debatt Postat 27 augusti 2011 Trådstartare Postat 27 augusti 2011 Inte insatt i diskussionen, och om jag var det skulle jag nog inte vara alls på lika bra humör som jag är. Jag har för att svara på frågan aldrig lagt märke till att någonting skulle vara ompackat någonstans, men det är heller ingenting jag bryr mig om. Det är i tråden om Pung-Thomann och deras sätt att ompaketera prylar. aRocker som har en kompis som är chef på ICA menar att det syns även när ICA ompaketerar, t.ex. köttfärs. Men Demonproducenten anser då att aRocker inte är seriös. Vilket får till följd att aRocker förklarar det med att ICA-chefen brukar klaga på en del ackord om de spelar och festar samtidigt och säga: "det där var ett 29.90-ackord", ty alla de varor som ompaketeras åsätts just priset 29.90 tydligen. Fascinerande!! 🙂
Dingbats Postat 27 augusti 2011 Postat 27 augusti 2011 Skit snygg mannen! Om du inte slutar särskriva snart sätter jag dig på särvux.
debatt Postat 27 augusti 2011 Trådstartare Postat 27 augusti 2011 Många intressanta inlägg idag. Ja, och ändå fick de inte in den. Men men tids nog vinner de...
misterx (oregistrerad) Postat 27 augusti 2011 Postat 27 augusti 2011 Det är bra! Fett trött å sliten bara Hård natt igår eller? 😉 Jag skulle vilja säga att jag är sliten men jag är faktiskt ovanligt pigg.
Dingbats Postat 27 augusti 2011 Postat 27 augusti 2011 Det är i tråden om Pung-Thomann och deras sätt att ompaketera prylar. aRocker som har en kompis som är chef på ICA menar att det syns även när ICA ompaketerar, t.ex. köttfärs. Men Demonproducenten anser då att aRocker inte är seriös. Vilket får till följd att aRocker förklarar det med att ICA-chefen brukar klaga på en del ackord om de spelar och festar samtidigt och säga: "det där var ett 29.90-ackord", ty alla de varor som ompaketeras åsätts just priset 29.90 tydligen. Fascinerande!! 🙂 Ompaketerad pingvinstång: 29:90. Ompaketerad chalottenlök: 29:90.
debatt Postat 27 augusti 2011 Trådstartare Postat 27 augusti 2011 Skit snygg mannen! Bestäm dig nu: var den skit eller var den snygg? "Skitsnygg mannen!" eller "Skit snyggmannen!"
misterx (oregistrerad) Postat 27 augusti 2011 Postat 27 augusti 2011 (redigerat) Om du inte slutar särskriva snart sätter jag dig på särvux. Vad är värst, att särskriva eller att vara en dryg besserwisser? 🥰 edit edit edit Redigerat 27 augusti 2011 av misterx
debatt Postat 27 augusti 2011 Trådstartare Postat 27 augusti 2011 Ompaketerad pingvinstång: 29:90. Ompaketerad chalottenlök: 29:90. Ja, jag tycker också det var konstigt. Det låter dyrt. Pingvinstång? Är inte de fridlysta? 😳
misterx (oregistrerad) Postat 27 augusti 2011 Postat 27 augusti 2011 Bestäm dig nu: var den skit eller var den snygg? "Skitsnygg mannen!" eller "Skit snyggmannen!" Förlåt mig så hemskt mycket?
Dingbats Postat 27 augusti 2011 Postat 27 augusti 2011 Vad är värst? Att särskriva eller att vara en dryg besserwisser? 🥰 Att särskriva såklart. Duh. Hörs ju på ordet: SÄRskriva som ett jävla SÄR.
debatt Postat 27 augusti 2011 Trådstartare Postat 27 augusti 2011 Förlåt mig så hemskt mycket? ,,,äsch... 😑😊
debatt Postat 27 augusti 2011 Trådstartare Postat 27 augusti 2011 (redigerat) Går det överhuvudtaget att ta bort tatueringar? Redigerat 27 augusti 2011 av debatt
Dingbats Postat 27 augusti 2011 Postat 27 augusti 2011 Går det överhuvudtaget att ta bort tatueringar? Ja, men det gör ont som fan, är dyrt som fan och tar lång tid som fan.
debatt Postat 27 augusti 2011 Trådstartare Postat 27 augusti 2011 Ja, men det gör ont som fan, är dyrt som fan och tar lång tid som fan. Ja, men huden blir väl inte lika fin som innan tatueringen? 😱
SadamJR Postat 27 augusti 2011 Postat 27 augusti 2011 Vad är värst, att särskriva eller att vara en dryg besserwisser? 🥰 edit edit edit Det vore rätt kul med en särskrivande besserwisser.
debatt Postat 27 augusti 2011 Trådstartare Postat 27 augusti 2011 Jag fick en fråga om att gå på en kurs i att lära sig sväva. Det kanske kan va nåt.
misterx (oregistrerad) Postat 27 augusti 2011 Postat 27 augusti 2011 Ja, men det gör ont som fan, är dyrt som fan och tar lång tid som fan. Jag har faktiskt tagit bort en tatuering. Som tur var så var den inte i färg. Den var helsvart men det gjorde ändå rätt så jävla ont att ta bort den. Det är mer kruxigt att ta bort en färgtatuering. Man måste då ta bort en färg i taget. Säkert en massa SÄRskrivning nu.
misterx (oregistrerad) Postat 27 augusti 2011 Postat 27 augusti 2011 Det vore rätt kul med en särskrivande besserwisser. och här har ni mig,
SadamJR Postat 27 augusti 2011 Postat 27 augusti 2011 Ja, men det gör ont som fan, är dyrt som fan och tar lång tid som fan. Det behöver inte ta så lång tid.
SadamJR Postat 27 augusti 2011 Postat 27 augusti 2011 Jag fick en fråga om att gå på en kurs i att lära sig sväva. Det kanske kan va nåt. Du är redan svävande så det räcker.
debatt Postat 27 augusti 2011 Trådstartare Postat 27 augusti 2011 Det verkar inte alls som om guruns frisläppande av energi leder till att de svävar, utan mer som om de själva medvetet hoppar upp och ned.
Dingbats Postat 27 augusti 2011 Postat 27 augusti 2011 Det verkar inte alls som om guruns frisläppande av energi leder till att de svävar, utan mer som om de själva medvetet hoppar upp och ned. Det är ju alltid trevligt att det finns några som tror på bullshit.
SadamJR Postat 27 augusti 2011 Postat 27 augusti 2011 Det verkar inte alls som om guruns frisläppande av energi leder till att de svävar, utan mer som om de själva medvetet hoppar upp och ned. Såg en liknande bild för många år sen. Då satt dom tom på en resårmadrass och skuttade.
debatt Postat 27 augusti 2011 Trådstartare Postat 27 augusti 2011 Såg en liknande bild för många år sen. Då satt dom tom på en resårmadrass och skuttade. Vissa skuttar inte alls.
SadamJR Postat 27 augusti 2011 Postat 27 augusti 2011 Vissa skuttar inte alls. Menar du att dom verkligen leviterar?
Dingbats Postat 27 augusti 2011 Postat 27 augusti 2011 Beirut känns som ett sånt där band som var kul några gånger men man tröttnar rätt fort.
debatt Postat 27 augusti 2011 Trådstartare Postat 27 augusti 2011 Menar du att dom verkligen leviterar? Nej, de sitter ju helt still.
Recommended Posts