Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Säg till Chae att gitarr redan finns som VST då. 😛

😏🥰☺️

Nä.

Adapter6.jpg

😆

Postat (redigerat)

En sådan här hals hade jag till CHAE-guran

LRO_2255.jpg

Men som sagt: jag måste mäta och greja på gitarrkroppen om det öht går att montera. Är exempelvis halsen för smal så är det ju stora problem. Hellre då att man får slipa halsinfästningen lite då..

Ja ja jaa.. projekt projekt projekt...bla bla bla. Jag ska lägga ner nu och ta en sak i taget 😛Först hämta gammel-guran i föräldrahemmet.

Det här kommer att bli ett skönt pyssel-projekt helt enkelt.

Redigerat av CHAE
Postat

En sådan här hals hade jag till CHAE-guran

LRO_2255.jpg

Men som sagt: jag måste mäta och greja på gitarrkroppen om det öht går att montera. Är exempelvis halsen för smal så är det ju stora problem. Hellre då att man får slipa halsinfästningen lite då..

Ja ja jaa.. projekt projekt projekt...bla bla bla. Jag ska lägga ner nu och ta en sak i taget 😛Först hämta gammel-guran i föräldrahemmet.

Det här kommer att bli ett skönt pyssel-projekt helt enkelt.

haha 😄

Det blir nog bra det där. 😄

Postat

Nu ska jag ut på min kvällspromenad och i mitt huvud är redan guran klar 🥰

He dah!

Postat

Imorse vaknade och försov mig, trodde jag. Rusade iväg till skolan utan frukost och fick veta att jag var där en timma för tidigt. 😆

Fan. 😛

Postat

Dingis, har du träffat någon ny tjej idag?

Det var en helt okej söt tjej på kursen men annars var det mest gubbar. Skitenkel kurs så jag lär skriva tentan men skita i att gå på föreläsningarna.

Postat

Det var en helt okej söt tjej på kursen men annars var det mest gubbar. Skitenkel kurs så jag lär skriva tentan men skita i att gå på föreläsningarna.

Vad är det för kurs?

Postat

Vad är det för kurs?

Språk, kultur och tänkande, vilket är ungefär så brett och odefinierat som det låter. Medelåldern är strax under din.

Postat

Språk, kultur och tänkande, vilket är ungefär så brett och odefinierat som det låter. Medelåldern är strax under din.

Och inga snygga tjejer. Konstigt. Gonatt.

Postat (redigerat)

Okej. Men gubbar kan också vara roligt.

😱

Jag är lite förvånad att det var tre tjejjer i Hållfasthet 3, vilket är en väldigt tung beräkningskurs, när det fanns valbara kurser som "Tekniskt ledarskap", vilket också är lika flummigt och soft som det låter. 😛

Redigerat av Memphis
Postat

De värsta två kurser jag läst var en i ekonomistyrning och företagsadministration och en i affärsstrategier och marknadsföringsekonomiskt ledarskap.

Det fanns inget att lära sig liksom. Bara självklarheter.

Postat

Varför inte gå på föreläsningarna ändå, eller riskerar du att träffa folk då?

Postat

Varför inte gå på föreläsningarna ändå, eller riskerar du att träffa folk då?

Det är inte så jävla kul att träffa massa gubbar, se på en halvkass föreläsare och höra på massa grejer man redan kan. Jobbigt att åka fram och tillbaks också.

Postat

Det är inte så jävla kul att träffa massa gubbar, se på en halvkass föreläsare och höra på massa grejer man redan kan. Jobbigt att åka fram och tillbaks också.

Bra tänkt. då får du mer tid över att sitta och uggla på ett internetforum fullt av en massa gubbar xD

Postat

Bra tänkt. då får du mer tid över att sitta och uggla på ett internetforum fullt av en massa gubbar

Ja, hellre det än att tvångsmässigt åka iväg och sitta av två timmar jag inte får ut någonting av.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.