slejnard Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Hej! Hemma! Orkar inte läsa ikapp. Det var jäkligt soft nere i Turkiet. Värme och bad i stora lass. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Hej! Hemma! Orkar inte läsa ikapp. Det var jäkligt soft nere i Turkiet. Värme och bad i stora lass. 🙂 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Åh Gud, jag somnade nästan till bara av att läsa om vad du tittade på 😛 Jag byter gärna plats och tar en extra veckas semester 😄 Det var faktiskt jätte intressant när han börja prata om Sveriges ställning i den..... ZzZzzzZz. Nu åker jag till IKEA. Önska mig lycka till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 alå pazzå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 alå pazzå! Hur e leget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 leget e bra...själv då?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Fett! Jorå de e nice här! Plugget börjar idag 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 ahh okej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Hej! Hemma! Orkar inte läsa ikapp. Det var jäkligt soft nere i Turkiet. Värme och bad i stora lass. 🙂 Välkommen hem Slejj! 😄🥰 Låter jättehärligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 (redigerat) Dom ska "bara" spela in två Hobbit filmer. Finns massa coola klipp från inspelningen på youtube. Tror att första filmen ska komma ut i December 2012 eller 13 om jag inte minns helt fel. Kollade faktiskt igenom ringen filmerna för någon vecka sen. Extended versionen givetvis! 😉 Jasså det var två filmer. Har sett nått klipp från making-of på tuben ja, det var coolt. 😄 Nä, filmen heter The Hobbit. Verkar vara två delar med. Skumt att pressa ut två filmer ur Bilboboken, den är ju ganska kort. Jaha, då hade jag visst rätt från början. 😛 Det brukar ju ofta vara problem med att man får ta bort så mycket från böcker när man filmatiserar så jag tror inte det blir några problem att få ut två filmer av den. Bara vad jag tror. Har faktiskt läst den men inte Ringen-böckerna. xD Redigerat 29 augusti 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Har faktiskt läst den men inte Ringen-böckerna. xD Haha, samma här! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 I min statistikkurs med totalt uppskattningsvis 40 studenter är 20 stycken kineser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Vet ni vad: idag börjar nedräkningen inför semestern 🥰 bara en vecka kvar. Gött. Okej, du tar priset i sen semester. xD Men va gott då! 😄 Hur lång? Några planer eller bara chilla? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 (redigerat) I min statistikkurs med totalt uppskattningsvis 40 studenter är 20 stycken kineser. hehe, jäklar. Blir att lära sig kinesiska då. 😄 Ni hao! Redigerat 29 augusti 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Hon som satt framför mig hade en tröja som det stod "Cheerlrader" på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Fick CSN idag också! Vad snabbt det gick då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Jag me! Och så lön i fredags på 11 papp. 😄☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 29 augusti 2011 Engelska wallander är bättre än svenska. Tror du det? Jag tycker första avsnittet av den engelska var det sämsta jag sett. Sedan är det alldeles för mycket suddigt romantikfilter i den engelska varianten, där kommissarien utger sig för att tänka. Kanske jag sett en svensk variant av den som var igår också om bakomaten när jag tänker efter, men i så fall var den helt annorlunda. Hette väl Brandvägg på svenska, har den gått i svensk version på tv så hade jag nog sett den - men jag kom inte ihåg den i övrigt. Men minns att den svenske Kurt Wallander klubbat ned någon vid en bankautomat. Denna version som var igår var dock faktiskt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 29 augusti 2011 Hej! Hemma! Orkar inte läsa ikapp. Det var jäkligt soft nere i Turkiet. Värme och bad i stora lass. 🙂 Tures pick? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 29 augusti 2011 I min statistikkurs med totalt uppskattningsvis 40 studenter är 20 stycken kineser. VA?! Jag hade inte en enda kines någonsin i min klass någonsin i skolan överhuvudtaget. Är du säker på att inte vissa av dem är från Korea? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Det är lägligt att skolans studentportal på hemsidan inte fungerar såhär i skolstarten. xD Kan inte kolla nånting. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 29 augusti 2011 Kan nån hjälpa den stackars killen i Ratatat-soundet-tråden, under Allmänt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Kan nån hjälpa den stackars killen i Ratatat-soundet-tråden, under Allmänt? Kan bli svårt. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 29 augusti 2011 Mitt förslag på virveltrumma, tyckte jag naturligtvis var bäst, eftersom jag tolkade det som att han inte hade egen k-pist. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 29 augusti 2011 Jag hållerpå att installera ett mobiltelefonsprogram för datorn, eller rättare sagt jag har redangjort det. Det knepiga varatt det i samband med installationen på slutet stodatt: Startaom datorn för att avsluta installationen. [ ] Ja, jag vill startaom datorn nu. [ ] Nej, jag vill inte startaom datorn nu. Därunder: Ta ur skivan och klickapå Slutför. Jag togur skivan och klickadepå Slutför, men då kom en massa varningsrutor upp om att jag inte hade startatom datorn. Så då gjorde jag det. Men då kom ju inte rutan upp som sa att jag skulle klicka på Slutför - så då blev det inte installerat. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 🙂 Du skulle valt starta om datorn nu då antagligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 CHAE SKRIVER NÅTT!! 😮 :o Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 29 augusti 2011 Så hur fan kan Samsung isamma ruta ha dels info om att man ska startaom datorn för att slutföra installationen och dels ha info om att man ska ta ut skivan och klicka på slutför för att avsluta installationen, när man inte kan göra bägge grejerna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts