SadamJR Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 What the? Jag fick just en annons över hela sidan, som man var tvungen att klicka bort på krysset. Forumet har inte bara urusel prestanda, dom lägger in sånt också? 😳 Jag har oxå drabbats, flera ggr.
Neosus Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 INte jag men jag kör adblock. Skitbra! JAPP!!! ..såatte. Nä ska man koppla in gitarrgrejerna och dra några feta solon? 😕
CHAE Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Nä ska man koppla in gitarrgrejerna och dra några feta solon? 😕 NEJ 😠 Däremot tycker jag att du borde plugga in guran och köra några direkt minimalistiska och anorektiska solon 😑😛
Neosus Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 NEJ 😠 Däremot tycker jag att du borde plugga in guran och köra några direkt minimalistiska och anorektiska solon 😑😛 De va fasiken en MYCKET bra idé!
Naymari Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Nu har jag tagit steget in i tvåtusentalet och skaffat mig en iphone 😄
Neosus Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Nu har jag tagit steget in i tvåtusentalet och skaffat mig en iphone 😄 Grattis! Ännu en klok människa... 😄☺️
CHAE Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Nu har jag tagit steget in i tvåtusentalet och skaffat mig en iphone 😄 Mazel tovs all around!
Fidden Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 själv funderar jag på att skaffa en ny osmartphone.
Dingbats Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 själv funderar jag på att skaffa en ny osmartphone. Du menar något föremål som tillhör komplementärmängden till smartphone? Typ en banan eller en Rottweiler.
Naymari Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Grattis! Ännu en klok människa... 😄☺️ Ja! ☺️ Var ju tvungen att komplettera min apple mani med ny telefon 🙂
Fidden Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Du menar något föremål som tillhör komplementärmängden till smartphone? Typ en banan eller en Rottweiler. du kan va en banan eller rottweiler.
SadamJR Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 banan eller banan de e frågan Nej, det är svaret.
Pico Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Fudge alltså. Tror jag har börjat straffa ut mig själv från arbetsplatsen. Det har under en tid varit rätt flirtigt med en arbetskamrat och jag funderar om det redan liksom passerat någon gräns. Jävliga är väl att jag sett det hända och inte satt stopp för det i något skede där det liksom inte ens märks att man sätter stopp. Faktum är väl snarare att jag jobbat mer åt andra hållet eftersom hon gett rätt bra respons. Igår var nog det mest flirtiga egentligen och idag är hon hemma och sjuk. Fan jag blir ju helknas att tänka på sånt här.
Neosus Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Fudge alltså. Tror jag har börjat straffa ut mig själv från arbetsplatsen. Det har under en tid varit rätt flirtigt med en arbetskamrat och jag funderar om det redan liksom passerat någon gräns. Jävliga är väl att jag sett det hända och inte satt stopp för det i något skede där det liksom inte ens märks att man sätter stopp. Faktum är väl snarare att jag jobbat mer åt andra hållet eftersom hon gett rätt bra respons. Igår var nog det mest flirtiga egentligen och idag är hon hemma och sjuk. Fan jag blir ju helknas att tänka på sånt här. Varför inte ta ett steg framåt?
Pico Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Varför inte ta ett steg framåt? Jag gissar att hennes man där hemma skulle kunna ha synpunkter på det.
Neosus Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 (redigerat) Jag gissar att hennes man där hemma skulle kunna ha synpunkter på det. Jaha så pass.. Nä det kan ju bli riktigt otrevligt då kanske. Har själv varit med om att fatta tycke om en tjej där hennes man dessutom jobbade på samma ställe... 😱 Så jag klev några mil bakåt istället. Fast man kan ju ha det trevligt ändå iofs. Redigerat 1 september 2011 av Neosus
Fidden Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 igår köpte jag nya byxor. tog en storlek som nästan är för liten. fläsket liksom väller över kanten, bra motivation tänkte jag xD
Neosus Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 (redigerat) såatteeeeeh. ninjad 😱 Redigerat 1 september 2011 av Neosus
Fidden Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 Jag gissar att hennes man där hemma skulle kunna ha synpunkter på det. ring och fråga, ni kanske kan komma överrens om någonting. 😛
Neosus Postat 1 september 2011 Postat 1 september 2011 (redigerat) Let the fläsk roll over ninjad som vanligt 😱 Redigerat 1 september 2011 av Neosus
Recommended Posts