Neosus Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Och jag rengör med samma sak som Neosnus. ☺️ Du är en klok människa, Micke! ...de sa ja förr oxå va? 😱
Fidden Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Varje månad brukar jag: 1. Dra åt alla skruvar. 2. Ta av strängarna och rengöra halsen. 3. Rengöra huvudet och kroppen med separat olja 4. Andra småsaker Och jag rengör med samma sak som Neosnus. ☺️ jag gör det ungefär en gång var 10:e år.
Neosus Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 jag gör det ungefär en gång var 10:e år. Du är en klok...eeh...fågel, Fidden! ☺️
CHAE Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Varje månad brukar jag: 1. Dra åt alla skruvar. 2. Ta av strängarna och rengöra halsen. 3. Rengöra huvudet och kroppen med separat olja 4. Andra småsaker Och jag rengör med samma sak som Neosnus. ☺️ Jag kör också en-gång-i-månaden köret 🥰 Går igenom all mekanik, kollar (för säkerhets skull) elektroniken, intonering (framförallt med Ibanezen m Bigsby-tremolot) Och sedan går jag loss det där kitet som även Neosus använder. Framförallt på Epi-SG:n. Fendern har jag ju inte använt så mkt (än). Min acke är jag extra noga med. Bråzzan sa att man skulle vara extra vaksam med ".012"-guror.
Neosus Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Jag kör också en-gång-i-månaden köret 🥰 Går igenom all mekanik, kollar (för säkerhets skull) elektroniken, intonering (framförallt med Ibanezen m Bigsby-tremolot) Och sedan går jag loss det där kitet som även Neosus använder. Framförallt på Epi-SG:n. Fendern har jag ju inte använt så mkt (än). Min acke är jag extra noga med. Bråzzan sa att man skulle vara extra vaksam med ".012"-guror. Du är en klok människa, CHAE! ☺️
Neosus Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 NU ska ja steka på fiskpinnar. Sen middah men vafan... lite kul ska man väl få ha det. ☺️
Micke H Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=dVKUgK9qVqM ☺️ Ingen som bryr sig? 🙁
Neosus Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=dVKUgK9qVqM ☺️ Bra du e på piano! Det finns en David Foster som har en sån gammal låt som e riktigt bra.. Ska se om jag hittar den.
debatt Postat 1 september 2011 Trådstartare Postat 1 september 2011 Vem fan skriver sånt som öppet meddelande?? Nymfomaner.
Neosus Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Här är den.. Den brukar jag spela när jag ska impa på brudarna. 😑
Micke H Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Här är den.. Den brukar jag spela när jag ska impa på brudarna. 😑 🥰 Den är bra. Den här brukar jag spela när JAG ska impa på brudarna: 😄
Micke H Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 "D minor, the saddest of all keys. I don't know why, but it always makes people weep." xD
Micke H Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Spinal Tap är cult! En av världens bästa filmer! 😄 Den ska jag ta med till Malung och se tillsammans med min dejt. ☺️
D Vibe Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Jag rotade i en låda med massa kabeltrassel och annat gammalt bröte och hittade längst ner en död tvesjärt. Den smulade sig bara när jag försökte ta upp den ... 😮
debatt Postat 1 september 2011 Trådstartare Postat 1 september 2011 Imorgon skajag påträff klockantio påförmiddagen. 🙂
debatt Postat 1 september 2011 Trådstartare Postat 1 september 2011 Jag harvarit uppe till klockansex fyrafem nätter irad. Nu skajag ändra på det. Jag ska läggamig före midnattidag.
debatt Postat 1 september 2011 Trådstartare Postat 1 september 2011 Jag VET att ChristianOlsson hoppar inatt, men träffen ärviktigare.
Dingbats Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Imorgon skajag påträff klockantio påförmiddagen. 🙂 Är det med en TJEJ?
SadamJR Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Imorgon skajag påträff klockantio påförmiddagen. 🙂 Vad då för träff? Ska du oxå ha en kk?
Dingbats Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Vad då för träff? Ska du oxå ha en kk? Han kanske ska få klämma på ett par lökar.
Recommended Posts