Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Hur var vigseln, Memphan?

Den va fin va den! Fast var jäkligt nära på att missa det hela. xD För jag missade bussen jag skulle med, för jag segade me att komma iväg. Fick smått panik, så fann jag en annan buss som skulle till ett ställe två mil från bröllopet, (som härifrån är 8 mil) så hoppade på, ringde brorsan och frågade om han kunde skjutsa mig, vilket han som tur är kunde, så jag hann precis! Fan va veligt det var. 😛 Har mig själv att skylla dock. 😏

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Den va fin va den! Fast var jäkligt nära på att missa det hela. xD För jag missade bussen jag skulle med, för jag segade me att komma iväg. Fick smått panik, så fann jag en annan buss som skulle till ett ställe två mil från bröllopet, så hoppade på, ringde brorsan och frågade om han kunde skjutsa mig, vilket han som tur är kunde, så jag hann precis! Fan va veligt det var. 😛 Har mig själv att skylla dock. 😏

Det här med att beräkna tid och att vara på plats är inte din grej va? 😛 Tänk om du hade missat allting? 😮 Iofs förra sommaren höll jag på att missa min bäste väns bröllop 8inte mitt fel dock). Jag var best man och hade dessutom ringen så utan mig hade de tekniskt sett aldrig blivit gifta 😄 (Den där historien är ett rätt så saftigt inlägg bara det)

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget! För dig då? ☺️

Tänkte du hade synpunkter på mina meningsuppbyggnader igen. :rolleyes: För då jäävlar. 😄

Nä, e inget här. Sitter mest, e trött och seg. Sov på en hård säng i natt, utan täcke och kudde. xD

Link to comment
Dela på andra sajter

[...] Sov på en hård säng i natt, utan täcke och kudde. xD

Och wä. Wä. Wä 😛

Men varför hård säng minus täcke och kudde? Blev du utkastad från festen eller? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här med att beräkna tid och att vara på plats är inte din grej va? 😛 Tänk om du hade missat allting? 😮 Iofs förra sommaren höll jag på att missa min bäste väns bröllop 8inte mitt fel dock). Jag var best man och hade dessutom ringen så utan mig hade de tekniskt sett aldrig blivit gifta 😄 (Den där historien är ett rätt så saftigt inlägg bara det)

Asså, jo, för det mesta faktiskt. 😛 Men inte alltid. Jo, var ju nära att jag missade allting, så nu har jag lärt mig en läxa. Fast det e ju fan värre om jag hade varit bestman me ring o grejer. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ute på orust ju, och lite sent att dra hem te göteborg två på natten. 😛 Gick inte ens några bussar där ute på vischan. xD

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Kunde du inte dra hem? 😮

Han träffade väl på en manlig cougar som ville nojsa och prata herrdofter i största allmänhet. Det ena gav det andra och...

Var ute på orust ju, och lite sent att dra hem te göteborg två på natten. 😛 Gick inte ens några bussar där ute på vischan. xD

Jaha. OK. Min förklaring var mycket roligare 😏😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...