Dingbats Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 Var ska man ha näsan? Om man använder skarp blixt så syns den knappt.
Memphis Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 Filmer jag inte sett som jag tänkt se: 127timmar Blood Diamond The King's Speech District9 Percy Jackson & the Lightning Thief Tror det blir den sistnämda nu. 😄
CHAE Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 😱 😆 Kom hem från IKEA med ett nytt bord till datorn, massor av mattor och en för kort rullgardin. Score! Har hört att olsberg har liknande funderingar för längsta. Jesss. Han lurkar här under falskt namn... 😮 Här är en bild på fanskapet. Kan tillstå att hon var snyggare i verkligheten. Ptja, hon var väl ganska söt iofs... SEr ut som en snubbe men visst... Låter... typ.. norrländskt... eller nått? 😆 Filmer jag inte sett som jag tänkt se: 127timmar Blood Diamond The King's Speech [...] Måste du se annars blir det
Dingbats Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 Ptja, hon var väl ganska söt iofs... SEr ut som en snubbe men visst... Inte i verkligheten. Hennes twitterbeskrivning: "not too unlike you... Except if you're normal, then I'm very unlike you. A part time cynic and an INTJ with a varying amount of common sense." Rätt personlighetstyp iaf.
SadamJR Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 Inte i verkligheten. Hennes twitterbeskrivning: "not too unlike you... Except if you're normal, then I'm very unlike you. A part time cynic and an INTJ with a varying amount of common sense." Rätt personlighetstyp iaf. Och cyniker, precis som du.
CHAE Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 Inte i verkligheten. Hennes twitterbeskrivning: "not too unlike you... Except if you're normal, then I'm very unlike you. A part time cynic and an INTJ with a varying amount of common sense." Rätt personlighetstyp iaf. Go for it! * * * He kallt! 😮 Iofs: det där skulle aaaaldrig en riktigt norrlänning säga. Minus 15 grader är ingen big deal. Vid minus 25 grader tar de på sig Lovikka-vantar och högst eventuellt en mössa. Vid minus 40 grader fryser snuset till en hård klump och då... möjligtvis är det kris och bud på en "he kallt" 😛
Dingbats Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 Och cyniker, precis som du. Skulle jag aldrig kalla mig själv. Det är tyvärr en avgörande skillnad mellan oss. Sen om jag är det eller inte är mindre viktigt.
CHAE Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 (redigerat) Har vi tur så kanske P Forsbergs (han med graferna om jag inte minns helt fel) tråd utmynnar i en högintressant diskussion huruvida the real McCoy står sig mot ampsims 😛 Redigerat 29 augusti 2011 av CHAE
Dingbats Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 j'ai un peu sommeil som det heter börjar det regna..? ja det regnar lite 🙂 vad mysigt. fortsätt dÅ!! men vafan.
SadamJR Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 Skulle jag aldrig kalla mig själv. Det är tyvärr en avgörande skillnad mellan oss. Sen om jag är det eller inte är mindre viktigt. Vad vet jag. Du är nog ingen cyniker i alla fall.
Neosus Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 Själv funderar jag på att fixa varma mackor med makrill och ost eller sova.
SadamJR Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 Vad är en cyniker? En man som vet priset på allting men värdet av ingenting. Oscar wilde
Memphis Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 Iofs: det där skulle aaaaldrig en riktigt norrlänning säga. Minus 15 grader är ingen big deal. Vid minus 25 grader tar de på sig Lovikka-vantar och högst eventuellt en mössa. Vid minus 40 grader fryser snuset till en hård klump och då... möjligtvis är det kris och bud på en "he kallt" 😛 😆
Fidden Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 Har spelat en jävla massa gitarr ikväll, äntligen kanske jag vänjer mig av med det där att använda handleden alldeles för mycket.
Memphis Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 Efter midnatt ska vi anfalla en fransk klan ☺️ xD
Dingbats Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 Har spelat en jävla massa gitarr ikväll, äntligen kanske jag vänjer mig av med det där att använda handleden alldeles för mycket. Finns ju andra tillfällen det kan vara en användbar teknik iofs.
Neosus Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 Har spelat en jävla massa gitarr ikväll, äntligen kanske jag vänjer mig av med det där att använda handleden alldeles för mycket. Men gör det inte ont när du runkar? ...gitarronanerar alltså? 😕
Dingbats Postat 29 augusti 2011 Postat 29 augusti 2011 fick ett vykort från Schweiz idag. Tydligen är mitt efternamn Lindströn och jag bor i Ensdeke.
Recommended Posts