Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Varifrån laddar du?

Pass the popcorn. En privat torrentsajt, lyckades få en inbjudan dit för nu ska vi se... sju månader och tre veckor sen.

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag har ett sånt omättligt besvikelsebehov.

Grymt!

Du kan få jobba med mig. Bara besvikelser hela tiden. Och sedan finns det negativa sidor också.

Postat

Grymt!

Du kan få jobba med mig. Bara besvikelser hela tiden. Och sedan finns det negativa sidor också.

😆

Postat

I ett trefassystem kan man genom att lägga ihop mätvärden från tre stycken wattmetrar i antingen en delta- eller en Y-krets beräkna den s.k. effektfaktorn.

Postat

Är vigvatten, silverkulor och kors annat som du har svårt för?

Ja, lite..

Men jag har ju spetsiga öron och måste slipa mina hörntänder hos tandläkaren varje år och en del i min släkt äter BARA kött och inälvsmat.

Räknas det?

Postat

Min läkare tittade mig i gommen. Han sa att han sällan sett en så räfflad gom.

Har ni räfflad gom?

En gång tände jag på en tjej för hon hade en så snygg rosa nyans på sitt tungband.

Hur vanligt är det?

Postat (redigerat)

Har ni räfflad gom?

En gång tände jag på en tjej för hon hade en så snygg rosa nyans på sitt tungband.

Hur vanligt är det?

😆

Jag har iallafall bajsat.

...och nej, bajset var INTE räfflat.

Redigerat av Neosus
Postat

Hur vanligt är det?

Inte vanligt alls. Åkte du dit för mordbrand eller bara mord?

Postat

Har ni räfflad gom?

Hur vanligt är det?

Jag tror du gillar och njuter av att vara lite annorlunda. 😄

Postat

Mäh!

Din mamma!

Du kan va!

Din lök!

Hade en kompis som brukade använda "lök" som skällsord. Han fick lära sig den hårda vägen att man inte ska skrika "vilka jävla lökar!" om folk som är frånvarande när tjejer är närvarande.

Postat

Hade en kompis som brukade använda "lök" som skällsord. Han fick lära sig den hårda vägen att man inte ska skrika "vilka jävla lökar!" om folk som är frånvarande när tjejer är närvarande.

I plural?

Fåzzan sa det i singular varje vecka.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.