Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det är bra, men lite för åttiotaligt. Talking Heads är bättre.

Jo, men det var ett band som startades när david byrne var osäker på om talking heads skulle fortsätta. Ett tag var dom inne på att kalla sej shrunken heads.

Postat

Irriterande sångröst. Rätt så iaf. Låter som en hes blandning mellan Nico och Bon Jovi.

Erkänn att du aldrig har hört talas om dom.

Postat

Irriterande sångröst. Rätt så iaf. Låter som en hes blandning mellan Nico och Bon Jovi.

När nico åkte ut på sina första soloturnéer kompades hon av jackson browne.

Postat

Fick inget napp dingis. Hon pussade på en kille (kan dock ha varit vänskapligt, det var lite sådär mittemellan). Men sen när hon kom ganska nära mig så såg jag att hon var ganska lik tshirtstoretjejen jag nämnt tidigare. de e najs

Postat

Fick inget napp dingis. Hon pussade på en kille (kan dock ha varit vänskapligt, det var lite sådär mittemellan). Men sen när hon kom ganska nära mig så såg jag att hon var ganska lik tshirtstoretjejen jag nämnt tidigare. de e najs

Trekant där kanske.

Postat (redigerat)

om man är hetlevrad kan man förleva sig och före livet heter det att levern vet varför löven veknar

Redigerat av Dingbats
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.