Memphis Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 you name it. Jaha okej: I nästan all mat, i köttfärs, typ grytor, lasagne,
Neosus Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 lite rödlök i salladen är ju gott också. eller vitlök i allt möjligt. gullök i köttfärs är ju som sagt väldigt vanligt. och i nästan all mat, typ grytor, lasagne, you name it. Min mormor brukade ha vitlök i älgfärs + grädde. Så JEFLA gott till stuvade mackaroner. 😑
Neosus Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Jaha okej: I nästan all mat, i köttfärs, typ grytor, lasagne, xD
Neosus Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Fan va ni började skriva nu när lök hamnade på tapeten... eller ja alltså inte bokstavligen. 😑
Memphis Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Dax att veva igång kaffepanna! Jaha då stämmer det alltså, i Norrland går teknikutvecklingen bakåt. xD
Overkill Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Killis, jag lyckades förenkla mitt svar ner till: 1/(2+4cos(4x)) Rätt? 😕 Nepp! Svaret är: 8/(cos4x-sin4x)^2
Neosus Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Jaha då stämmer det alltså, i Norrland går teknikutvecklingen bakåt. xD
debatt Postat 31 augusti 2011 Trådstartare Postat 31 augusti 2011 Det är klart. 🙂 Var är det för nått? Vadå "är det för nåt"? Du vet väl vad en gångtävling är? 😳 Jag tyckte hon som vann såg mest pinad ut hela loppet, men så vann hon ändå.
Pazo Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Asså... Ska sälja en bok till en het brud imorgon. Hon heter Filippa
Fidden Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Jaha okej: I nästan all mat, i köttfärs, typ grytor, lasagne, ... soppa, sallad, pizza, tacos... iofs kommer jag inte på så mycket mer xD
Pico Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Vadå "är det för nåt"? Du vet väl vad en gångtävling är? 😳 Jag tyckte hon som vann såg mest pinad ut hela loppet, men så vann hon ändå. Tror man skall ladda med lavemang för att få in tekniken för gång.
Dingbats Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Asså... Ska sälja en bok till en het brud imorgon. Hon heter Filippa Inget vidare hett namn.
Fidden Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 vilken tråkig ost jag köpt... skulle aldrig gått ifrån blåmögel 😏
Memphis Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Jag var ju på klubbfixarfest! Gratis mat och sprit. Jasså jaha, är ju inte lätt för mig att veta. 😛 Vet ni vad som är fett bra! Hörde idag att C-kursen i statistik är 7,5 hp jobbig sannolikhetslära, 7,5 hp som i princip är att lära sig SAS som är ett statistikprogram jag vill lära mig och som alla arbetsgivare efterfrågar och sen C-uppsats! Så det låter ju rätt najs. Overkill, statistiker 🥰 🥰
debatt Postat 31 augusti 2011 Trådstartare Postat 31 augusti 2011 Jag har oftast en gullök i köttfärs eller renskav eller om jag gör mig några hamburgare etc etc. Lök äter man väl mest hela tiden. Det är ju gott. Fräst gullök har man ju i alla soppor, och är gott till brunsås och potatis och sånt. Rödlök skulle jag kunna sitta och pressa i all oändlighet, det är ju jättegott till allt. Rostad lök är gott på varmkorv. ja saltsill med gullök oxå för den delen. Fast de e längesen jag åt det. 😱 EXAKT! Gott som satan äre. lite rödlök i salladen är ju gott också. eller vitlök i allt möjligt. gullök i köttfärs är ju som sagt väldigt vanligt. och i nästan all mat, typ grytor, lasagne, you name it. Jaha okej: I nästan all mat, i köttfärs, typ grytor, lasagne, Min mormor brukade ha vitlök i älgfärs + grädde. Så JEFLA gott till stuvade mackaroner. 😑 Jag förstår att ni skojar! 🥰😆 För inte FA-AN kan man säga att lök är "gott"! Det svider ju i hela käften för det första. Lök är väl inget man "äter" liksom... det är ju som en krydda, likt cayennepeppar. Jag kan hålla med Fidden om att om jag gör en jättestor sallad för fyra personer, då kan det vara läge att skiva med en skiva(!) av rödlöken också. Och att jag kan känna för att ta en vitlöksklyfta i någon rätt någon gång. Gryta har jag inte ätit på 15 år minst. Lasagne med lök? Aldrig i livet. Soppa äter jag aldrig. Brunsås äter jag aldrig. Lax, kyckling och fransyska är det jag äter mestadels. Men ingen lök till det, utan curry möjligen. Har ni plåtmage? Efter en del av en gullökring så rapar jag i sex timmar. 😄
Fidden Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 (redigerat) Jag förstår att ni skojar! 🥰😆 För inte FA-AN kan man säga att lök är "gott"! Det svider ju i hela käften för det första. Lök är väl inget man "äter" liksom... det är ju som en krydda, likt cayennepeppar. Jag kan hålla med Fidden om att om jag gör en jättestor sallad för fyra personer, då kan det vara läge att skiva med en skiva(!) av rödlöken också. Och att jag kan känna för att ta en vitlöksklyfta i någon rätt någon gång. Gryta har jag inte ätit på 15 år minst. Lasagne med lök? Aldrig i livet. Soppa äter jag aldrig. Brunsås äter jag aldrig. Lax, kyckling och fransyska är det jag äter mestadels. Men ingen lök till det, utan curry möjligen. Har ni plåtmage? Efter en del av en gullökring så rapar jag i sex timmar. 😄 Du skriver precis som att du tycker att du är normal 😆 Redigerat 31 augusti 2011 av Fidden
debatt Postat 31 augusti 2011 Trådstartare Postat 31 augusti 2011 Du skriver precis som att du tycker att du är normal 😆 Ja? 😆
SadamJR Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Hur mycket lök äter du? Var hittade du uppgiften att man åt 7 kg per person 2009? Hur många stora lökar motsvarar det? Vad menar du med buntlök? Jag ställer en fråga och du svarar med fyra motfrågor. Tror inte det va.
Memphis Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Du skriver precis som att du tycker att du är normal 😆 😆 Jag sitter väl inte och snaskar lök precis, men i tex kebabtallrik e ju rödlök så jälla gott! 😄
SadamJR Postat 31 augusti 2011 Postat 31 augusti 2011 Sallad på tomater och lök, grovmalen svartpeppar och dressing är gott.
debatt Postat 31 augusti 2011 Trådstartare Postat 31 augusti 2011 😆 Jag sitter väl inte och snaskar lök precis, men i tex kebabtallrik e ju rödlök så jälla gott! 😄 Beställde en kebabtallrik en gång och kom hem och öppnade locket. Idioten hade skivat med två hela gula lökar, en på varje sida. Gick tillbaka och fick det bytt mot en pzza utan kostnad.
Recommended Posts