misterx (oregistrerad) Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 (redigerat) Det är en synd och hädelse att inte ha sett dem. Dom ska "bara" spela in två Hobbit filmer. Finns massa coola klipp från inspelningen på youtube. Tror att första filmen ska komma ut i December 2012 eller 13 om jag inte minns helt fel. Kollade faktiskt igenom ringen filmerna för någon vecka sen. Extended versionen givetvis! 😉 Redigerat 29 augusti 2011 av misterx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 29 augusti 2011 Tror att första filmen ska komma ut i December 2012 Före eller efter den 21a december? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 29 augusti 2011 Wigan eller Liverpool? Båda vann väl i helgen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 29 augusti 2011 GOD NATT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 (redigerat) Före eller efter den 21a december? 14 december enligt IMDB. Redigerat 29 augusti 2011 av misterx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 (redigerat) Båda vann väl i helgen? Mena inte sååååå. NATTI! Redigerat 29 augusti 2011 av misterx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Du låter som min farsa. Är han också tenor? Nej, han är skäggig. 😆 *** G'morrn Längsta! Vet ni vad: idag börjar nedräkningen inför semestern 🥰 bara en vecka kvar. Gött. Vad gör ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Såg ni Wallander ikväll på TV4? Det bästa avsnittet hittills med Kenneth Branagh. Nästa ska jag dock inte se, för det är ju en repris av den svenska varianten. Engelska wallander är bättre än svenska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Vafan, 5 pers, så här dax. Morrn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Nu: jobbet 😏 Men det är iaf inget morgonmöte idag ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Hann PRECIS läsa igenom allt innan jag drar till jobbet. ☺️ Ciao! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Och så var det bara jag. Skönt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Hann PRECIS läsa igenom allt innan jag drar till jobbet. ☺️ Ciao! Mors! Och så var det bara jag. Skönt. Muahahahaaa!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 (redigerat) Dagens läsfail: "kraftfull" blev "knullfika" och jag undrade just varför VT skulle använda sig av det 😳 ...och klockan är bara tjugo i åtta 😆 Redigerat 29 augusti 2011 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 😳 Exakt! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Dagens läsfail: "kraftfull" blev "knullfika" och jag undrade just varför VT skulle använda sig av det 😳 ...och klockan är bara tjugo i åtta 😆 😆 en knullfika vore inte fel 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Get a room. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 original gangsta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 IKEA idag. Kanske kommer man hem med hyllan pucko eller bordet mongo. Vad gör ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 😆 en knullfika vore inte fel 🥰 You have to buy me dinner first 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Get a room. 😏 😛 IKEA idag. Kanske kommer man hem med hyllan pucko eller bordet mongo. Vad gör ni? Låter som en plan. Jag förutsätter att båda dessa produkter ("Mongo" och "Pucko") levereras utan instruktioner samt felaktiga skruvar. Annars är det ingen sport 😄 Ptja, jag är på jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Nu skrev jag ett inlägg i den riktiga delen av forumet 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Låter som en plan. Jag förutsätter att båda dessa produkter ("Mongo" och "Pucko") levereras utan instruktioner samt felaktiga skruvar. Annars är det ingen sport 😄 Ptja, jag är på jobbet. Haha! Jag ligger i min soffa och kollar på Anders Borg på Harpsund om Sveriges ekonomi eller nåt... jag skulle nästan vilja byta plats med dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Haha! Jag ligger i min soffa och kollar på Anders Borg på Harpsund om Sveriges ekonomi eller nåt... jag skulle nästan vilja byta plats med dig. Åh Gud, jag somnade nästan till bara av att läsa om vad du tittade på 😛 Jag byter gärna plats och tar en extra veckas semester 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Sopa! 😄 Har inte din datakompis fixat grejerna för dig? Menade Bilbo-filmerna. 😛 Filmteamet bakom Sagan om ringen filmerna håller ju på att filmatisera Bilbo-boken, ska bli en trilogi om jag nu minns rätt. Nä, filmen heter The Hobbit. Verkar vara två delar med. Skumt att pressa ut två filmer ur Bilboboken, den är ju ganska kort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Ny design på Pitchfork! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 En väldigt horig bild på Helgon har tagits bort. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 En väldigt horig bild på Helgon har tagits bort. 🙁 Aaaaw, fick du inte ha kvar din avatar 🙁😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 augusti 2011 Dela Postat 29 augusti 2011 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts