Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

gör man ytbehandlingen själv eller, typ på parkettgolvet av ek?

Neee, det är då man drar ner till den goda vännens garage och pysslar där 😛

Annons
Postat

Jag tänkte dra ett roligt skämt här men kom inte på nått. 😱

Surprise, surprise 😄

Postat

🥰☺️

...exempelvis sådana där saker kan man få hjälp med.

Jag kan väl tippa att hela bygget (inkl. moddningar och färg) kan väl gå på en 4000 kr. Give or take. Pickuperna tror jag att jag skiter i o kör med dem som ingår i paketet. De kan man ju alltid byta ut senare.

Kommer att hålla stämningen bättre då då lixom då.. 😑

Postat

Nåja, det här projektet lägger jag i malpåse så det får ligga och götta till sig lite. Just nu har jag ändå ingen tid att göra det på. Eller råd! Jag återkommer (antagligen) i en "riktigt" tråd 😛

Postat

stek på spisen istället.

..såatte. 😱

Nåja, det här projektet lägger jag i malpåse så det får ligga och götta till sig lite. Just nu har jag ändå ingen tid att göra det på. Eller råd! Jag återkommer (antagligen) i en "riktigt" tråd 😛

Såatte.. ☺️

Postat

Och förhoppningsvis lite bättre svenska.

funny-pictures-this-owl-laughs-out-loud_113862160.jpg

fist_bomner.jpg

Räkna inte med det 😠

😆🥰

Postat

Mäh, måste köpa en kursbok som kostar tusen spänn. 😮 Hittade en beggad för halva priset på amazon me så shippar de inte till Sverige. 😏

Postat

Och förhoppningsvis lite bättre svenska.

Mäh [...] Hittade en beggad för halva priset på amazon me så shippar de inte till Sverige. 😏

Erhm... 😑

😛

Postat (redigerat)

Erhm... 😑

😛

😛 Tänkte edita men orkade inte. xD

edit, det heter editera när jag tänker efter. Okej, jag släpper detta.

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

😛 Tänkte edita men orkade inte. xD

edit, det heter editera när jag tänker efter. Okej, jag släpper detta.

😆

"edith" heter det f ö 😄

Redigerat av CHAE
Postat

Hur gick striden igår Fidden? Någon framgång eller bara död och misär? 😄

Mest död och misär. en annan klan bestämde sig för att anfalla oss precis innan vi skulle anfalla, så det blev till att försvara en stund istället. 😆

Postat

Mest död och misär. en annan klan bestämde sig för att anfalla oss precis innan vi skulle anfalla, så det blev till att försvara en stund istället. 😆

🙁

xD

Postat

🙁

xD

fast å andra sidan, jag förlorade bara 5 av 260 hp, men andra förlorade massor. alla kan ju inte vara bäst 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.