Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

Jag drömde en sanndröm inatt!

Jag drömde att någon jag kände igen förlovade sig och utbytte ringar, men det var ett sånt där romantikfilter på linsen så man såg inte helt säkert i drömmen, men det påminde om brorsan. Nu ringde morsan och sa att brorsan hade förlovat sig. Helt oväntat, det kom från ingenstans.

Fy fan va ballt! 😄

Har ni också märkt att Google är helknäppt nu?

Nä, vad åsyftar du då?

Link to comment
Dela på andra sajter

eller nä, men smaken skiljer sig nog inte så mycket... vildbananer smakar säkert fortfarande banan. vildäpplen är nästan oätliga i 99% av fallen.

Såna där bananer de kokar i Stilla havet ska ju vara helt annorlunda har jag hört.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker oxå att det ser konstigt ut.

De har ju förvisso ändrat gränssnittet lite den senaste tiden, till den gråa menyraden, annars är ju det som vanligt.

Upptäckte nu deras nya bildsökar-funktion. Dra en bild till sökfältet så ska den leta upp snarlika bilder. Lite coolt men funkade sådär.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

på fruktodlingar är oftast träden av exakt samma genotyp, ympade från ett och samma urträd har jag för mig. De är samma individ! Klonerna anfaller!!!

Man tar ju annars rätt mycket skott från växter.

Konstigt att man överlever varje gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, vad åsyftar du då?

Jo alltså, när man går in på Google numera (sedan några dagar) så står ju inte markören i rutan för sökning mitt på sidan längre. Vad är det för nåt?

När man då sedan sätter markören i rutan på Googles sida mitt på skärmen så dyker markören upp, visst... men när man skrivit in första bokstaven så försvinner

ju hela dj**la sidan och blir en helt annan sida, så man inte kan skriva klart ordet. Vad är det för nåt?

😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo alltså, när man går in på Google numera (sedan några dagar) så står ju inte markören i rutan för sökning mitt på sidan längre. Vad är det för nåt?

När man då sedan sätter markören i rutan på Googles sida mitt på skärmen så dyker markören upp, visst... men när man skrivit in första bokstaven så försvinner

ju hela dj**la sidan och blir en helt annan sida, så man inte kan skriva klart ordet. Vad är det för nåt?

😳

Har iofs nog hänt nån ja men den ska ju öppna en ny sida där man google börja indexera/söka samtidigt som man fortsätter skriva ordet. Så slipper man ofta skriva klart ordet innan man hittat rätt sida.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo alltså, när man går in på Google numera (sedan några dagar) så står ju inte markören i rutan för sökning mitt på sidan längre. Vad är det för nåt?

När man då sedan sätter markören i rutan på Googles sida mitt på skärmen så dyker markören upp, visst... men när man skrivit in första bokstaven så försvinner

ju hela dj**la sidan och blir en helt annan sida, så man inte kan skriva klart ordet. Vad är det för nåt?

😳

ja, det kommer upp en ny googlesida med sökrutan högst upp, men bokstäverna är väl ändå kvar?

Du kan inaktivera autosökningen genom att klicka på symbolen högst upp till höger (kugghjul?), välja sökinställningar och sedan markera "Använd inte Google Instant" eller motsvarande. Klicka "spara inställningar".

Link to comment
Dela på andra sajter

De har ju förvisso ändrat gränssnittet lite den senaste tiden, till den gråa menyraden, annars är ju det som vanligt.

Upptäckte nu deras nya bildsökar-funktion. Dra en bild till sökfältet så ska den leta upp snarlika bilder. Lite coolt men funkade sådär.

Hittade den här bilden.

rosor-i-ett-sprucket-krus_61543536_108519511_119326944.jpg

Sökte efter liknande bilder på det sätt du nämnde och fick upp den här typen av bilder.

dsc03081_92947739.jpg

Vad ska man med detta till?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade den här bilden.

rosor-i-ett-sprucket-krus_61543536_108519511_119326944.jpg

Sökte efter liknande bilder på det sätt du nämnde och fick upp den här typen av bilder.

dsc03081_92947739.jpg

Vad ska man med detta till?

Jag förstår din besvikelse, men vi andra kan ju glädja oss åt den söta flickan iallafall.

Link to comment
Dela på andra sajter

ja, det kommer upp en ny googlesida med sökrutan högst upp, men bokstäverna är väl ändå kvar?

Du kan inaktivera autosökningen genom att klicka på symbolen högst upp till höger (kugghjul?), välja sökinställningar och sedan markera "Använd inte Google Instant" eller motsvarande. Klicka "spara inställningar".

Ok. Frågan är väl nu snarast varför det ändrats i min dator utan att jag ändrat den inställningen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...