Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

En sådan här hals hade jag till CHAE-guran

LRO_2255.jpg

Men som sagt: jag måste mäta och greja på gitarrkroppen om det öht går att montera. Är exempelvis halsen för smal så är det ju stora problem. Hellre då att man får slipa halsinfästningen lite då..

Ja ja jaa.. projekt projekt projekt...bla bla bla. Jag ska lägga ner nu och ta en sak i taget 😛Först hämta gammel-guran i föräldrahemmet.

Det här kommer att bli ett skönt pyssel-projekt helt enkelt.

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

En sådan här hals hade jag till CHAE-guran

LRO_2255.jpg

Men som sagt: jag måste mäta och greja på gitarrkroppen om det öht går att montera. Är exempelvis halsen för smal så är det ju stora problem. Hellre då att man får slipa halsinfästningen lite då..

Ja ja jaa.. projekt projekt projekt...bla bla bla. Jag ska lägga ner nu och ta en sak i taget 😛Först hämta gammel-guran i föräldrahemmet.

Det här kommer att bli ett skönt pyssel-projekt helt enkelt.

haha 😄

Det blir nog bra det där. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en helt okej söt tjej på kursen men annars var det mest gubbar. Skitenkel kurs så jag lär skriva tentan men skita i att gå på föreläsningarna.

Okej. Men gubbar kan också vara roligt.

😱

Jag är lite förvånad att det var tre tjejjer i Hållfasthet 3, vilket är en väldigt tung beräkningskurs, när det fanns valbara kurser som "Tekniskt ledarskap", vilket också är lika flummigt och soft som det låter. 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en helt okej söt tjej på kursen men annars var det mest gubbar. Skitenkel kurs så jag lär skriva tentan men skita i att gå på föreläsningarna.

Varför inte gå på föreläsningarna ändå, eller riskerar du att träffa folk då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte gå på föreläsningarna ändå, eller riskerar du att träffa folk då?

Det är inte så jävla kul att träffa massa gubbar, se på en halvkass föreläsare och höra på massa grejer man redan kan. Jobbigt att åka fram och tillbaks också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är inte så jävla kul att träffa massa gubbar, se på en halvkass föreläsare och höra på massa grejer man redan kan. Jobbigt att åka fram och tillbaks också.

Bra tänkt. då får du mer tid över att sitta och uggla på ett internetforum fullt av en massa gubbar xD

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...