SadamJR Postat 9 juli 2011 Postat 9 juli 2011 Fidde fisk har jag faktiskt kallats någon gång i typ låg- och mellanstadiet. Fick du mycket stryk?
Fidden Postat 9 juli 2011 Postat 9 juli 2011 Sebbe kallade ju sig väl för stina häromdagen? Aaah, visst fasen 😆
Fidden Postat 9 juli 2011 Postat 9 juli 2011 Arbetarlitteratur. Har du inte läst? Nä, jag väntar på filmen.
SadamJR Postat 9 juli 2011 Postat 9 juli 2011 shit, nu jämförde jag mig med en fisk också. var ska detta sluta. Detta med mobbing är inte kul. Syrran var på en fest där en kille som kom till sverige utifrån för tiotals år sedan var med. Han kom till klassen jag gick i. Enligt honom var det bara jag och en kille till som behandlade honom väl.
Fidden Postat 9 juli 2011 Postat 9 juli 2011 Detta med mobbing är inte kul. Syrran var på en fest där en kille som kom till sverige utifrån för tiotals år sedan var med. Han kom till klassen jag gick i. Enligt honom var det bara jag och en kille till som behandlade honom väl. Nu blir jag lite orolig över att du inte alls tagit detta med lika mycket humor som jag gjort...
SadamJR Postat 9 juli 2011 Postat 9 juli 2011 Nu blir jag lite orolig över att du inte alls tagit detta med lika mycket humor som jag gjort... Jodå. Inga problem. Varför tror du det?
Pico Postat 9 juli 2011 Postat 9 juli 2011 Mitt knä var helt kalasfint men så gick jag på en promenix igår och nu är det samma visa igen. Ont jue. 🙁
Fidden Postat 9 juli 2011 Postat 9 juli 2011 Jodå. Inga problem. Varför tror du det? Du kom in på mobbing... fast det kanske var fidde-fisk som framkallade den.
Fidden Postat 9 juli 2011 Postat 9 juli 2011 Mitt knä var helt kalasfint men så gick jag på en promenix igår och nu är det samma visa igen. Ont jue. 🙁 ring doktorn.
SadamJR Postat 9 juli 2011 Postat 9 juli 2011 Du kom in på mobbing... fast det kanske var fidde-fisk som framkallade den. Det är ingen fara om vi skojar lite. Hatar mobbing bara. Inget du behöver ta personligt.
Fidden Postat 9 juli 2011 Postat 9 juli 2011 Det är ingen fara om vi skojar lite. Hatar mobbing bara. Inget du behöver ta personligt. Jag älskar att sätta mig upp mot bully-personligheter. Är skitdålig på det, men ändå. Slicka neråt, sparka uppåt. Det är ett svårt motto som jag försöker hålla mig till.
SadamJR Postat 9 juli 2011 Postat 9 juli 2011 Jag älskar att sätta mig upp mot bully-personligheter. Är skitdålig på det, men ändå. Slicka neråt, sparka uppåt. Det är ett svårt motto som jag försöker hålla mig till. Har själv mindre problem med det. Har frontat den är typen av "människor" många gånger.
Fidden Postat 9 juli 2011 Postat 9 juli 2011 Har själv mindre problem med det. Har frontat den är typen av "människor" många gånger. Du kanske är mer verbal än mig.
SadamJR Postat 9 juli 2011 Postat 9 juli 2011 Du kanske är mer verbal än mig. Jo, + att jag är 190 lång och väger 100 pannor.
Pazo Postat 9 juli 2011 Postat 9 juli 2011 (redigerat) Ska man våga hoppas att ens ljumske håller 5km idag? Redigerat 9 juli 2011 av Pazo
Fidden Postat 9 juli 2011 Postat 9 juli 2011 Jo, + att jag är 190 lång och väger 100 pannor. Frontat med våld då alltså?
Fidden Postat 9 juli 2011 Postat 9 juli 2011 Ska man våga hoppas att ens ljumske håller 5km idag? Om du provar dina ljumskar, provar jag mina knän.
SadamJR Postat 9 juli 2011 Postat 9 juli 2011 Ska man våga hoppas att ens ljumske håller km idag? Om du är osäker ska du nog inte springa.
Pazo Postat 9 juli 2011 Postat 9 juli 2011 Om du är osäker ska du nog inte springa. Den har ju hållt innan denna veckan. 3km gick helt utan problem. 5km i förrgår gick helt utan problem fram till de var nån 100 meter kvar då jag tror jag sträckte benet lite konstigt och så började det kännas igen
Recommended Posts