Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Om några år är det vardagsmat, fast då är det 8h som gäller. Kul va? 😛

Nix! För jag ska plugga längre än det går, och sen bli missförstådd och svår konstnär som lever oerhört bohemiskt i åttonde hand i en städskrubb på lilla essingen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet ni vad som är fett bra! Hörde idag att C-kursen i statistik är 7,5 hp jobbig sannolikhetslära, 7,5 hp som i princip är att lära sig SAS som är ett statistikprogram jag vill lära mig och som alla arbetsgivare efterfrågar och sen C-uppsats! Så det låter ju rätt najs. Overkill, statistiker 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ute på en klubb här i stan som hade avslutning idag, sjukt mycket folk. En kompis som spelade på hiphopgolvet, stod och hängde lite bredvid. Sen kom en tjej och försökte få mig att dansa med henne. Jag typ skakade nervöst på huvudet och såg nog allmänt cp ut för det var äckligt awkward.

Ungefär lika awkward som när en annan kille som man typ inte känner men liksom är sådär att man inte riktigt vet vad som förväntas av en i relationen... Så typ stod jag och tittade bortl ite för att göra det hela enkelt men sen såg jag att han tog upp sin arm för att typ skaka hand/krama om mig/göra nått. Så då sträckte jag fram en knytnäve för en extremt jobbig fistbump 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ute på en klubb här i stan som hade avslutning idag, sjukt mycket folk. En kompis som spelade på hiphopgolvet, stod och hängde lite bredvid. Sen kom en tjej och försökte få mig att dansa med henne. Jag typ skakade nervöst på huvudet och såg nog allmänt cp ut för det var äckligt awkward.

Ungefär lika awkward som när en annan kille som man typ inte känner men liksom är sådär att man inte riktigt vet vad som förväntas av en i relationen... Så typ stod jag och tittade bortl ite för att göra det hela enkelt men sen såg jag att han tog upp sin arm för att typ skaka hand/krama om mig/göra nått. Så då sträckte jag fram en knytnäve för en extremt jobbig fistbump 😆

Det jobbiga är ju att behöva älta sådana där fullt normala saker i flera år efter att de inträffat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...