Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

shit, nu jämförde jag mig med en fisk också. var ska detta sluta.

Detta med mobbing är inte kul. Syrran var på en fest där en kille som kom till sverige utifrån för tiotals år sedan var med. Han kom till klassen jag gick i. Enligt honom var det bara jag och en kille till som behandlade honom väl.

Postat

Detta med mobbing är inte kul. Syrran var på en fest där en kille som kom till sverige utifrån för tiotals år sedan var med. Han kom till klassen jag gick i. Enligt honom var det bara jag och en kille till som behandlade honom väl.

Nu blir jag lite orolig över att du inte alls tagit detta med lika mycket humor som jag gjort...

Postat

Nu blir jag lite orolig över att du inte alls tagit detta med lika mycket humor som jag gjort...

Jodå. Inga problem. Varför tror du det?

Postat

Mitt knä var helt kalasfint men så gick jag på en promenix igår och nu är det samma visa igen. Ont jue. 🙁

Postat

Jodå. Inga problem. Varför tror du det?

Du kom in på mobbing... fast det kanske var fidde-fisk som framkallade den.

Postat

Mitt knä var helt kalasfint men så gick jag på en promenix igår och nu är det samma visa igen. Ont jue. 🙁

ring doktorn.

Postat

Du kom in på mobbing... fast det kanske var fidde-fisk som framkallade den.

Det är ingen fara om vi skojar lite. Hatar mobbing bara. Inget du behöver ta personligt.

Postat

Det är ingen fara om vi skojar lite. Hatar mobbing bara. Inget du behöver ta personligt.

Jag älskar att sätta mig upp mot bully-personligheter. Är skitdålig på det, men ändå. Slicka neråt, sparka uppåt. Det är ett svårt motto som jag försöker hålla mig till.

Postat

Jag älskar att sätta mig upp mot bully-personligheter. Är skitdålig på det, men ändå. Slicka neråt, sparka uppåt. Det är ett svårt motto som jag försöker hålla mig till.

Har själv mindre problem med det. Har frontat den är typen av "människor" många gånger.

Postat

Har själv mindre problem med det. Har frontat den är typen av "människor" många gånger.

Du kanske är mer verbal än mig.

Postat

Ska man våga hoppas att ens ljumske håller 5km idag?

Om du provar dina ljumskar, provar jag mina knän.

Postat

Om du är osäker ska du nog inte springa.

Den har ju hållt innan denna veckan. 3km gick helt utan problem. 5km i förrgår gick helt utan problem fram till de var nån 100 meter kvar då jag tror jag sträckte benet lite konstigt och så började det kännas igen

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.