Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2011 del 3


debatt

Recommended Posts

Annons

shit, nu jämförde jag mig med en fisk också. var ska detta sluta.

Detta med mobbing är inte kul. Syrran var på en fest där en kille som kom till sverige utifrån för tiotals år sedan var med. Han kom till klassen jag gick i. Enligt honom var det bara jag och en kille till som behandlade honom väl.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta med mobbing är inte kul. Syrran var på en fest där en kille som kom till sverige utifrån för tiotals år sedan var med. Han kom till klassen jag gick i. Enligt honom var det bara jag och en kille till som behandlade honom väl.

Nu blir jag lite orolig över att du inte alls tagit detta med lika mycket humor som jag gjort...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ingen fara om vi skojar lite. Hatar mobbing bara. Inget du behöver ta personligt.

Jag älskar att sätta mig upp mot bully-personligheter. Är skitdålig på det, men ändå. Slicka neråt, sparka uppåt. Det är ett svårt motto som jag försöker hålla mig till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag älskar att sätta mig upp mot bully-personligheter. Är skitdålig på det, men ändå. Slicka neråt, sparka uppåt. Det är ett svårt motto som jag försöker hålla mig till.

Har själv mindre problem med det. Har frontat den är typen av "människor" många gånger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du är osäker ska du nog inte springa.

Den har ju hållt innan denna veckan. 3km gick helt utan problem. 5km i förrgår gick helt utan problem fram till de var nån 100 meter kvar då jag tror jag sträckte benet lite konstigt och så började det kännas igen

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...