kan du ge dig den på att det blir! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 DET kan du ge dig den på att det blir! 🥰 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Och delad tråd också 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Förresten Grahn, hur är läget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Förresten Grahn, hur är läget? Jo tack! De e ganska bra. Kan vara bättre men kan vara sämre oxå. 😄 De e som vanligt med andra ord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Jag är inte helt säker på antalet, men 3 eller 4. Så många gånger har jag lyssnat igenom In Memory of Rupert Cloud idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Jag är inte helt säker på antalet, men 3 eller 4. Så många gånger har jag lyssnat igenom In Memory of Rupert Cloud idag. 🥰 vubb!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Och jag blev inte trådstartare den här gången heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Ska nog grädda mig lite kvällspangkakor. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 åh, nu måste ju jag försöka damma av min databas med antal inlägg per person... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts