Dingbats Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 LAXALAXLAXLAXLAXLAXLL!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 LAXALAXLAXLAXLAXLAXLL!!!! Just det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Betydligt mer nöjd nu. Your browser does not support the HTML5 audio tag Japp, så är det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 (redigerat) Betydligt mer nöjd nu. Your browser does not support the HTML5 audio tag Japp, så är det. Magiskt! Men ska jag va petig så skulle jag peta lite mer med sångstämmorna och framför allt inte dränka dom med så mycket reverb. Reverb på allt blir mest bara grötigt. Jag tror gott att du kan fixa lite bättre stämmor, panorera ut dom och ha dom relativt torra men ändå få det där "soundet" du är ute efter... Har jag rätt eller har jag fel? 😄 ...eller har jag rätt så fel? 😱 Edit: Leadsången kan du ha dränkt med reverb precis som de e nu. Låter gött! 😄 Redigerat 3 september 2011 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 stämmorna låter inte bra, så reverbet är lite kamouflage 😛 orkade inte spela in dem riktigt, så jag la dom jättelångt bak med reverb med lite vilje... Ett tag var jag inne på att helt köra utan, men det fick bli i den nakna delen istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Tack grahn 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 (redigerat) Okej! 😄 Edit 🥰😊 Redigerat 3 september 2011 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Jag funderar banne mej att koka en kopp fika! Banne mej! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 får se, kanske får energi nog att fixa med stämmorna någon dag. kanske med extra kaffe. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 En kopp kaffe i stämman håller doktorn borta från...eeh...ööh....mmmmm...ääh. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 (redigerat) Fan. Mår sådär. Var me tjejjen i vänersborg och firade hennes mamma som fyllde år. Sen fick jag nu skjuts hem till gbg igen, och sen smsade Louise och frågade varför inte jag inte "ville" sova över hos henne, och jag sade för att jag har massa att plugga imorn, fast sen kom jag på att jag kunde sovit över iaf, och stuckigt hyfsat tidigt. Så hade man fått lite tid, men så nu istället kände hos sig lite avisad verkade det som och jag känner mig jättedum. 😏 Inte så märkvärdigt kanske men känns inte alls bra. Redigerat 3 september 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Hemma från lyckat gig med liten men bra publik. Härlig låt fidden! Memphis: Ring tjejen å säg samma som du skrev här så känns det bättre för er båda tror jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Memphis: Ring tjejen å säg samma som du skrev här så känns det bättre för er båda tror jag. Jepp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Memphis: Ring tjejen å säg samma som du skrev här så känns det bättre för er båda tror jag. Du har nog rätt. Testade ringa nu men hon svarade inte. 😕 Fast tog ju en timma att åka hem så hon sover nog. Fan, kommer inte kunna sova gott nu. Hemma från lyckat gig med liten men bra publik. Låter kul Slejj. Du verkar vara en hejare på att giga ute. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 (redigerat) För jag ligger redan lite efter i plugget och blir så stressad över det så prioriterar det i nuläget, vilket kanske är bra på ett sett dåligt eftersom jag glömmer tänka vettigt ibland, som nu ikväll tex. Redigerat 3 september 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Jag tittar iallafall PÅ Clapton. Rätt så gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 För jag ligger redan lite efter i plugget och blir så stressad över det så prioriterar det i nuläget, vilket kanske är bra på ett sett dåligt eftersom jag glömmer tänka vettigt ibland, som nu ikväll tex. De e nog ingen fara Memphis! Bara du säger det till henne så hon vet. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Albert Lee har jag sett Live! Jävla grym gitarrist. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 De e nog ingen fara Memphis! Bara du säger det till henne så hon vet. 🥰 Det är väl sant, tack Grahn. 🥰 Men det värsta jag vet är att göra någon besviken, det skär i hjärtat på mig. Men jaja, inte så farligt som sagt men mår kasst ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Hä lös sig memf. Så fort du kommer i kontakt med henne så ni kan prata några ord så är det som det inte hänt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Håller med Grahn. Det är ingen fara Memphis. Kollar åxå Clapton! 😮 Schyssta licks här å var. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 (redigerat) Hä lös sig memf. Så fort du kommer i kontakt med henne så ni kan prata några ord så är det som det inte hänt. 😑 Antagligen. Får älta det fram tills dess då bara men sen släpper det ja. Dä bli nå bra dä. Behövde ventilera här lite. Redigerat 3 september 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 En kopp blues med lite fika.. Kan det bli bättre? 😄☺️🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 ja. ett knull gonat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 En kopp blues med lite fika.. Kan det bli bättre? 😄☺️🥰 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Betydligt mer nöjd nu. Your browser does not support the HTML5 audio tag Japp, så är det. Fan va snyggt Fidden! Du är duktig på både sång och proddande. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 (redigerat) Albert King e kung ☺️ Nej inte Albert King.. Vad heter han? 😳 Redigerat 3 september 2011 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 (redigerat) King pin? Albert Einstein? 😳 Redigerat 3 september 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Det vore fantastiskt om Albert King stog där och spelade.. Han e ju död! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts