Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

misterx (oregistrerad)

Jag kan inte mycket tyska men jag tror att det är något slags torg. Glädjetorget eller Glädjenstorg möjligen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

NICE!

:rolleyes:

Vilken kameramobil eller kamera har korten tagits med?

Nej, var inte Nice vi var i. :rolleyes:☺️

Är min androidmobil jag köpte några veckor innan resan som jag använde. Htc incredible s. Riktigt bra grej det där.

Låter jävligt lyckat memfan!

Det är jävligt vackert på Irland, är nog bland det vackraste jag sett faktiskt. Särskilt när det är berg.

🥰

Varför inte åka dit själv. =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför inte åka dit själv. =)

Jag var där med familjen sommaren innan gymnasiet! Åkte bil i bergen och grejer. Skulle gärna åka dit igen, men då tar jag nog hellre Skottland eller Wales för att beta av mer.

Men så ni var i Dublin och vid västkusten?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var där med familjen sommaren innan gymnasiet! Åkte bil i bergen och grejer. Skulle gärna åka dit igen, men då tar jag nog hellre Skottland eller Wales för att beta av mer.

Men så ni var i Dublin och vid västkusten?

Jasså jaha! Förstod inte det. Skottland verkar också spännande ja.

Jo, precis det stämmer. Var det man hann med på fyra nätter. Tyckte man fick upptäcka mycket genom att promenera genom landet, så det kan jag rekommendera.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni också märkt att Google är helknäppt nu?

Jag drömde en sanndröm inatt!

Jag drömde att någon jag kände igen förlovade sig och utbytte ringar, men det var ett sånt där romantikfilter på linsen så man såg inte helt säkert i drömmen, men det påminde om brorsan. Nu ringde morsan och sa att brorsan hade förlovat sig. Helt oväntat, det kom från ingenstans.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni också märkt att Google är helknäppt nu?

Jag drömde en sanndröm inatt!

Jag drömde att någon jag kände igen förlovade sig och utbytte ringar, men det var ett sånt där romantikfilter på linsen så man såg inte helt säkert i drömmen, men det påminde om brorsan. Nu ringde morsan och sa att brorsan hade förlovat sig. Helt oväntat, det kom från ingenstans.

Coolt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...