Dingbats Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 igår köpte jag nya byxor. tog en storlek som nästan är för liten. fläsket liksom väller över kanten, bra motivation tänkte jag Ska du bli anorektiker nu?
Fidden Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Ska du bli anorektiker nu? Är det nåt fel på det eller? 😠 VAVAVAVAVA?! 😠
Neosus Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Är det nåt fel på det eller? 😠 VAVAVAVAVA?! 😠 Nej men du behöver inte se ut som alla andra söta tjejmodeller.. 😑
Fidden Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Nej men du behöver inte se ut som alla andra söta tjejmodeller.. 😑 Lugn, jag har ett ganska ofördelaktigt utseende ☺️
Pico Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 ring och fråga, ni kanske kan komma överrens om någonting. 😛 Mäh! 😛
SadamJR Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 igår köpte jag nya byxor. tog en storlek som nästan är för liten. fläsket liksom väller över kanten, bra motivation tänkte jag xD Något att krympa i.
Fidden Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 ok vad är det där för tjejgrej de kör på facebook nu då? nån cm och sen nån tid.
Neosus Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 det är skostorlek och sedan hur lång tid det tar att fixa håret. Skitkul! 😏
Dingbats Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Jag ser ALDRIG något sånt på facebook. Är väl vän med rätt folk. Det vill säga nästan ingen.
Neosus Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Jag är "vän" med en del olika människor. Några känner jag. Andra känner jag inte. Och nån har jag tjattrat endel med. Mer än så är det inte. Det är mest släkten som jag har träffat IRL så att säga. Men annars så skulle dom lika gärna kunna dö.. Vad grymt det där lät. Förlåt! ☺️
Dingbats Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Det är mest släkten som jag har träffat IRL så att säga. Men annars så skulle dom lika gärna kunna dö.. Vad grymt det där lät. Ja! Asballt!
Neosus Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Nu är det nån granne som hamrar. Själv ska jag steka på lite fiskpinnar. HEDA! ☺️
Micke H Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Jag har ett sugmärke på halsen och ett blåmärke på halsen.
CHAE Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 (redigerat) Jag har ett sugmärke på halsen och ett blåmärke på halsen. Way to go, Micke! 😄 Nu: gitarrvård och jag skäms inte ett dugg över det 😛 Min tjej säger alltid: "Älskling, både du och dina gitarrer behöver all vård de kan få 😏 " 🥰 He dah! edith: varför fungerar det inte att smälla upp bilder längre? 😏 Redigerat 1 september 2011 av CHAE
Micke H Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Är väl inget fel i att ta hand om sin gitarr. 😛 Gör jag på en regelbunden basis själv faktiskt. Min fina Natalie är just nu inlämnad hos JAM för intonering och justering av stränghöjden. Stränghöjden fixar jag iofs själv, men intoneringen var ganska så knepig. Jag låter proffs göra det. ^^ Så jag spelar just nu på Jennifer ett tag istället - fortfarande en förbaskat bra gitarr. 🥰
CHAE Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 (redigerat) Ska bara prova en grej: Ser alla bilden eller är det bara en URL? edith: jag ser bara en url 🙁 Jag har inte gjort ngt med inställningarna Why? Redigerat 1 september 2011 av CHAE
Neosus Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Ska bara prova en grej: Ser alla bilden eller är det bara en URL? det måste vara typ *.jpg eller annan bildfil där på slutet för att det ska funka. 😑 såatte. 😑
Micke H Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Ska bara prova en grej: Ser alla bilden eller är det bara en URL? Google-jux. Gå in hela vägen på bilden och högerklicka - välj kopiera bild-adress istället. ☺️
Neosus Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 (redigerat) såja.. 😱 Redigerat 1 september 2011 av Neosus
CHAE Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 (redigerat) Är väl inget fel i att ta hand om sin gitarr. 😛 Gör jag på en regelbunden basis själv faktiskt. Min fina Natalie är just nu inlämnad hos JAM för intonering och justering av stränghöjden. Stränghöjden fixar jag iofs själv, men intoneringen var ganska så knepig. Jag låter proffs göra det. ^^ Så jag spelar just nu på Jennifer ett tag istället - fortfarande en förbaskat bra gitarr. 🥰 🥰 Eller hur! Det är ju asviktigt 😮 Trossrodden har jag aldrig vågat mig på men resten är ju ganska ofarligt att ge sig på. Intoneringsskruvarna brukar jag justera själv, bridgehöjden också etc. Men som sagt; trossrodden känns fan livsfarlig ⚠️ Redigerat 1 september 2011 av CHAE
CHAE Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 (redigerat) Google-jux. Gå in hela vägen på bilden och högerklicka - välj kopiera bild-adress istället. ☺️ Jomen jag gör ju det. Precis som jag gjorde igår och då funkade det ju 100%... Edith: Testar igen: Edith #2: 😲😮😏😄 Dumt att behöva gå ändå in på bilden.. .men nåja, nu fungerar det iaf 😛 Redigerat 1 september 2011 av CHAE
Neosus Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 (redigerat) http://www.wholesaleguitars.org/i//SD35CEBK.jpg Edit: Den delen räcker.. 😱 Redigerat 1 september 2011 av Neosus
Micke H Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 🥰 Eller hur! Det är ju asviktigt 😮 Trossrodden har jag aldrig vågat mig på men resten är ju ganska ofarligt att ge sig på. Varje månad brukar jag: 1. Dra åt alla skruvar. 2. Ta av strängarna och rengöra halsen. 3. Rengöra huvudet och kroppen med separat olja 4. Andra småsaker Och jag rengör med samma sak som Neosnus. ☺️
Micke H Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=dVKUgK9qVqM ☺️
Recommended Posts