Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Frontat med våld då alltså?

Det har hänt. En ung grabb och hans syster blev attackerade av två berusade något äldre ungdomar i min ålder vid tiden. Satte stopp för det hela. Är rätt nöjd med vad jag gjorde än idag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Den har ju hållt innan denna veckan. 3km gick helt utan problem. 5km i förrgår gick helt utan problem fram till de var nån 100 meter kvar då jag tror jag sträckte benet lite konstigt och så började det kännas igen

Då ska du gå till doktorn och få en rejäl undersökning. Har spelat fotboll och haft den där typen av känningar. Du har ju inte ens nån match att vinna,gå till doktorn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror på evolutionen, men det ena utesluter inte det andra, evolutionen sker i det fysiska medan det andliga är en helt annan sak. Sen tror jag att mänskligheten är mycket äldre än vi känner till, tror tillochmed att vi levde under dinosauriernas tid.

Men sen kan man fråga sig om evolutionen som ju sker i våra gener, styrs från någon annanstans ifrån och inte bara är en slump. Jag tror att andarna fanns först på jorden. Men som ett led i den andliga utvecklingen fick vi kroppar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...