Neosus Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 Jag sitter och funderar på att dra några riff med min nya manick. 😊
Micke H Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 Jag sitter och funderar på att dra några riff med min nya manick. 😊 Vadå för manick? 🥰
Memphis Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 (redigerat) mm hehe, ninjad. 😛 Hej Chae! Redigerat 10 juli 2011 av Memphis
Overkill Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 Men boooooorrriiiiiing! Tog du av dig byxorna nu igen?
Memphis Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 (redigerat) Hur var vigseln, Memphan? Den va fin va den! Fast var jäkligt nära på att missa det hela. xD För jag missade bussen jag skulle med, för jag segade me att komma iväg. Fick smått panik, så fann jag en annan buss som skulle till ett ställe två mil från bröllopet, (som härifrån är 8 mil) så hoppade på, ringde brorsan och frågade om han kunde skjutsa mig, vilket han som tur är kunde, så jag hann precis! Fan va veligt det var. 😛 Har mig själv att skylla dock. 😏 Redigerat 10 juli 2011 av Memphis
CHAE Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 Den va fin va den! Fast var jäkligt nära på att missa det hela. xD För jag missade bussen jag skulle med, för jag segade me att komma iväg. Fick smått panik, så fann jag en annan buss som skulle till ett ställe två mil från bröllopet, så hoppade på, ringde brorsan och frågade om han kunde skjutsa mig, vilket han som tur är kunde, så jag hann precis! Fan va veligt det var. 😛 Har mig själv att skylla dock. 😏 Det här med att beräkna tid och att vara på plats är inte din grej va? 😛 Tänk om du hade missat allting? 😮 Iofs förra sommaren höll jag på att missa min bäste väns bröllop 8inte mitt fel dock). Jag var best man och hade dessutom ringen så utan mig hade de tekniskt sett aldrig blivit gifta 😄 (Den där historien är ett rätt så saftigt inlägg bara det)
Memphis Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 Inget! För dig då? ☺️ Tänkte du hade synpunkter på mina meningsuppbyggnader igen. För då jäävlar. 😄 Nä, e inget här. Sitter mest, e trött och seg. Sov på en hård säng i natt, utan täcke och kudde. xD
CHAE Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 [...] Sov på en hård säng i natt, utan täcke och kudde. xD Och wä. Wä. Wä 😛 Men varför hård säng minus täcke och kudde? Blev du utkastad från festen eller? 😛
Memphis Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 Det här med att beräkna tid och att vara på plats är inte din grej va? 😛 Tänk om du hade missat allting? 😮 Iofs förra sommaren höll jag på att missa min bäste väns bröllop 8inte mitt fel dock). Jag var best man och hade dessutom ringen så utan mig hade de tekniskt sett aldrig blivit gifta 😄 (Den där historien är ett rätt så saftigt inlägg bara det) Asså, jo, för det mesta faktiskt. 😛 Men inte alltid. Jo, var ju nära att jag missade allting, så nu har jag lärt mig en läxa. Fast det e ju fan värre om jag hade varit bestman me ring o grejer. 😄
Memphis Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 Och wä. Wä. Wä 😛 Men varför hård säng minus täcke och kudde? Blev du utkastad från festen eller? 😛 Va vill du. 😄 Nja, inte riktigt så. xD Bara blev så. 😛
Memphis Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 (redigerat) Var ute på orust ju, och lite sent att dra hem te göteborg två på natten. 😛 Gick inte ens några bussar där ute på vischan. xD Redigerat 10 juli 2011 av Memphis
CHAE Postat 10 juli 2011 Postat 10 juli 2011 Kunde du inte dra hem? 😮 Han träffade väl på en manlig cougar som ville nojsa och prata herrdofter i största allmänhet. Det ena gav det andra och... Var ute på orust ju, och lite sent att dra hem te göteborg två på natten. 😛 Gick inte ens några bussar där ute på vischan. xD Jaha. OK. Min förklaring var mycket roligare 😏😛
Recommended Posts