Memphis Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Pazo hade kunnat göra det mycket bättre. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 han är nog inte kass ihop iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 nej, det är klart svårt. Om han inte är schizofren då vill säga. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 han och dingis kanske kan skaffa kasse ihop. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 (redigerat) LG släpper "unik" design på ny PC. 😄 link Redigerat 3 september 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Men såatte, måste sova. Herrå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 LG släpper "unik" design på ny PC. 😄 link Känns...bekant. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Om 40 minuter ska jag åka iväg till Malung för en ny dejt. 😄 Lite mer nervös än vanligt. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Dra en ronk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 15 grader. En bra dag för kortbyxor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 eller inga byxor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Om 40 minuter ska jag åka iväg till Malung för en ny dejt. 😄 Lite mer nervös än vanligt. 😛 Härligt, have fun! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 I will. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 ^^^^^^^^^^^^^ någon som har förslag på kul gratis appar? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 eller inga byxor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Jag har mystiskt blivit bättre på att ta höga toner märker jag. Kanske är målbrottets sista svallvågor som äntligen ebbat ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 3 september 2011 Trådstartare Dela Postat 3 september 2011 Jag har mystiskt blivit bättre på att ta höga toner märker jag. Kanske är målbrottets sista svallvågor som äntligen ebbat ut. Kan vara: * ditt testosteron är på upphällningen * du har trönat upp din röst, medvetet eller omedvetet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 3 september 2011 Trådstartare Dela Postat 3 september 2011 15 grader. En bra dag för kortbyxor. Tar vintern aldrig slut? Fy f*n vad kallt det är! Jag vill ha 30-35, minst. Nån som håller med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Jag har mystiskt blivit bättre på att ta höga toner märker jag. Kanske är målbrottets sista svallvågor som äntligen ebbat ut. Då borde det väl va djupa toner du blev bättre på? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Tar vintern aldrig slut? Fy f*n vad kallt det är! Jag vill ha 30-35, minst. Nån som håller med? Du bor i fel land. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Då borde det väl va djupa toner du blev bättre på? Jag vet inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 3 september 2011 Trådstartare Dela Postat 3 september 2011 Jag vet inte. Det beror på. Könsbestämningen kommer ju då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Emma Green ser alltid ut att ha så många tankar, av det mindre positiva slaget, som hon försöker dölja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Det beror på. Könsbestämningen kommer ju då. Och jag ska bli kvinna nu menar du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Idrottare är osexiga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Idrottare är osexiga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Skulle vara sexigare med lite mindre muskliga ben, annars okej då. Men hon borde byta kläder, för sportkläder är aldrig attraktivt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Emma Green ser alltid ut att ha så många tankar, av det mindre positiva slaget, som hon försöker dölja. Hon ser knäckt ut redan innan hon har misslyckats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 Idrottare är osexiga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 3 september 2011 Dela Postat 3 september 2011 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts