Memphis Postat 4 september 2011 Dela Postat 4 september 2011 Sopforum som buggar! Nu har jag fått pratat me Louise iaf, det var ingen fara så nu känns det bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 4 september 2011 Dela Postat 4 september 2011 Sopforum som buggar! Nu har jag fått pratat me Louise iaf, det var ingen fara så nu känns det bra. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 september 2011 Dela Postat 4 september 2011 Dansa bugg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 4 september 2011 Dela Postat 4 september 2011 Var på loppis. Snygga skjortor: 1 Bra böcker: 1 Tygpåsar: 0 Kändisar: 1 (Rasmus Fleischer) Snygga tjejer: 880 miljoner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 jeg lytter på brian eno nå Han och david byrne gjorde my life in the bush of ghosts. Den är så pass underlig så att du kanske skulle gilla den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Då var vi tillbaks. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Nu kommer snart det odlade köttet. Då kan fidden oxå äta kallops. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Nu kommer snart det odlade köttet. Då kan fidden oxå äta kallops. beror på hur processen går till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Oxå ett sätt att bli av med jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Kan inte se hur många som är inloggade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Nu ska de fixa en mer permanent lösning. Och jag som ville ha anledning att ragequitta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Det brukar stå nånstans i nerkant vilka som är inloggade, och även hur många anonyma. Det har försvunnit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Det kommer nog tillbaks på onsdag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Nu äntligen kan jag berätta hur det gick i helgen! Fett bra. Såatte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Nej, jag orkar inte läsa ikapp just nu...sammanfattning? Vad har hänt i helgen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Nu ska de fixa en mer permanent lösning. Och jag som ville ha anledning att ragequitta. Var ser du det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Var ser du det? Översta forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Nu äntligen kan jag berätta hur det gick i helgen! Fett bra. Såatte... Sprut&slut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Var ser du det? Status Studio forums nedtid Nu på onsdag räknar jag med att vi ska ha en mer permanent lösning uppe. Under tiden har jag behövt stänga av några av de funktioner som belastar servern[...] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Sprut&slut? Inte riktigt, vi ska ses igen. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Hej Längsta! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Long time no see. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Verkar vara rätt många små-features som är avstängda...bland annat ser jag inte dom senaste inläggen när jag skriver ett svar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Long time no see. 🥰 Hej hej hej! 🥰 Är det så? Visserligen har forumet varit nere men det känns som om jag inte har hängt i längsta på aslänge 😳 Palla orka läsa ikapp 😉 ; ngt intressant som hänt (debatt brukar vara bra på att sammanfatta). Själv har jag semester nu och är jäääävligt nöjd med det. Micke fö' fäään, har du gått och skaffat tjej eller är det ngt på gång? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Verkar vara rätt många små-features som är avstängda...bland annat ser jag inte dom senaste inläggen när jag skriver ett svar. ...samt att man inte kan se vilka som är hänger i exempelvis Längsta 😮😏 (Jag tror att Grahn är här iaf ☺️🥰 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 Micke fö' fäään, har du gått och skaffat tjej eller är det ngt på gång? 🥰 Ja, ut med språket nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 september 2011 Dela Postat 5 september 2011 (redigerat) Ja, ut med språket nu! Linuuuuuuuuus! 🥰 Hämnaren från Vimmerby. Skjutjärns-Limpan! Allt väl? Redigerat 5 september 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts