Micke H Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 😆 Du har fortfarande ingenting att vara nervös för 😑 Come on, som om du aldrig har vart nervös för en dejt. 😛 Särskilt nu när jag åker i två timmar för den och stannar över natten. xD
Dingbats Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 Någon råkade trycka på fel knapp. Någon kom på bättre tankar.
Dingbats Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 Jobbigt med folk som lägger till utbildningar på facebook efter året de påbörjade dem och inte examensår, så det står "har studerat på blabla" när man vet att de precis blev antagna.
Overkill Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 Har sett tre filmer idag. Lite sugen på att se en cerafilm (typ nick & norah) så får kanske bli en till.
Pazo Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 Tog mig aslång tid att fatta vad puffa var. Tills nån sa att det var "poke". Men ja, jag och en tjej i min klass har puffat sen eeeehhh.... jullovet kanske?
Fidden Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 är det samma sak som poke? jag tror jag råkade göra det en gång i början av misstag.
Naymari Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 Har någon någonsin puffat någon på facebook? Jag har 83 puffar som väntar på att bli tillbakapuffade..
Overkill Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 Pokeade lite för några år sen. Nu är jag mest nojjig över att råka göra det på någon man inte är vän med. Fattar inte riktigt varför man kan göra det med folk man inte känner.
Overkill Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 Jag har 83 puffar som väntar på att bli tillbakapuffade.. Det hade jag med när jag var 16.
Dingbats Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 Har sett tre filmer idag. Lite sugen på att se en cerafilm (typ nick & norah) så får kanske bli en till. Nick & Norah suger tyvärr om du inte har sett den.
Dingbats Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 Det hade jag med när jag var 16. 😄 Nu ska jag puffa dig och se vad som händer. Fattar ärligt talat inte vad man ska ha det till.
Dingbats Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 Eller vänta, kommer andra kunna se att jag har puffat dig? Isåfall vill jag inte.
Overkill Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 Nick & Norah suger tyvärr om du inte har sett den. Jo jag har sett den och har den på min externa så den är lättillgänglig. Minns inte vad den handlade om men tyckte inte den var så dålig vad jag vill minnas. Sen har hon tjejen stora tuttar också.
Naymari Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 😄 Nu ska jag puffa dig och se vad som händer. Fattar ärligt talat inte vad man ska ha det till. Det är en funktion för att avgöra vilka som vill ligga med dig.
Fidden Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 Nick & Norah suger tyvärr om du inte har sett den. menar du att den suger? eller menar du att det suger om han inte sett den? VAFAN MENARU!? 😠
Micke H Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 (redigerat) Har någon någonsin puffat någon på facebook? Jag gick med i en grupp som heter "Den man puffar på vill man ligga med". Och sedan puffade jag på alla i min vänlista, UTOM min dåvarande flickvän. Annars, nej. EDIT: ninjad. xD Redigerat 28 augusti 2011 av Micke H
Dingbats Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 Jo jag har sett den och har den på min externa så den är lättillgänglig. Minns inte vad den handlade om men tyckte inte den var så dålig vad jag vill minnas. Sen har hon tjejen stora tuttar också. Alltså det är det, att hon är mycket sötare innan hon blir "snygg". Plus att hela grejen mest var den där gulliga ytan från Juno men utan substans, som jag minns det. Minns vagt vad den handlade om.
Overkill Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 Av filmerna jag såg idag så var Mystic River bäst, sen What About Bob och sen The Adjustment Bureau.
Dingbats Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 Av filmerna jag såg idag så var Mystic River bäst, sen What About Bob och sen The Adjustment Bureau. Kan ha sett MR, men minns inte, vilka är med i den? WAB har jag inte sett och inte heller TAB.
Dingbats Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 Äh de enda som ser min pinsamma puff på Killis är ju ni här isåfall, så nu kör jag.
Overkill Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 Kan ha sett MR, men minns inte, vilka är med i den? WAB har jag inte sett och inte heller TAB. Sean Penn och Kevin Bacon i huvudroller bland annat. Regisserad av Clintan.
Micke H Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 Äh de enda som ser min pinsamma puff på Killis är ju ni här isåfall, så nu kör jag. Modigt! 😮
Dingbats Postat 28 augusti 2011 Postat 28 augusti 2011 Sean Penn och Kevin Bacon i huvudroller bland annat. Regisserad av Clintan. Tror jag har sett den och att den var bra, men minns ingenting. Jag tror jag blandar ihop den lite med Secret Window (som var bra).
Recommended Posts