Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Håller ju lätt på å bli förkyld

det suger

Jag me kanske! 😮 Eller har fått lite hosta. 😑

Nämen jag skulle ju GÅ och sova... 😑

sleepwalking.gif

Annons
Postat

å så blir man hungrig var femte sekund också.. BLÄÄÄÄÄ

Kroppens sätt att skrika efter näring så du fortare blir frisk.

Postat

Haha.. Nä inte vad jag vet..såatte...

Som jag skrev (om nu nån läste det för ungefär en vecka sedan?), så gick min farsa i sömnen.

Det hände att han ställde sig och pissade i garderoben då.

Postat

😆 :lol: 😄😛🤪☺️

edit, NINJA! xD

Så uppfattade inte jag det, trodde du skrattade åt Grahns skämt och inte ditt eget uttalande.

Postat

Så uppfattade inte jag det, trodde du skrattade åt Grahns skämt och inte ditt eget uttalande.

Mitt var ju mycket roligare. 😛

Postat

Såg ni Wallander ikväll på TV4? Det bästa avsnittet hittills med Kenneth Branagh. Nästa ska jag dock inte se, för det är ju en repris av den svenska varianten.

Postat (redigerat)

Jag stör mig jättemycket på att Mikael Persbrant ska vara med i Bilbo-filmerna. 😠

edit, menade Bilbo, inte Hobbit. xD

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Blev utkastad ur forumet såatte...

Sopa! 😄 Har inte din datakompis fixat grejerna för dig?

Vilka Hobbit-filmer?

Menade Bilbo-filmerna. 😛 Filmteamet bakom Sagan om ringen filmerna håller ju på att filmatisera Bilbo-boken, ska bli en trilogi om jag nu minns rätt.

Redigerat av Memphis
Postat

Sopa! 😄 Har inte din datakompis fixat grejerna för dig?

Menade Bilbo-filmerna. 😛 Filmteamet bakom Sagan om ringen filmerna håller ju på att filmatisera Bilbo-boken, ska bli en trilogi om jag nu minns rätt.

Ja, jag får listor regelbundet. Han har jobbat jorden runt med det, såatte...

Nu var det ju inte min dator det beror på. Operatören har nåt problem i området uppenbarligen. Går inte att ringa heller.

Är inte insatt i Ring-filmerna.

Postat

Ja, eller läst bok.

Fast värre att inte sett filmerna eftersom det är mykcet enklare och mindre tidskrävande. 😛

misterx (oregistrerad)
Postat

Wigan eller Liverpool?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.