Memphis Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 Håller ju lätt på å bli förkyld det suger Jag me kanske! 😮 Eller har fått lite hosta. 😑 Nämen jag skulle ju GÅ och sova... 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 å så blir man hungrig var femte sekund också.. BLÄÄÄÄÄ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 28 augusti 2011 Nämen jag skulle ju GÅ och sova... 😑 Pissar du OXÅ i garderober? [om nu någon läste det] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 28 augusti 2011 Du duschar för sällan helt enkelt, du smutsar ner här. 😛 2 gånger om året räcker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 2 gånger om året räcker. Du låter som min farsa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 28 augusti 2011 å så blir man hungrig var femte sekund också.. BLÄÄÄÄÄ Kroppens sätt att skrika efter näring så du fortare blir frisk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 28 augusti 2011 Du låter som min farsa. Är han också tenor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 Är han också tenor? Nej, han är skäggig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 Pissar du OXÅ i garderober? [om nu någon läste det] Haha.. Nä inte vad jag vet..såatte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 (redigerat) 😆 :lol: 😄😛🤪☺️ edit, NINJA! xD Redigerat 28 augusti 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 28 augusti 2011 Haha.. Nä inte vad jag vet..såatte... Som jag skrev (om nu nån läste det för ungefär en vecka sedan?), så gick min farsa i sömnen. Det hände att han ställde sig och pissade i garderoben då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 28 augusti 2011 😆 :lol: 😄😛🤪☺️ edit, NINJA! xD Så uppfattade inte jag det, trodde du skrattade åt Grahns skämt och inte ditt eget uttalande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 Så uppfattade inte jag det, trodde du skrattade åt Grahns skämt och inte ditt eget uttalande. Mitt var ju mycket roligare. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 28 augusti 2011 Såg ni Wallander ikväll på TV4? Det bästa avsnittet hittills med Kenneth Branagh. Nästa ska jag dock inte se, för det är ju en repris av den svenska varianten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 28 augusti 2011 Grym åska o regn här, men inte just nu. En ihjälskuren på Järntorget igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 (redigerat) Jag stör mig jättemycket på att Mikael Persbrant ska vara med i Bilbo-filmerna. 😠 edit, menade Bilbo, inte Hobbit. xD Redigerat 28 augusti 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 Grym åska o regn här, men inte just nu. Var här också förut, small som satan några gånger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 NÄ men god naTT!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 NÄ men god naTT!! ha DET bRa GHran! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 28 augusti 2011 Vilka Hobbit-filmer? Blev utkastad ur forumet såatte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 (redigerat) Blev utkastad ur forumet såatte... Sopa! 😄 Har inte din datakompis fixat grejerna för dig? Vilka Hobbit-filmer? Menade Bilbo-filmerna. 😛 Filmteamet bakom Sagan om ringen filmerna håller ju på att filmatisera Bilbo-boken, ska bli en trilogi om jag nu minns rätt. Redigerat 28 augusti 2011 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 28 augusti 2011 Sopa! 😄 Har inte din datakompis fixat grejerna för dig? Menade Bilbo-filmerna. 😛 Filmteamet bakom Sagan om ringen filmerna håller ju på att filmatisera Bilbo-boken, ska bli en trilogi om jag nu minns rätt. Ja, jag får listor regelbundet. Han har jobbat jorden runt med det, såatte... Nu var det ju inte min dator det beror på. Operatören har nåt problem i området uppenbarligen. Går inte att ringa heller. *** Är inte insatt i Ring-filmerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 Är inte insatt i Ring-filmerna. Det är en synd och hädelse att inte ha sett dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 28 augusti 2011 Ja, eller läst bok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 Det är en synd och hädelse att inte ha sett dem. Njaaa... Så bra varom ju inte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 Ja, eller läst bok. Fast värre att inte sett filmerna eftersom det är mykcet enklare och mindre tidskrävande. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 hihi ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 Njaaa... Så bra varom ju inte! Pazo har fel! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 augusti 2011 Trådstartare Dela Postat 28 augusti 2011 Åk ej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
misterx (oregistrerad) Postat 28 augusti 2011 Dela Postat 28 augusti 2011 Wigan eller Liverpool? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts