Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Varje månad brukar jag:

1. Dra åt alla skruvar.

2. Ta av strängarna och rengöra halsen.

3. Rengöra huvudet och kroppen med separat olja

4. Andra småsaker

Och jag rengör med samma sak som Neosnus. ☺️

jag gör det ungefär en gång var 10:e år.

Postat

Varje månad brukar jag:

1. Dra åt alla skruvar.

2. Ta av strängarna och rengöra halsen.

3. Rengöra huvudet och kroppen med separat olja

4. Andra småsaker

Och jag rengör med samma sak som Neosnus. ☺️

Jag kör också en-gång-i-månaden köret 🥰

Går igenom all mekanik, kollar (för säkerhets skull) elektroniken, intonering (framförallt med Ibanezen m Bigsby-tremolot)

Och sedan går jag loss det där kitet som även Neosus använder. Framförallt på Epi-SG:n. Fendern har jag ju inte använt så mkt (än). Min acke är jag extra noga med. Bråzzan sa att man skulle vara extra vaksam med ".012"-guror.

Postat

Jag kör också en-gång-i-månaden köret 🥰

Går igenom all mekanik, kollar (för säkerhets skull) elektroniken, intonering (framförallt med Ibanezen m Bigsby-tremolot)

Och sedan går jag loss det där kitet som även Neosus använder. Framförallt på Epi-SG:n. Fendern har jag ju inte använt så mkt (än). Min acke är jag extra noga med. Bråzzan sa att man skulle vara extra vaksam med ".012"-guror.

Du är en klok människa, CHAE! ☺️

Postat

Här är den..

Den brukar jag spela när jag ska impa på brudarna. 😑

🥰 Den är bra. Den här brukar jag spela när JAG ska impa på brudarna:

😄

Postat

Spinal Tap är cult!

En av världens bästa filmer! 😄

Den ska jag ta med till Malung och se tillsammans med min dejt. ☺️

Postat

Jag rotade i en låda med massa kabeltrassel och annat gammalt bröte och hittade längst ner en död tvesjärt. Den smulade sig bara när jag försökte ta upp den ... 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.