Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 PIZZA! 🥰 Sen att det finns ett betygsystem är nice, och man kan se folks kommentarer. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Äh kom igeeeeen, du kan bättre än så, Memphy!!! haha, ja tyckte det var rätt roligt. 😛 Speciellt när bilden var så stor. Men hepp, går väl och lägger mig då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 [...] Men hepp, går väl och lägger mig då. Skulle inte du käka pizza? 😛 Eller iofs, du kanske fryser in pizzan och äter av den i....FRAMTIDEN?!? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Vilken är bäst? Alla är lika bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Alla är lika bra. Så tråkigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Skulle inte du käka pizza? 😛 Eller iofs, du kanske fryser in pizzan och äter av den i....FRAMTIDEN?!? 😮 Har redan ätit upp den, och nej, ska inte sova, bara dummar mig. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Det här med alla balla tygpåsar börjar mer och mer likna en konspiration. Varannan jävel har ju en helt unik påse med alla möjliga motiv, och själv ser jag ALDRIG någon i någon affär. Såg en som det stod Götgatan 31 på, i värsta fall får jag väl gå dit och se om det finns någon jävla påse till mig där. Tråkigt ooriginellt motiv, men vad gör man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Det här med alla balla tygpåsar börjar mer och mer likna en konspiration. Varannan jävel har ju en helt unik påse med alla möjliga motiv, och själv ser jag ALDRIG någon i någon affär. Såg en som det stod Götgatan 31 på, i värsta fall får jag väl gå dit och se om det finns någon jävla påse till mig där. Tråkigt ooriginellt motiv, men vad gör man. Man gör sin egen medelst potatistryck helt enkelt 🙂 "Blanka" tygpåsar borde väl vara ganska lätt att köpa, sedan går du loss på en sådan. Då blir du garanterat unikt och kejsare över tygpåse-landet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Man gör sin egen medelst potatistryck helt enkelt 🙂 "Blanka" tygpåsar borde väl vara ganska lätt att köpa, sedan går du loss på en sådan. Då blir du garanterat unikt och kejsare över tygpåse-landet. Du har uppenbarligen inte följt diskussionen ser jag. Blanka tygpåsar är det allra svåraste att få tag på. Finns typ bara att köpa via internet i klump, typ minst fem åt gången. Dyrt. Lutar fan åt att ta någon jävla klänning i second hand-rummet här nere och tråckla ihop en egen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Gillar ine riktigt när man använder hashtags på facebook. Finns ju ingen poäng eftersom man inte kan söka effektivt på allt som skrivs med en viss hashtag, som är hela grejen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 kejsare över tygpåse-landet. haha. xD 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 (redigerat) Du har uppenbarligen inte följt diskussionen ser jag. Blanka tygpåsar är det allra svåraste att få tag på. Finns typ bara att köpa via internet i klump, typ minst fem åt gången. Dyrt. Lutar fan åt att ta någon jävla klänning i second hand-rummet här nere och tråckla ihop en egen. Nope, den har jag totalmissat 😑 Fråga: vad är du beredd att ge för en tygpåse som du designar själv? Såg det här men det kanske är för dyrt (det drar ju iväg när väl börjar kolla runt men ändå...) Ett framstycke, ett bakstycke och två bärhandtag. Är du bara någorlunda fix på en symaskin så är du ju hemma 🙂 Redigerat 29 augusti 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 haha. xD 😛 ☺️🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 😑 Kaffe? 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Nope, den har jag totalmissat 😑 Fråga: vad är du beredd att ge för en tygpåse som du designar själv? Såg det här men det kanske är för dyrt (det drar ju iväg när väl börjar kolla runt men ändå...) Ett framstycke, ett bakstycke och två bärhandtag. Är du bara någorlunda fix på en symaskin så är du ju hemma 🙂 Vågar inte göra via internet, vet inte hur stor den blir och handtagen och sånt. Överhuvudtaget är jag väl beredd att ge typ ALLLLLRRRAA högsta 100 kr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Varför så snål Dingis, har inte du massa cash efter alla översättningjobb du gjort? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Vågar inte göra via internet, vet inte hur stor den blir och handtagen och sånt. Överhuvudtaget är jag väl beredd att ge typ ALLLLLRRRAA högsta 100 kr. Men du, knalla förbi någon tygaffär och kolla upp sortimentet. De hjälper nog till med vidare instruktioner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Varför så snål Dingis, har inte du massa cash efter alla översättningjobb du gjort? Principsak. Börjar jag betala överpris för en grej vet man aldrig var det slutar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Kaffe? 😑 Ja tack! 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Principsak. Börjar jag betala överpris för en grej vet man aldrig var det slutar. Du har alltså svårt att styra dina handlingar? Viljesvag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Du har alltså svårt att styra dina handlingar? Viljesvag? Absolut inte. Det är ju viljestarkt av mig att vägra betala överpris för en tygpåse hur gärna jag än vill ha en. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Absolut inte. Det är ju viljestarkt av mig att vägra betala överpris för en tygpåse hur gärna jag än vill ha en. Men du sade att om du släpper lite på dina principer så kan du tappa kontrollen över dina handlingar, är inte det viljesvagt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Ja tack! 😑 Toppen tårtsmulan, då fixar du det lite snabbt va? 😛 Nu: mat 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Nu: mat 😑 Ja tack! 😑 ...eller nej ja alltså ja. NEJ! ...jo. Jag glömde ta ut maten ur frysen så det får bli köttbullar här. Visserligen har jag köttbullar i frysen oxå. 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 🤪 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 min naturvita tygpåse har jag snott från brorsans replokal. den loggan är det påren. utan "om dolores" då såklart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 min naturvita tygpåse har jag snott från brorsans replokal. Är det så alla gör kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 ja, oftast är det nog så skulle jag tro. någon trycker upp några påsar och ger bort i promotionsyfte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts