Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

fick ett vykort från Schweiz idag. Tydligen är mitt efternamn Lindströn och jag bor i Ensdeke.

När skickades det, -94?

Annons
Postat

Men gör det inte ont när du runkar?

...gitarronanerar alltså? 😕

nä, det gör inte ont längre. nu är gipset mest bara ivägen.

Postat

När skickades det, -94?

I torsdags. 10:80 kr porto motsvarande, det är 1:20 billigare än det hade kostat att skicka det andra hållet.

Postat

I torsdags. 10:80 kr porto motsvarande, det är 1:20 billigare än det hade kostat att skicka det andra hållet.

Förmodligen 12 dagar snabbare än andra hållet också.

Postat

En arbetskollega på sommarjobbet hade sånna här glasögon. Hur ballt är inte det egentligen. Funtar på att skaffa något liknande om/när jag får dålig syn.

Terry%20Brogan%208817%2010H%20side.jpg

Det är ännu snyggare med två par glasögon.

316764_10150356030291060_752761059_9751444_3708431_n.jpg

Postat

Snyggt Killis! 😄

Tänkte faktiskt även posta sånna glasögon som du längst fram. Skulle även kunna ha sånna svarta. Står mellan dom tre isåfall. ☺️ Brukar du ha dom silvriga?

Postat

Snyggt Killis! 😄

Tänkte faktiskt även posta sånna glasögon som du längst fram. Skulle även kunna ha sånna svarta. Står mellan dom tre isåfall. ☺️ Brukar du ha dom silvriga?

Nej, dom är inte mina. Men dom låg på nationen och är såna med jätteförstoringsglas i.

Postat

Nej, dom är inte mina. Men dom låg på nationen och är såna med jätteförstoringsglas i.

Jaha, då blir det ju klart svårt att använda dem. 😛 Fast lite utmaning skadar ju inte. xD

Postat

Sjuuuuukaste festen i rumet ovanför! De körde precis nog sin nolledans eller dylikt dessutom. Hoppades som fan iaf!

Jag spår att vakterna kommer komma inom en snar framtid! 😛

2700kr BYE BYE för dom! 😛

Postat

G'morrn Längsta!

Killis: sådana där brillor som du hade längst ut, sådana hade jag när jag var liten 😮 Bråzzan också för den delen. Vi var trend setters redan då 😄

Vad gör ni?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.