Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Betydligt mer nöjd nu.

http://crumble-zone.com/mp3/CZ_-_2-7_v2.mp3

Japp, så är det.

Magiskt!

Men ska jag va petig så skulle jag peta lite mer med sångstämmorna och framför allt inte dränka dom med så mycket reverb.

Reverb på allt blir mest bara grötigt. Jag tror gott att du kan fixa lite bättre stämmor, panorera ut dom och ha dom relativt torra men ändå få det där "soundet" du är ute efter...

Har jag rätt eller har jag fel? 😄

...eller har jag rätt så fel? 😱

Edit: Leadsången kan du ha dränkt med reverb precis som de e nu. Låter gött! 😄

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

stämmorna låter inte bra, så reverbet är lite kamouflage 😛

orkade inte spela in dem riktigt, så jag la dom jättelångt bak med reverb med lite vilje... Ett tag var jag inne på att helt köra utan, men det fick bli i den nakna delen istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan.

Mår sådär. Var me tjejjen i vänersborg och firade hennes mamma som fyllde år. Sen fick jag nu skjuts hem till gbg igen, och sen smsade Louise och frågade varför inte jag inte "ville" sova över hos henne, och jag sade för att jag har massa att plugga imorn, fast sen kom jag på att jag kunde sovit över iaf, och stuckigt hyfsat tidigt. Så hade man fått lite tid, men så nu istället kände hos sig lite avisad verkade det som och jag känner mig jättedum.

😏

Inte så märkvärdigt kanske men känns inte alls bra.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Memphis: Ring tjejen å säg samma som du skrev här så känns det bättre för er båda tror jag.

Du har nog rätt. Testade ringa nu men hon svarade inte. 😕 Fast tog ju en timma att åka hem så hon sover nog. Fan, kommer inte kunna sova gott nu.

Hemma från lyckat gig med liten men bra publik.

Låter kul Slejj. Du verkar vara en hejare på att giga ute.

Link to comment
Dela på andra sajter

För jag ligger redan lite efter i plugget och blir så stressad över det så prioriterar det i nuläget, vilket kanske är bra på ett sett dåligt eftersom jag glömmer tänka vettigt ibland, som nu ikväll tex.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

För jag ligger redan lite efter i plugget och blir så stressad över det så prioriterar det i nuläget, vilket kanske är bra på ett sett dåligt eftersom jag glömmer tänka vettigt ibland, som nu ikväll tex.

De e nog ingen fara Memphis! Bara du säger det till henne så hon vet. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

De e nog ingen fara Memphis! Bara du säger det till henne så hon vet. 🥰

Det är väl sant, tack Grahn. 🥰 Men det värsta jag vet är att göra någon besviken, det skär i hjärtat på mig. Men jaja, inte så farligt som sagt men mår kasst ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hä lös sig memf. Så fort du kommer i kontakt med henne så ni kan prata några ord så är det som det inte hänt.

😑

Antagligen. Får älta det fram tills dess då bara men sen släpper det ja. Dä bli nå bra dä. Behövde ventilera här lite.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...