Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3

debatt

Recommended Posts

Annons
misterx (oregistrerad)

Åh Gud, jag somnade nästan till bara av att läsa om vad du tittade på 😛

Jag byter gärna plats och tar en extra veckas semester 😄

Det var faktiskt jätte intressant när han börja prata om Sveriges ställning i den..... ZzZzzzZz.

Nu åker jag till IKEA. Önska mig lycka till!

Dela på andra sajter

Dom ska "bara" spela in två Hobbit filmer. Finns massa coola klipp från inspelningen på youtube.

Tror att första filmen ska komma ut i December 2012 eller 13 om jag inte minns helt fel.

Kollade faktiskt igenom ringen filmerna för någon vecka sen. Extended versionen givetvis! 😉

Jasså det var två filmer. Har sett nått klipp från making-of på tuben ja, det var coolt. 😄

Nä, filmen heter The Hobbit. Verkar vara två delar med. Skumt att pressa ut två filmer ur Bilboboken, den är ju ganska kort.

Jaha, då hade jag visst rätt från början. 😛 Det brukar ju ofta vara problem med att man får ta bort så mycket från böcker när man filmatiserar så jag tror inte det blir några problem att få ut två filmer av den.

Bara vad jag tror. Har faktiskt läst den men inte Ringen-böckerna. xD

Redigerat av Memphis
Dela på andra sajter

Engelska wallander är bättre än svenska.

Tror du det?

Jag tycker första avsnittet av den engelska var det sämsta jag sett. Sedan är det alldeles för mycket suddigt romantikfilter i den engelska varianten, där kommissarien utger sig för att tänka. Kanske jag sett en svensk variant av den som var igår också om bakomaten när jag tänker efter, men i så fall var den helt annorlunda. Hette väl Brandvägg på svenska, har den gått i svensk version på tv så hade jag nog sett den - men jag kom inte ihåg den i övrigt. Men minns att den svenske Kurt Wallander klubbat ned någon vid en bankautomat.

Denna version som var igår var dock faktiskt bra.

Dela på andra sajter

I min statistikkurs med totalt uppskattningsvis 40 studenter är 20 stycken kineser.

VA?!

Jag hade inte en enda kines någonsin i min klass någonsin i skolan överhuvudtaget.

Är du säker på att inte vissa av dem är från Korea?

Dela på andra sajter

Jag hållerpå att installera ett mobiltelefonsprogram för datorn, eller rättare sagt jag har redangjort det.

Det knepiga varatt det i samband med installationen på slutet stodatt:

Startaom datorn för att avsluta installationen.

[ ] Ja, jag vill startaom datorn nu.

[ ] Nej, jag vill inte startaom datorn nu.

Därunder:

Ta ur skivan och klickapå Slutför.

Jag togur skivan och klickadepå Slutför, men då kom en massa varningsrutor upp om att jag inte hade startatom datorn.

Så då gjorde jag det. Men då kom ju inte rutan upp som sa att jag skulle klicka på Slutför - så då blev det inte installerat.

🙂

Dela på andra sajter

Så hur fan kan Samsung isamma ruta ha dels info om att man ska startaom datorn för att slutföra installationen och dels ha info om att man ska ta ut skivan och klicka på slutför för att avsluta installationen, när man inte kan göra bägge grejerna?

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.