Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Vaddå'rå? 😮

Long story short: hon har blivit förälskad i mig men jag känner inte alls samma sak med henne och jag kommer bli tvungen att såra henne. Så jag känner mig lite som en asshole just nu, som står redo att utsätta en annan människa för samma sak jag själv blev utsatt för. 😐

Postat

Long story short: hon har blivit förälskad i mig men jag känner inte alls samma sak med henne och jag kommer bli tvungen att såra henne. Så jag känner mig lite som en asshole just nu, som står redo att utsätta en annan människa för samma sak jag själv blev utsatt för. 😐

Men så är det ju ibland så det är bara att bita i det sura äpplet är jag rädd 🙁😑

Postat

Men så är det ju ibland så det är bara att bita i det sura äpplet är jag rädd 🙁😑

I know. Och jag ska göra det så snart som möjligt och försöka vara så ärlig som möjligt. Men det finns inget lätt sätt, och hon kommer bli sårad...

Postat

I know. Och jag ska göra det så snart som möjligt och försöka vara så ärlig som möjligt. Men det finns inget lätt sätt, och hon kommer bli sårad...

Mhm, jag vet vad du menar. Sårad jo, men det är ju hennes deal.

Postat (redigerat)

"Jag vill jättegärna att du hänger med på krogen! Sover gärna hos dig efter isf. :-)"

SMS jag fick av henne. Bläää. 🙁

Redigerat av Micke H
Postat

"Jag vill jättegärna att du hänger med på krogen! Sover gärna hos dig efter isf. :-)"

SMS jag fick av henne. Bläää. 🙁

För bådas skulle så bör ni nog "prata lite" omgående.

Postat

being indeh is grea'

Jääääh... Hennes farsa såg ut att ha haft en stroke 😮

Postat

Tänkte jag inte på. Tänkte mest att hon var söt men töntig.

Jag körde reportaget utan ljud så jag noterade mest att hon inte var speciellt söt. För mycket tandkött där alltså 😮

Postat

Friska nya tag i helgen. Då är det ny dejt med tjej från Malung. Ska bli riktigt kul faktiskt - verkar vara en söt och trevlig tjej. 🙂

Postat

Vad dramatiskt mitt kärleksliv har blivit...efter att ha klagat i en månad på att jag är singel. 😑

Micke H - heart breaker and life taker (...wife taker... 😕😛 )

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.