Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Jag är "vän" med en del olika människor. Några känner jag. Andra känner jag inte. Och nån har jag tjattrat endel med. Mer än så är det inte.

Det är mest släkten som jag har träffat IRL så att säga. Men annars så skulle dom lika gärna kunna dö..

Vad grymt det där lät.

Förlåt! ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ett sugmärke på halsen och ett blåmärke på halsen.

Way to go, Micke! 😄

Nu: gitarrvård och jag skäms inte ett dugg över det 😛

Min tjej säger alltid: "Älskling, både du och dina gitarrer behöver all vård de kan få 😏 " 🥰

He dah!

edith: varför fungerar det inte att smälla upp bilder längre? 😏

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Är väl inget fel i att ta hand om sin gitarr. 😛 Gör jag på en regelbunden basis själv faktiskt.

Min fina Natalie är just nu inlämnad hos JAM för intonering och justering av stränghöjden. Stränghöjden fixar jag iofs själv, men intoneringen var ganska så knepig. Jag låter proffs göra det. ^^ Så jag spelar just nu på Jennifer ett tag istället - fortfarande en förbaskat bra gitarr. 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska bara prova en grej:

SD35CEBK.jpg&sa=X&ei=2M5fTsTVMcfDswbf96nyBA&ved=0CAQQ8wc&usg=AFQjCNGt-qh1cVpx5CWoO5BWDkuEXbAH9w

Ser alla bilden eller är det bara en URL?

edith: jag ser bara en url 🙁 Jag har inte gjort ngt med inställningarna

Why?

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Är väl inget fel i att ta hand om sin gitarr. 😛 Gör jag på en regelbunden basis själv faktiskt.

Min fina Natalie är just nu inlämnad hos JAM för intonering och justering av stränghöjden. Stränghöjden fixar jag iofs själv, men intoneringen var ganska så knepig. Jag låter proffs göra det. ^^ Så jag spelar just nu på Jennifer ett tag istället - fortfarande en förbaskat bra gitarr. 🥰

🥰

Eller hur! Det är ju asviktigt 😮 Trossrodden har jag aldrig vågat mig på men resten är ju ganska ofarligt att ge sig på.

Intoneringsskruvarna brukar jag justera själv, bridgehöjden också etc. Men som sagt; trossrodden känns fan livsfarlig ⚠️

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Google-jux. Gå in hela vägen på bilden och högerklicka - välj kopiera bild-adress istället. ☺️

Jomen jag gör ju det. Precis som jag gjorde igår och då funkade det ju 100%...

Edith: Testar igen:

SD35CEBK.jpg

Edith #2: 😲😮😏😄

Dumt att behöva gå ändå in på bilden.. .men nåja, nu fungerar det iaf 😛

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

🥰

Eller hur! Det är ju asviktigt 😮 Trossrodden har jag aldrig vågat mig på men resten är ju ganska ofarligt att ge sig på.

Varje månad brukar jag:

1. Dra åt alla skruvar.

2. Ta av strängarna och rengöra halsen.

3. Rengöra huvudet och kroppen med separat olja

4. Andra småsaker

Och jag rengör med samma sak som Neosnus. ☺️

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...