Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

handlade lite. köpte fryst makrill, för jag var sugen på nåt. stekte upp och hällde sen i lite creme fraiche i stekpannan. Blev gott.

Tycker det lät förfärligt, men va gott.

Själv har jag köpt massa godis. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Micke: way to go men vad finns det att vara nervös över? 😕 Vad är det absolut värsta som kan hända? (= Du spiller öl på tröjan och det är ju inte så farligt 😛 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul ninja. Det gick sådär. Blev en jävla pissituation bara för att dom på nationen promotat det som att DKM skulle spela men på ett sånt golv funkar inte musik som DKM spelar. Alltså kan man inte spela det som folk vill höra för då associerar dom det med namnet, men man kan inte heller spela sånt som man egentligen vill spela för det är inte det folk vill höra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul ninja. Det gick sådär. Blev en jävla pissituation bara för att dom på nationen promotat det som att DKM skulle spela men på ett sånt golv funkar inte musik som DKM spelar. Alltså kan man inte spela det som folk vill höra för då associerar dom det med namnet, men man kan inte heller spela sånt som man egentligen vill spela för det är inte det folk vill höra.

Iiisch. Hur löste du/ni(?) det då? Varannan låt av varje sort?

Link to comment
Dela på andra sajter

Den måste jag faktiskt se. Har sett pinsamt lite stumfilm. Typ en.

Gör't. Den är jävligt bra och jag vill påstå att den fortfarande kan skrämma skiten ur en 😮

Metropolis?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nån som e haj på photoshop o sånt?

Har några renderingar som jag vill samla på en bild. Men när jag kopierar in bilderna på ett tomt blad så blir de lite pixliga och dåliga.. 😕 Jag vill behålla skärpan som finns på originalbilderna.

edit, Chae, inga haj-bilder nu tack. 😄

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...