Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Snygga tjejen (inte BH-tjejen) från när jag var på bygdegård och lagade mat har pojkvän!!!!!!!! arghhh

Bra att du fick veta det nu i alla fall och inte om tre månader när du har massa förhoppningar.

Postat

aningen svårläst. en vokal liksom. uttalar man hela 9?

Det är fonetisk skrift. Först är det ljudet som blir om man "sj" i "sjö" men kopplar på stämbanden, sen är det ett M men man håller munnen som ett F, sen ett vanligt M. Sen konsonanten i tyska "ich", sen "th" i engelska "this" och sen "add" och sen Ö i "öra".

Postat

Tillbaka från lunchdejten. Jag vet inte riktigt...hon var väl trevlig och så. Men jag är inte 100%...

Nåja, one down, one to go. ☺️

Postat

Sitter och försöker derivera (cos4x+sin4x)/(cos4x-sin4x). Får samma svar och det är fel. Så jääävla irriterande.

Det kunde jag nog för ett och ett halvt år sen.

Hmm derivatan av cos är sin och av sin är -cos eller är det tvärtom? Och så derivera kvoter är ju buttplugg så ja

Postat

Det kunde jag nog för ett och ett halvt år sen.

Hmm derivatan av cos är sin och av sin är -cos eller är det tvärtom? Och så derivera kvoter är ju buttplugg så ja

cos -> -sin och sin -> cos. Får vänta tills pazo kommer hem så får han hjälpa mig. Hoppas han kan det bara!

Hade första matteföreläsningen idag. Verkar bli en hel del och så mycket nytt (D/E-matte) som jag inte läst innan. Så tänkte försöka göra klart sommarkursen så man iaf har lite koll på det hela.

misterx (oregistrerad)
Postat

Tufft! :rolleyes:

HEJ

Postat

Allt kul händer någon annanstans just nu 😏 Till på köpet har vi möte nu 😠

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.