Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Inte insatt i diskussionen, och om jag var det skulle jag nog inte vara alls på lika bra humör som jag är. Jag har för att svara på frågan aldrig lagt märke till att någonting skulle vara ompackat någonstans, men det är heller ingenting jag bryr mig om.

Det är i tråden om Pung-Thomann och deras sätt att ompaketera prylar. aRocker som har en kompis som är chef på ICA menar att det syns även när ICA ompaketerar, t.ex. köttfärs. Men Demonproducenten anser då att aRocker inte är seriös. Vilket får till följd att aRocker förklarar det med att ICA-chefen brukar klaga på en del ackord om de spelar och festar samtidigt och säga: "det där var ett 29.90-ackord", ty alla de varor som ompaketeras åsätts just priset 29.90 tydligen. Fascinerande!!

🙂

Annons
misterx (oregistrerad)
Postat

Det är bra! Fett trött å sliten bara

Hård natt igår eller? 😉

Jag skulle vilja säga att jag är sliten men jag är faktiskt ovanligt pigg.

Postat

Det är i tråden om Pung-Thomann och deras sätt att ompaketera prylar. aRocker som har en kompis som är chef på ICA menar att det syns även när ICA ompaketerar, t.ex. köttfärs. Men Demonproducenten anser då att aRocker inte är seriös. Vilket får till följd att aRocker förklarar det med att ICA-chefen brukar klaga på en del ackord om de spelar och festar samtidigt och säga: "det där var ett 29.90-ackord", ty alla de varor som ompaketeras åsätts just priset 29.90 tydligen. Fascinerande!!

🙂

Ompaketerad pingvinstång: 29:90. Ompaketerad chalottenlök: 29:90.

misterx (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Om du inte slutar särskriva snart sätter jag dig på särvux.

Vad är värst, att särskriva eller att vara en dryg besserwisser? 🥰

edit edit edit

Redigerat av misterx
Postat

Ompaketerad pingvinstång: 29:90. Ompaketerad chalottenlök: 29:90.

Ja, jag tycker också det var konstigt.

Det låter dyrt.

Pingvinstång?

Är inte de fridlysta?

😳

misterx (oregistrerad)
Postat

Bestäm dig nu: var den skit eller var den snygg?

"Skitsnygg mannen!" eller

"Skit snyggmannen!"

Förlåt mig så hemskt mycket?

Postat

Vad är värst? Att särskriva eller att vara en dryg besserwisser? 🥰

Att särskriva såklart. Duh. Hörs ju på ordet: SÄRskriva som ett jävla SÄR.

Postat

Ja, men det gör ont som fan, är dyrt som fan och tar lång tid som fan.

Ja, men huden blir väl inte lika fin som innan tatueringen?

😱

misterx (oregistrerad)
Postat

Ja, men det gör ont som fan, är dyrt som fan och tar lång tid som fan.

Jag har faktiskt tagit bort en tatuering.

Som tur var så var den inte i färg. Den var helsvart men det gjorde ändå rätt så jävla ont att ta bort den.

Det är mer kruxigt att ta bort en färgtatuering. Man måste då ta bort en färg i taget.

Säkert en massa SÄRskrivning nu.

misterx (oregistrerad)
Postat

Det vore rätt kul med en särskrivande besserwisser.

och här har ni mig,

Postat

Det verkar inte alls som om guruns frisläppande av energi leder till att de svävar, utan mer som om de själva medvetet hoppar upp och ned.

Postat

Det verkar inte alls som om guruns frisläppande av energi leder till att de svävar, utan mer som om de själva medvetet hoppar upp och ned.

Det är ju alltid trevligt att det finns några som tror på bullshit.

Postat

Såg en liknande bild för många år sen. Då satt dom tom på en resårmadrass och skuttade.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.