Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Vaddå'rå? 😮

Long story short: hon har blivit förälskad i mig men jag känner inte alls samma sak med henne och jag kommer bli tvungen att såra henne. Så jag känner mig lite som en asshole just nu, som står redo att utsätta en annan människa för samma sak jag själv blev utsatt för. 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Long story short: hon har blivit förälskad i mig men jag känner inte alls samma sak med henne och jag kommer bli tvungen att såra henne. Så jag känner mig lite som en asshole just nu, som står redo att utsätta en annan människa för samma sak jag själv blev utsatt för. 😐

Men så är det ju ibland så det är bara att bita i det sura äpplet är jag rädd 🙁😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Men så är det ju ibland så det är bara att bita i det sura äpplet är jag rädd 🙁😑

I know. Och jag ska göra det så snart som möjligt och försöka vara så ärlig som möjligt. Men det finns inget lätt sätt, och hon kommer bli sårad...

Link to comment
Dela på andra sajter

I know. Och jag ska göra det så snart som möjligt och försöka vara så ärlig som möjligt. Men det finns inget lätt sätt, och hon kommer bli sårad...

Mhm, jag vet vad du menar. Sårad jo, men det är ju hennes deal.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Jag vill jättegärna att du hänger med på krogen! Sover gärna hos dig efter isf. :-)"

SMS jag fick av henne. Bläää. 🙁

För bådas skulle så bör ni nog "prata lite" omgående.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte jag inte på. Tänkte mest att hon var söt men töntig.

Jag körde reportaget utan ljud så jag noterade mest att hon inte var speciellt söt. För mycket tandkött där alltså 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad dramatiskt mitt kärleksliv har blivit...efter att ha klagat i en månad på att jag är singel. 😑

Micke H - heart breaker and life taker (...wife taker... 😕😛 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...