Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Ja. Jag hade en lärare som var så skelögd att när hon kollade på klassen och sa "nu kan du fortsätta", så började 4-5 att läsa samtidigt. haha xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 (redigerat) Nu ska jag promenera ut och se om världen är redo att möta mitt undersköna anlete 😑 he dah Redigerat 29 augusti 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 29 augusti 2011 Jag känner till rätt många faktiskt. Verkligen?? För att det ska räknas som underbett krävas att tänderna i underkäken ligger utanpå de i överkäken. Inte ens Jay Leno har det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Jo tack Pico, jag mår fint gör jag. Utvilad inför skolstarten imorn. Känner mig taggad. 🙂 Är du tebaks på ditt än eller? Jag var ju som aldrig riktigt ifrån jobbet. 😛 Planeringsdagar i Skellefteå tis/ons kan bli kul. Tydligen blir det paintball men jag är rädd att jag kommer vara IT-teknikernas egen Street Bike Tommy. xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 (redigerat) Verkligen?? För att det ska räknas som underbett krävas att tänderna i underkäken ligger utanpå de i överkäken. Inte ens Jay Leno har det! Ameh det minns jag ju inte om det gör på alla, på några tror jag, men det e ju inte så jävla ovanligt eller. Redigerat 29 augusti 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Jag var ju som aldrig riktigt ifrån jobbet. 😛 Planeringsdagar i Skellefteå tis/ons kan bli kul. Tydligen blir det paintball men jag är rädd att jag kommer vara IT-teknikernas egen Street Bike Tommy. xD Just ja, du ville bara ta ut minimalt me semester ja. 😄 Låter askul ju! 😄 Paintboll e sköj som tusan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 29 augusti 2011 Jag kan inte säga en enda människa med underbett, känd som okänd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Åtvid leder. Tv4 sport. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 29 augusti 2011 Det var inte personligt. Jag menade inte att dom hoppar av när dom märker att dingbats går där. Nej, det räcker väl att man kan tolka det som att folk som går såna kurser är fula. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 29 augusti 2011 Åtvid leder. Tv4 sport. Har de med Radehashiz eller vad han heter? Han är bedrövlig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Nej, det räcker väl att man kan tolka det som att folk som går såna kurser är fula. Jag sa inte folk i allmänhet heller. Däremot antydde jag att tjejerna förmodligen var det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Har de med Radehashiz eller vad han heter? Han är bedrövlig. Han spelade fram till målet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 (redigerat) Han spelade fram till målet. Håll mig gärna uppdaterad på resultatet i matchen. Är en inbiten Bajare som inte kommer in på någon livescore eller har tv4sport på tvn. Redigerat 29 augusti 2011 av misterx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 29 augusti 2011 Tidningar stramar åt nätkommentarer Tidningarna Expressen, Aftonbladet och Dagens Nyheter stoppar eller skärper nu möjligheten att kommentera artiklar i realtid i diskussionsforum på nätet. Tidningarna vill få bättre kontroll över vad som skrivs och hoppas slippa rasistiska kommentarer och person- angrepp. Expressen tänker förhandsmoderera in- läggen. DN inför ett nytt inloggnings- system som kräver registrering och e-postadress. I Aftonbladet måste kommentarer göras med en inloggning via en Facebook-profil. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Kom hem från IKEA med ett nytt bord till datorn, massor av mattor och en för kort rullgardin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Keyboardisten i mitt band har verkligen dom skönaste statusuppdateringarna. Här är ett urval: Problemet med den låga musikvolymen på gymmet är att det enda som hörs är mitt stönande och flåsande! Och risken finns ju att någon av tjejerna på gymmet hör mig och sen känner igen mig när jag ringer dom. hamnade ikväll av misstag på tatueringsmässa innan Cowboys & Aliens. Reflektion: en tatueringsmässa måste vara varje mordutredares värsta mardröm - alla har motiv. (Detta skämt var åtminstone roligt mitt i natten, om det är roligt imorgon bitti är jag mer tveksam till). ...och där tog energin slut första arbetsdagen efter semestern. Lösning enligt Einstein: e=mc2 där vi vill ha mer e. Eftersom ljusets hastighet inte lär öka den närmaste halvtimmen behövs således mer massa. Dags att äta lunchresterna alltså! Eller blev det bakvänt nu? xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Håll mig gärna uppdaterad på resultatet i matchen. Är en inbiten Bajare som inte kommer in på någon livescore eller har tv4sport på tvn. Nu står det 5 - 0 till åff och hammarby har fått 3 man utvisade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Tidningar stramar åt nätkommentarer Tidningarna Expressen, Aftonbladet och Dagens Nyheter stoppar eller skärper nu möjligheten att kommentera artiklar i realtid i diskussionsforum på nätet. Tidningarna vill få bättre kontroll över vad som skrivs och hoppas slippa rasistiska kommentarer och person- angrepp. Expressen tänker förhandsmoderera in- läggen. DN inför ett nytt inloggnings- system som kräver registrering och e-postadress. I Aftonbladet måste kommentarer göras med en inloggning via en Facebook-profil. Har hört att olsberg har liknande funderingar för längsta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Nu står det 5 - 0 till åff och hammarby har fått 3 man utvisade. åff Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Keyboardisten i mitt band har verkligen dom skönaste statusuppdateringarna. Här är ett urval: xD 😆 Skön snubbe. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Nu står det 5 - 0 till åff och hammarby har fått 3 man utvisade. Nävars. Det står 1-0 i halvtid. Hammarby var utspelade i början men har lyft sej. Kan du inte kolla tex-tv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Nävars. Det står 1-0 i halvtid. Hammarby var utspelade i början men har lyft sej. Kan du inte kolla tex-tv? Jovars. Såg nu att SR sänder matchen direkt på webbradion. Vet du vilka Bajen kör med på topp? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Jovars. Såg nu att SR sänder matchen direkt på webbradion. Vet du vilka Bajen kör med på topp? Har glömt vad han heter, men han blir rätt ensam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Är det ingen som kollar robinson? Dom är visst nakna i år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Har glömt vad han heter, men han blir rätt ensam. Christer Gustavsson? Björn Runström? Paulinho? Bajen är så jävla kassa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Christer Gustavsson? Björn Runström? Paulinho? Bajen är så jävla kassa! Har inte riktig koll eftersom jag håller på med lite annat på sidan om men tror det är nån av dom. Hammarby var faktiskt inte dåliga alls andra halvan av första. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Här är en bild på fanskapet. Kan tillstå att hon var snyggare i verkligheten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Tycker hon var söt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts